habadyś Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 witam . chcialbym sie dowiedziec co trzeba zrobic zeby z yamaha wr enduro zrobic supermoto ? jakie modyfikacje trzeba wprowadzic ? na dotychczasowe felgi wystarczy zalozyc tylko opony supermoto ? jak ktos cos wie niech napisze ;] z gory dzieki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Osikowicz Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Wejdź na www.supermoto.pl Kupujesz albo kompletne koła z dużą tarczą hamulcową i adapterem do zacisku, albo kombinujesz z samymi felgami 17cali i szprychami. W tym drugim przypadku zostaje Ci mała tarcza z przodu, która może nie wystarczyć przy ostrych hamowaniach. Powodzena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Do tego dochodzi odpowiednie zestrojenie zawieszenia(utwardzenie). Możesz również zmienić pompe hamulcową na bardziej wydajną...wbrew pozorom nie wystarczy zmienić kół :bigrazz: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 przy WR utwardzenie zawiasu będzie obowiązkowe, nie widzę jazdy po asfalcie z tak miękkim zawieszeniem... Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habadyś Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 a jak najskuteczniej utwardzic cale zawieszenie ? czyli standardowy zestaw hamulcowy z gory wykluczony czy na poczatek podola ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Bedzie ci potrzebne: kola SM 17 cali (przystosowane do wr lub yz) adapter do oryginalnego przedniego zacisku (na poczatek starcza w 100% tylko trzeba klocki ze spiekow zalozyc) inny zestaw napedowy (szybszy) przednia tarcza hamulcowa (z tego co pamietam to 320mm) standardowe zawieszenie skrecasz dosc mocno ( do amatorskiego latania starcza, nawet na torze ) mozna tez zakupic tylna tarcze zeby nie przekladac z enduro ale hamulec pozostaje standard polecam handbary aluminiowe oraz crashpady w ośkach i na wydechu jak bedziesz chcial latac po torze to musisz zalozyc "catchtank" (glownie na gaznik chyba ze masz odme tez w "powietrze" puszczoną) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 (edytowane) Tarcza 320 jest po prostu niezbędna, przy SM standartową małą i cieńką tarczę enduro i klocki spalisz try miga. Ta tarcza jest nawet bardziej niezbędna niż przeróbki w zawiasie. Dobrze jest też dac większy zacisk, seryjny enduro jest mało wydajny, ale żeby to było radykalnie niezbedne to bez przesady. Duża tarcza to podstawa. Tylny hebel bez zmian, dobrze jest dac miekkie klocki, seryjne twarde typu enduro do terenu nie są za dobre na asfalt, pokrywają sie czymś w rodzaju "szkliwa". No i to co koledzy mowili-gumy przód 120/17 i tył 150-160/17. Edytowane 15 Lutego 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habadyś Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 czyli seryjna felga wykluczona? a jak utwardzic przod i tyl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 czyli seryjna felga wykluczona? a jak utwardzic przod i tyl ? Jeśli chcesz twardszy zawias to na początek gęstszy olej, a potem to twardsze akcesoryjne sprężyny lub ewentualnie wymiana amora na jakiś tuningowy. Ale tak jak pisał Asmodan może wystarszy mocno skręcić zawieszenie i do amatorskiej jazdy będzie ok. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid14155 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No i oczywiście nie zapomnij o odpowiednim wydechu. Moja Yamaha ma zamontowane przód 120/17'' i tył 160/17'' na szprychach, po prostu koleś od którego kupiłem moto wymontował oryginalne piasty i kupił same obręcze 17'' i szprychy do tego ,a ja teraz kompletuje oryginalne koła. Przód już mam :biggrin: Nie wiem czy robił coś w zawieszeniu i hamulcach ,ale moto bdb radzi sobie na asfalcie. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.