-piotr- Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam. Czy ktoś z Was wymieniał kabel wysokiego napięcia stanowiący integralny element z cewką zapłonową (chyba taki patent jest we wszystkich Suzuki). Jeżeli ktoś wie, czy da się to zrobić i jak - proszę o pomoc. Na forum jest kilka wątków z których wynika, że niby można ale opisy są dość ogólne. A może macie jakieś inne patenty na przedłużenie jego trwałości ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Uciac kawalek za koncem cewki i polaczyc z nowym po czym dokladnie zaizolowac np kilkoma warstwami koszulek termokurczliwych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Kupić w Larssonie :Nr kat. 1250033 Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-piotr- Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Kupić w Larssonie :Nr kat. 1250033 Wielkie dzięki. Fajna cena. Oryginał to 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 a dlaczego chcesz wymieniac ten kabel? przestal spelniac swoje zadanie? czy ot tak 'profilaktycznie'? jesli ta ostatnia mozliwosc to nie widze sensu w takim dzialaniu. co do cewek to w niektorych mozna przewod wykrecac i wkrecac nowy - rowniez w cewkach stosowanych w motocyklach marki suzuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pannonia75 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) Witam. Czy ktoś z Was wymieniał kabel wysokiego napięcia stanowiący integralny element z cewką zapłonową (chyba taki patent jest we wszystkich Suzuki). Jeżeli ktoś wie, czy da się to zrobić i jak - proszę o pomoc. Na forum jest kilka wątków z których wynika, że niby można ale opisy są dość ogólne. A może macie jakieś inne patenty na przedłużenie jego trwałości ? Pozdrawiam Ja wymieniałem w GS750 bo przerywał po każdym deszczu. (wszystkie 4szt na 2ch cewkach) -Jak są podlane na cewce żywicą to ją odskubać. -Na "żywca" wyciągnąłem kable - możesz próbować wykręcić (często w środki jest coś na kształt wkręta) -jak chcesz samochodowe to od strony świecy zostawiasz końcówkę, od cewki ucinasz nożem. -smarujesz izolację od zewnątrz niedużą ilością silikonu - pamiętaj żeby nie nałożyć do końca tak żeby nie zapaprać przewodu węglowego. (zostaw czysty 1cm końca) - wciskaj (wkręcając jeżeli w środku jest gwint) - pozostaw do wyschnięcia - nie dotykaj, nie instaluj. NIGDY więcej nie miałem z tym już żadnych problemów. (kilka lat) Edytowane 4 Lutego 2010 przez pannonia75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-piotr- Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Bardzo dziękuję wszystkim za rady. Chcę wymienić bo jak było wilgotno i zimno to zapalał za po 3-4 razach i dusił się dopóki nie złapał temperatury. Jak było ciepło i sucho odpalał od pierwszego. Więc chyba WN. Chwilowo kupiłem spray do kabli. Przeczyszczę, zaimpregnuję i zobaczę. Jak nie pomoże będę wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi