thomas Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 witam, mam problem jak w temacie,moja etz 250 zupelnie stracila moc na 5 biegu, idzie bardzo slabo i osiaga conajzwyzej 90 km/h.Spadek mocy pojawil sie juz pod koniec ubieglego sezonu,Na pozostalych biegach raczej nie widze roznicy, tzn przyspieszenie ok.Co moze byc przyczyna?Gaznik wyczyscilem, wymienilem tez filtr powietrza na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Bede strzelał...skoro na innych biegach przyspieszenie jest ok. to moze cos ze skrzynią (sypnął sie piąty bieg?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Hej, to raczej nie to. Poprostu 5 bieg jest najsłabszy. Jest to nadbieg (przełożenie 0.87). Może przyszła pora na szlif? Moja też muliła na 5 bo miała słabą kompresje. Zawsze można założyć z przodu mniejszą zębatkę, zmieni się wtedy przełożenie i będzie można śmigać na 5-ce :) Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 dokładnie, piątka jest typowym nadbiegiem. u mnie moto gdy ma 90 km/h wtedy dobrze idzie na piątce, poniżej tej predkości musze redukować, a moze rzeczywiście już pora na szlif cylindra, jeżeli nie chcesz robić kapitalki to zmnień przynajmniej pierscienie, kompresja sie poprawi a wtedy moto bedzie silniejsze...:-) pozdrawiam Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Hej, to raczej nie to. Poprostu 5 bieg jest najsłabszy. Jest to nadbieg (przełożenie 0.87). Może przyszła pora na szlif? Moja też muliła na 5 bo miała słabą kompresje. Dokładnie taki sam problem miałem kiedyś w swojej 250..i właśnie to byłą za mała kompresja..dokładnie peirścienie tłokowe kwalifikowały sie do wymiany...miały zajebiście duża odległość na zamkachy około 2mm a to już stanowczo za dużo :mrgreen: Moto praktycznie na 5 nic nie przyśpieszpało..wkurzyłem sie i wymieniłem pierścienie i wszytsko było łokej :( :) :) Pozdrawiam Hubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Witam!!!!!Wiem w Ecie 5 jest najsłabsza!!! W mojej 150Tez :? !!!!!Ale jesli jest juz naprawde ZLE to zostaja Tylko Pierscienie!!!! Pozdro Veteranos!! :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 dzieki za rady, jak tylko znajde chwilke czasu to rzeczywiscie wymienie pierscienie, napewno nie zaszkodzi i zobaczymy czy cos pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 heheja miałem kiedyś podobny problem w etz250ale jego rozwiązanie było wręcz banalneraz zacięła mi się manetka gazu,po jej rozebraniu i złożeniu okazało się że wcześniej nie osiągła maxymalnego zakresu :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 u mnie jakos dziala niezle bo robilem kapitalke w tamtym roku wał zmienilem cylinder tlok i takie inne bajery lozyska itp i 5 to nie tak zle ciagnie :) pozdro faktycznie moze to cosik z kompresja u Ciebie:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Na piątce to zawsze słabo ciągnie,rok temu miałem podobny problem że max.90-100km/h troche pomogła regulacja gażnika ale i tak żeby jechać szybko trzeba na 4 podkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 masz słabą kompresje, chyba pora na mały remont :( Zrób szlif,nowy tłok, pierścienie, ustaw ładnie gaźnik i koniecznie wymień filtr powietrza, wtedy powinno być ok, tylko pamiętaj żeby ją dotrzeć. Wiem że taki pół-remont kosztuje, ale jest to chyba jedyne wyjście, możesz same pierściebnie zmienić ale będzie to krótkotrwały efekt.. P.S. moja etka przed rozłożeniem 5-tki sie nie bała.. :twisted: :( ale co mi po dobrej kompresji jak wrak z niej był.. ;) PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 ja zrobilem szlif bo mi sie pierscienie polamaly i rozwalily tlok teraz na 5 od 70 spoko przyspiesza i to na lekkim otwarciu gazu naprawde warto szlif zrobic ale tlok z pierscieniami ok 120 +szlif z 50 zeta jak masz kase to rob jak nie to pierscienie zawsze cos ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2004 siemanko!moja ecia jest po remoncie w zeszlym roku!dobra rada nei spodizewaj sie ze ecia po kapitalce bedzie sie od razu otwierac zajebiscie na piatce, mojej potrzeba bylo ok 2000 kilometrow zeby mz zaczela czuc sie spoko na 5-tce. Teraz nawet w pozadnym wietrze ciagnolem ok 100/h na piatym biegu na dotarciu trza byc cierpliwym-a zostaniecie wynagrodzeni :( ps.ja chwilami nie bylem... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 no wreszcie sie wzialem i wymienilem pierscienie, prawde mowiac to niewiele pomoglo, okazalo sie ze mam juz 3 szlif wiec pewnie trzeba bedzie nowy cylinder,natomiast po zalozeniu nowych pierscieni(jak etka troche pochodzila) z kolanka rrury wydechowej skaplo kilka kropel jakgdyby spalonego oleju, czarny kolor to mialo,i ogolnie czuc jak spalony olej, co moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 mozna kupic tlok na 4 szlif jak silnik jet zimny to moze troszke kapac oleju z kolanka to normalne na zimnym nie jest w stanie przepaloic calego oleju uzytego do smarowania lozysk mozliwe ze jeszcze masz za duzo oleju w paliwie i za slabo dokrecone kolanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.