mkoch Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) U mnie sprawa prawdopodobnie się wyjaśniła. Przynajmniej tak twierdzi mechanik, z którym rozmawiałem przez telefon, a spotkał się z kilkoma takimi przypadkami w olejakach suzuki. Prawdopodobnie przy zakładaniu pokrywy od zaworów źle ułożyłem 1 z uszczelek (a są takie 4, okrągłe) odgradzającą komorę gdzie jest klawiatura od kanału świecy. Olej przedostaje się do tego kanału świecy, a wypływ ma gdzieś w tamtej okolicy gdzie cieknie. Pewnie dlatego kapie, a nie sika pod ciśnieniem. Oby to było to. Edytowane 1 Marca 2010 przez mkoch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Sugeruje zatem najpierw napisac, co robiles przy silniku zanim nastapil wyciek, bedzie nam wowczas lzej i latwiej odgadnac co mogles schrzanic w trakcie prac. Bo o tym ze sciagales pokrywy klawiatury ani slowem nie napomknales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkoch Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Sugeruje zatem najpierw napisac, co robiles przy silniku zanim nastapil wyciek, bedzie nam wowczas lzej i latwiej odgadnac co mogles schrzanic w trakcie prac. Bo o tym ze sciagales pokrywy klawiatury ani slowem nie napomknales. Tak, to prawda. Biję się w pierś i przepraszam. A kanał 2 świecy rzeczywiście zawalony olejem. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Czyli jest to dokladnie to o czym napisalem, ale zadnemu z was sie jakos nie spodobalo :) i tylko narzekania na mechanikow otrzymalem z powrotem. Zefirek, a ty mozesz zdradzic w jaki sposob zmierzyles to cisnienie w magistrali powrotnej ? Tak czy owak raczej nie mialo szans na uszkodzenie uszczelki pod glowica, przygotowana na zniesienie troche wiekszych cisnien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefirek Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Uwaga! Uwaga! Odpowiadam (a jestem w świetnym chumorze) Przy silniku nie grzebałem. O mechanikach pisałem wielu, co jednak nie znaczy wszystkich. Ciśnienie oleju mierzymy przez specjalne gniazdo pod prawą kapą obok czujnika ciśnienia oleju. Teraz najlepsze!! Rano z latarką (komisja trzyosobowa) znaleźliśmy!!! To był wąż prowadzący do chłodnicy. Już jest zakuty nowy, piękny lśniący. Powiem wam jednak, że jestem pod wrażeniem jak wielki odzew wywołało moje pytanie. Dziękuję. Jesteście wspaniali. Kocham was moi motocykliści. Ino ta pie...lona wiosna się opier.ala. Na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Hm... Widzę, że filozofia staje się nauką dla wszystkich. Może jest ciśnienie, może morze. W magistrali powrotnej jest od 300 do 600 kPa przy 3000 obr./min. (3-6 Bar). U mnie się leje z częstotliwością litr na 10s. Ale miło, że tak wielu wskoczyło by coś dopisać. Szkoda tylko, że tak wielu bladego pojęcia nie ma o czym i ...silikon. Paru mechaników już poznałem kilku chciało pozbawić mnie życia a kilku tylko pieniędzy. (przepraszam za sarkazm ale to trochę wina stanu w jakim dziś jestem) Jeśli ktoś zna temat, to proszę o poradę a resztę zapraszam na piwo (ja nie stawiam). Na gazie! Przyganiał kocioł garnkowi, sam nie potrafisz zdiagnozować miejsca wycieku- to po pierwsze. Po drugie odpowiedź na swoje pytanie otrzymałeś już w drugim poście. Po trzecie szkoda że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, bo te rury to nie jest żadna magistrala powrotna, i gdybyś miał tam ciśnienie 3 barów to z twojego silnika olej lałby się jak z wyciskanej gąbki- zewsząd!. Po czwarte cwaniakowanie w nowym towarzystwie nie jest mile widziane. Po piąte kup SE słownik ortograficzny, albo używaj firefoxa. Zirytowałeś mnie-serio. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 No baba napisal to co ja mialem w planie - ja chcialem tylko dodac ze jak mierzysz cisnienie oleju w miejscu o ktorym pisales to mierzysz w magistrali olejowej moto, co nie ma zadnego zwiazku z linia powrotna oleju jako ze do magistrali olej dociera prosto z sekcji tloczacej pompy :) Gratuluje rozwiazania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Marca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Baba mnie zadziwia, za chwilę dostanie Speca. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefirek Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Hm. Fakt, że ortografia nie jest moją mocną stroną. Jednak posty w stylu półgłówków z komentarzy Onetu wprawiają mnie zawsze w zażenowanie. Faktem jest też, że w kanale powrotnym nie występuje tak wielkie ciśnienie, przyznaję ale dopiero kiedy moje emocje opadły i bardziej na spokojnie o tym myślę. Gdybym był mechanikiem, to nie pytałbym tak ogólnie jak zrobiłem to w tym przypadku. Jestem już za dużym chłopcem by czytać na swój temat opinie ludzi, któży po jednym poście wiedzą z kim mają do czynienia. Tak też pozdrawiam i życzę bezpiecznego sezonu. Bez odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.