Skocz do zawartości

Uszczelka pokrywy zaworowej.


Vector
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Panowie, pytanie, moto za jakiś czas daję na regulację zaworów, myślę, że wszystko sam rozbiorę zawiozę tylko i wyłącznie na samą regulację. Teraz pytanie, wymieniać na nową uszczelkę pokrywy zaworowej czy zostawić starą?

 

Reugulował ktoś z Was zawory w 954?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz dekiel to zobaczysz jak wygląda.

Rok temu u kumpla robiliśmy regulacje w F4 '00 i uszczelka wyglądała ładnie, o ile dobrze pamiętam to posmarował ją delikatnie silikonem i jest git :)

 

PS Też regulacja mnie czeka, a cena nowej odrzuca :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS Też regulacja mnie czeka, a cena nowej odrzuca :biggrin:

 

Znalazłem w Larssonie za 180, ale tylko na zamówienie, zobaczymy co odpiszą, czy w ogóle są w stanie ściągnąć.

 

Maniek ile masz w swojej nakulane?

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zdejmiesz pokrywę musisz sprawdzić każdy centymetr uszczelki 'naginając' ją i patrząc czy nie ma pęknięć, jeśli nic nie zauważysz to zostaw starą jak będzie sparciała to musisz wymienić. Sylikon dajesz tylko w 'zakolach' w pokrywie i silniku, reszta uszczelki na sucho.

P.S wydaje mi się że sama regulacja i regulacja z rozebraniem i złożeniem wszystkiego powinna mieć taką samą, cenę demontaż i montaż innych elementów jest wliczony w cenę regulacji zaworów w takim silniku.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz nastukane na tej 954 ? Mozesz sam sprawdzic luzy,na 97% beda O.K.,jezeli nie to wtedy ewentualnie mozesz to oddac fachowcom.

CBR954 ma typowy oklad shim pod szklanka.

 

W sprawie uszczelki,o ile do tej pory nie ciekla i nie zostanie uszkodzona podczas demontarzu to nie ma zadnych przeszkod zeby jej z powrotym nie uzyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz nastukane na tej 954 ? Mozesz sam sprawdzic luzy,na 97% beda O.K.,jezeli nie to wtedy ewentualnie mozesz to oddac fachowcom.

CBR954 ma typowy oklad shim pod szklanka.

 

W sprawie uszczelki,o ile do tej pory nie ciekla i nie zostanie uszkodzona podczas demontarzu to nie ma zadnych przeszkod zeby jej z powrotym nie uzyc.

 

Tomek, teraz mam 21,500 tysiąca, według serwisówki powinno się sprawdzać przy 25,,600 tysiącach, chciałem się w sumie pośpieszyć... Dlatego chętnie wezmę pod uwagę fachowe porady :)

 

Szynszyll, dzięki za info, na przyszłość będę wiedział. Tylko oryginał pwnie ze 400 zeta będzie kosztować :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dziękuję Wam za odpowiedzi. Muszę jeszcze sprawdzić w instrukcji czy do sprawdzenia luzów muszę ściągać wałki rozrządu bo jeśli tak to już sam raczej tego się nie podejmę...

jak zdejmiesz wałki to nie będzie na czym zmierzyć luzu :icon_mrgreen:

 

luz mierzysz właśnie między krzywką wałka a szklanką :)

 

Jak już zdejmiesz pokrywę głowicy to mając odpowiedni szczelinomierz (patrz serwisówka), na pewno sobie poradzisz :)

 

O ile pamiętam serwisówka opisuje tę czynność krok po kroku, więc nikt prócz Ciebie nie będzie musiał przy tym "grzebać" :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...