Skocz do zawartości

What about cbr 600 f4/ f sport?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Witam , wczoraj pojechałem po ciuchy wydałem co miałem :? i mam kombinezon suomy , kask lazer , rękawice suomy i kominiarke :P

 

wykosiłem trawe koło domu (chyba najszybsze koszenie w życiu :( ) zapakowałem się w to wszystko i dawaj do pszczółki :P lekko zaciągnąłem ssanie , zakręciła i zgasła :oops: dałem wiecej ssania i elegancko zaczęła gwizdać , w między czasie jak nabierała temperatury zapodałem kask rękawice i w trase... :P

ostrożnie po kamieniach lekko chamując wyjechałem na droge główną lekko czerwieniąc się pod kaskiem (nie śmiały taki jestem :-) ) na widok sąsiadów i dzieciaków idących ze szkoły i wytykających mnie palcami....

 

pierwszy bieg i lajtowo 3-4 tysiace obr , drugi bieg i tak przejeżdzam spokojnie przez wioche z 40 -50 km/h , potem prosta rozpedzam się , 3 bieg i 70 , 80 km/h zaczyna wiać , biegi wchodzą precyzyjnie tylko to lekkie szrpnięcie (jeszcze sprzęgło nie wyczute)..., na prostej przyspieszam , potem redykuje , hamuje i tak kilka razy żeby wyczuć hamulce ale nie ma problema nawet jednym paluszkiem chyba stoppie mozna by chyba zrobić :P , potem kilka winkli lajtowo 50-60 bardzo precyzyjnie sie prowadzi jak po sznurku , coprawda prędkości małe ale czuje że bardzo ładnie się przechyla w jedną w drugą.. i tak przejeździłem wczoraj ok 200 km :D

 

wnioski :

1. zajebista przyjemność , banan na twarzy maksymalny :D

2. super dozowalne i mocne hamulce o ile można to stwierdzić po tak małym przebiegu...

3. pszczółka tak do 6 tyś obr jedzie jak skuterek bez żadnych niespodzianek

4. po wyżej z pszczółki robi się osa i zaczyna być gorąco ale jak gorąco wole nie sprawdzać raz tylko miałem tak z 8 tyś nawet nie wiem na 1 czy na 2 ale to trwało kilka sekund i tryb L-mode się odrazu właczył ;)

5. żółty wskaźnik rezerwy w Hondzie to nie żółty wskaźnik w samochodzie i dobrze że była stacja ( zgasła pod dystrybutorem)...

6. zakręty pokonuje się z precyzją i z ogromną frajdą

 

P.S. Jestem szczęśliwy :D

P.S.2 Już nawet na wahę prawie nie mam :cry:

 

ale sie napisałem , a to dopiero początek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chłopie!!!!!!!

 

wycinaj zakręty i na prostych wal na przestrzał !!!

 

trochę Cię rozumiem, od kilku dni mam GPZ 600, przesiadłem się ze zJAWY i demon przyspieszeń mnie pochwycił, a jeśli chodzi o paliwo, to ostanio również się skończylo, na szczęsic ejeszcze była rezerwa do stacji.

 

pozdrawiam i powodzenia, po pracy wsiadem i lecę......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
trochę Cię rozumiem' date=' od kilku dni mam GPZ 600, przesiadłem się ze zJAWY i demon przyspieszeń mnie pochwycił, a jeśli chodzi o paliwo, to ostanio również się skończylo, na szczęsic ejeszcze była rezerwa do stacji.[/quote']

 

hehe.... to tak jak ja :P :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj pojechałem po ciuchy wydałem co miałem i mam kombinezon suomy ' date=' kask lazer , rękawice suomy[/quote']

zapodałbyś w końcu jakies foty coby oczy pocieszyć mozna było :P

 

wyjechałem na droge główną lekko czerwieniąc się pod kaskiem (...) na widok sąsiadów i dzieciaków (...) wytykających mnie palcami....

stały motyw' date=' z czasem się przyzwyczaisz :mrgreen: :P

 

hamuje (...) żeby wyczuć hamulce' date=' ale nie ma problema nawet jednym paluszkiem chyba stoppie mozna by zrobić [/quote']

odniosłam identyczne wrażenie jak się przesiadłam na hondzię ze zdezelowanej eLki :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foty będą niedługo , tylko muszę znaleźć odpowiedni plener bo tymi zdjęciami Yoshi zrobiła nowy standard fotek :twisted:

 

wczoraj pękło następne 200km :D , coraz większa frajda , żadnej walki , wszystko przewidywalne , ciągnie jak nie powiem co :lol:

znalazłęm już kilka ładnych szerokich i równych serpentyn z dobrą widocznością więc troszke potrenowałem , narazie nie mam pojęcia jak to wygląda z boku bo po oponach nic nie widać , nie wiem czy to poprzedni własciciel czy ja to zrobiłem ale w pionie już napewno nie jade :evil:

redukcje juz wychodzą bez żadnego szarpnięcia poprostu nie zamykam gazu do końca a delikatnie zostawiam otwarte i jest git, przy przyspieszaniu jeszcze troche szarpie oczywiście przy dynamicznym przysieszaniu, przy lajtowym jest ok.

