Skocz do zawartości

etz250-brak mocy na 5 biegu


thomas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem jak w temacie,

moja etz 250 zupelnie stracila moc na 5 biegu, idzie bardzo slabo i osiaga conajzwyzej 90 km/h.

Spadek mocy pojawil sie juz pod koniec ubieglego sezonu,

Na pozostalych biegach raczej nie widze roznicy, tzn przyspieszenie ok.

Co moze byc przyczyna?

Gaznik wyczyscilem, wymienilem tez filtr powietrza na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

to raczej nie to. Poprostu 5 bieg jest najsłabszy. Jest to nadbieg (przełożenie 0.87). Może przyszła pora na szlif? Moja też muliła na 5 bo miała słabą kompresje.

Zawsze można założyć z przodu mniejszą zębatkę, zmieni się wtedy przełożenie i będzie można śmigać na 5-ce :)

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, piątka jest typowym nadbiegiem. u mnie moto gdy ma 90 km/h wtedy dobrze idzie na piątce, poniżej tej predkości musze redukować, a moze rzeczywiście już pora na szlif cylindra, jeżeli nie chcesz robić kapitalki to zmnień przynajmniej pierscienie, kompresja sie poprawi a wtedy moto bedzie silniejsze...:-)

 

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

to raczej nie to. Poprostu 5 bieg jest najsłabszy. Jest to nadbieg (przełożenie 0.87). Może przyszła pora na szlif? Moja też muliła na 5 bo miała słabą kompresje.

 

Dokładnie taki sam problem miałem kiedyś w swojej 250..i właśnie to byłą za mała kompresja..dokładnie peirścienie tłokowe kwalifikowały sie do wymiany...miały zajebiście duża odległość na zamkachy około 2mm a to już stanowczo za dużo :mrgreen: Moto praktycznie na 5 nic nie przyśpieszpało..wkurzyłem sie i wymieniłem pierścienie i wszytsko było łokej :( :) :)

 

Pozdrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!!

Wiem w Ecie 5 jest najsłabsza!!! W mojej 150Tez :? !!!!!

Ale jesli jest juz naprawde ZLE to zostaja Tylko Pierscienie!!!!

 

Pozdro Veteranos!! :)

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja miałem kiedyś podobny problem w etz250

ale jego rozwiązanie było wręcz banalne

raz zacięła mi się manetka gazu,po jej rozebraniu i złożeniu okazało się że wcześniej nie osiągła maxymalnego zakresu :)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jakos dziala niezle bo robilem kapitalke w tamtym roku wał zmienilem cylinder tlok i takie inne bajery lozyska itp i 5 to nie tak zle ciagnie :) pozdro faktycznie moze to cosik z kompresja u Ciebie:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz słabą kompresje, chyba pora na mały remont :(

 

Zrób szlif,nowy tłok, pierścienie, ustaw ładnie gaźnik i koniecznie wymień filtr powietrza, wtedy powinno być ok, tylko pamiętaj żeby ją dotrzeć. Wiem że taki pół-remont kosztuje, ale jest to chyba jedyne wyjście, możesz same pierściebnie zmienić ale będzie to krótkotrwały efekt..

 

P.S. moja etka przed rozłożeniem 5-tki sie nie bała.. :twisted: :( ale co mi po dobrej kompresji jak wrak z niej był.. ;)

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem szlif bo mi sie pierscienie polamaly i rozwalily tlok teraz na 5 od 70 spoko przyspiesza i to na lekkim otwarciu gazu naprawde warto szlif zrobic ale tlok z pierscieniami ok 120 +szlif z 50 zeta jak masz kase to rob jak nie to pierscienie zawsze cos ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko!

moja ecia jest po remoncie w zeszlym roku!

dobra rada nei spodizewaj sie ze ecia po kapitalce bedzie sie od razu otwierac zajebiscie na piatce, mojej potrzeba bylo ok 2000 kilometrow zeby mz zaczela czuc sie spoko na 5-tce. Teraz nawet w pozadnym wietrze ciagnolem ok 100/h na piatym biegu

 

na dotarciu trza byc cierpliwym-a zostaniecie wynagrodzeni :(

 

ps.ja chwilami nie bylem... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no wreszcie sie wzialem i wymienilem pierscienie, prawde mowiac to niewiele pomoglo, okazalo sie ze mam juz 3 szlif wiec pewnie trzeba bedzie nowy cylinder,

natomiast po zalozeniu nowych pierscieni(jak etka troche pochodzila) z kolanka rrury wydechowej skaplo kilka kropel jakgdyby spalonego oleju, czarny kolor to mialo,i ogolnie czuc jak spalony olej,

co moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna kupic tlok na 4 szlif jak silnik jet zimny to moze troszke kapac oleju z kolanka to normalne na zimnym nie jest w stanie przepaloic calego oleju uzytego do smarowania lozysk mozliwe ze jeszcze masz za duzo oleju w paliwie i za slabo dokrecone kolanko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...