seba9121 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co myślicie na temat stanu tego tłoka? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=105959853ab190fb http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=eb97988c40cd85d5 Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 W ten sposób to chyba tylko ginekolog by pomógł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Co myślicie na temat stanu tego tłoka? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=105959853ab190fb http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=eb97988c40cd85d5 No wiesz kolego równie dobrze mógłbyś zapytać "co sądzicie o stanie korby w moim moto" :biggrin: , zdejmij cylek i pomierz wtedy będziesz wiedział co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Bo na forum motox napisali,że do wymiany bo przepala pod pierścieniami chciał bym poznać więcej ocen co inni myślą. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 W taki sposób się nie określa stanu tłoka, ściągaj cylinder i mierz, pozatym korby przez kanał wydechowy nie sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Bo na forum motox napisali,że do wymiany bo przepala pod pierścieniami chciał bym poznać więcej ocen co inni myślą. Jeśli już coś miał bym napisać to faktycznie masz pod pierścieniem zaczernione pola i wygląda to jak by przedmuchy na nim, stan samego tłoka nie jest zły problem może leżeć w pierścieniu albo co według mnie bardziej prawdopodobne w zbyt luźnym pasowaniu, ewentualnie jajowatym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 w 2T zaczernienia to częsty widok choć moto mają dobrą kompresję a tłok jest jeszcze w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ok to jak rozbiorę to wrzucę fotki,dzisiaj jeszcze pojeżdżę i zobaczę jak chodzi,palić to dobrze pali chyba,że dłużej stoi to już nie tak ale jak nieraz stał 2 dni to od kopnięcia. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A co to za moto sprawdzałeś ciśnienie sprężania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 A co to za moto sprawdzałeś ciśnienie sprężania?? Na zdjęciach tłok wygląda dobrze. Jak już reszta pisała, najlepiej oceń sam jak chodzi motocykl i czy warto go dalej rozbierać. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to po prostu szarpnij się na nowy tłoczek - lepsze to niż szlif cylindra przez zaniedbanie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie sprawdzałem ciśnienia sprężania jest to suzuki rm 85. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Wymień go razem z korbą i łożyskami na wale ;) Ogólnie zima - silnik do rozbiórki i przeglądu. To wyczynowy silnik i jego stanu nie ocenia się przez osłuch i na oko. Trzeba rozebrać, zmierzyć i porównać z książką!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Teraz jeździłem i dla mnie dobrze chodzi odpalił za 4 kopem ale stał z miesiąc. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 No i niech nawet po roku odpala na drugim ;) Tłok może mieć już blisko wymiaru granicznego zużycia. Zaczyna niszczyć nikasil, zamiast do wymiany tłok będziesz miał jeszcze cylinder :D A korba też zaniedbana lubi sobie w tych sprzętach wyjść. Jest to mała wyczynowa pojemność, która zazwyczaj nie jeździ na wolnych obrotach tylko idzie wykręcona i wszystko musi być dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 troche przykopcony od wydechu ale pierścień wydaje sie być dobry patrząc na taki mały skrawek tłoczka ,u mnie to pierścienie były sklejone z tłokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.