wiem już co sie dzieje pow 8 tyś :oops: na autostradzie tira wyprzedzałem , ale znów trwało to kilka sekund i tryb L-mode i prawy pas i lajt....

miałem już na wsi częstoopisywaną przygodę z psem :-x jade spokojnie prosta droga pusto a tu k..... piesiu jak wystartował z pod domu to jak pocisk , odrazu heble i spokojnie ale czułem jak mi kominiarka moknie pod kaskiem....

była też gleba parkingowa :oops: - podjechałem koło domu i chciałem zawrócić na lekko pochyłym trawniku , i okazało sie że trzeba się podeprzeć nogą jak sie podparłem to motor wytrącony już z pionu i soje tak na jednej nodze i sie siłuje , stałem tak chyba ze 3 min i sie siłowałem i bałem sie puścić, potem już niedałem rady i powoli położyłem pszczółkę na boku :oops: ale yło to na tyle delikatne i na miękkiej trawie że nic sie nie stało :(

 

Ps. 1 : Nie mam bęzyny do kosiarki ;)

Ps. 2 : Rezerwa znuffff się świeci :?

Ps. 3 : Ale mnie szyja i nadgarstki bolą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe... przypomnialo mi sie jak to u mnie bylo we wrzesniu jak kupilem swoja F4... eeech te wspomnienia :(

Milej zabawy stary i obys nie musial przechodzic tego co ja teraz szukajac czesci do mojej "pszczolki" po tym jak sie wylozylem na malowanej strzalce :evil:

 

Pozdrawiam

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze nie dlugo tez bede opisywal swoje podniecenia co do Cebry :evil:

 

Lolek sprawdz poczte (PW)

 

[ Dopisane: 20-06-2005, 19:13 ]

 

 

Kupiles juz porzadne ubranko, ale potrzeba jeszcze bucikow :( rozumiem ze juz pewnie brak funduszy to spowodowal

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze nie dlugo tez bede opisywal swoje podniecenia co do Cebry :evil:

 

Lolek sprawdz poczte (PW)  

 

[ Dopisane: 20-06-2005, 19:13 ]

 

 

Kupiles juz porzadne ubranko, ale potrzeba jeszcze bucikow :( rozumiem ze juz pewnie brak funduszy to spowodowal

 

na poczcie nic nie mam 8O

 

a na butki fakt nie starczyło niestety :cry: troche ordynarnie wyglądają adibasy do kombinezonu ale co zrobić... może za miesiąc , dwa cos wykombinuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ooo... witam kolegę z forum gazeta.pl :-D

 

tnij zakręty i pamietaj PAL GUME NIE SWOJA DUSZE

 

Lolek jednak z paleniem gumy to się wstrzymaj bo twój budżet tego nie przetrzyma :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. 3 : Ale mnie szyja i nadgarstki bolą

 

He he he, to kwestia przyzwyczajenia, po jakichś dwóch-trzech tygodnia ból minie :banghead:

 

Tak dla pewności przymierz się do moto i popatrz w jakiej pozycji masz dłonie na kierownicy. Jeżeli masz nienaturalnie "podgiete" ręce, to spróbuj przeregulowac klamke hamulca i sprzegła - przekreć je nieco do przodu.Delikatnie to odciązy nadgarstki i mozliwi lepsze operowanie klamkami :banghead:

 

Przezywałem cos podobnego po przesiadce z Diversion na GSXR :banghead:

Dwa tygodnie obolałem nadgrastki miałem, ale przeregulowałem nieco klamki i było zdecydowanie lepiej:)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kilometry przeskakują szybciutko i już mam ponad 600km nakręcone :)

 

wrażenia super, troche przeszkadza mi szum powietrza powyzej 100Km/h :twisted: ale to wina kasku

winkle sprawiają kupe frajdy , prędkości maxymalne na razie dobiłem do 160 przez kilka sekund przy wyprzedzaniu na A4 ale byłem tak skupiony na samym prowadzeniu i patrzeniu czy się nic przedemną nie dzieje że dopiero po odpuszczeniu i zwolnieniu skapowałem że mam jeszcze 2 biegi do góry :oops:

wiem już że demonem prędkości to nie będe ale fanem zakrętów (tycz czystych i szerokich) to napewno :P

troche zwiększyłem naciąg wstępny sprężyn bo miałem wrażenie że zabardzo nurkuje przed winklami i troche pomogło ale musze poszukać coś na temat regulacji zawieszenia , bo na razie to czarna magia 8O

może ma ktoś jakąś instrukcję regulacji zawieszenia :roll:

 

dziś czyszczenie i smarowanie łańcucha castrolami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...