Skocz do zawartości

syntetyk vs polsyntetyk


Rekomendowane odpowiedzi

A ja taką śrubę magnetyczną sobie kupiłem w Larssonie i też jestem fajny.

Ale ja jestem fajniejszy bo mialem taki bajer w serii i nie musialem dokupywac :icon_razz:

 

A z tymi filtrami powietrza K&N to serjo ze syfki przepuszczaja czy cos? Jak by ktos mial jakis material po filtrach powietrza/oleju to czekam na linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim motocyklu tez zastosowali taki bajer i faktycznie zawsze przy wymianie cos tam sie zbierze.

 

 

Ale ja jestem fajniejszy bo mialem taki bajer w serii i nie musialem dokupywac :icon_razz:

 

A z tymi filtrami powietrza K&N to serjo ze syfki przepuszczaja czy cos? Jak by ktos mial jakis material po filtrach powietrza/oleju to czekam na linka.

 

 

Nawet MZtki miały taką śrubę w serii, a Chąda nie :icon_mrgreen:

 

Rozwiązanie stare jak świat - SIMSON miał coś takiego, MZ 251 też, z tego co pamiętam to JAWA 350 też ale mogę się mylić :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to ma do rzeczy ze stare rozwiazanie?? jedne maja drugie nie a to ze stare to mozna sie domyslic ;)

 

swoja droga silnik 4 suwowy to tez stare rozwiazanie a jednak sie dyskutuje i stosuje :D

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba! Rozwiązanie jest bardzo stare. Simson rzeczywiście takie cuś posiada. Wszyscy producenci to znają, ale niektórzy jednak wolą oszczędzić troche kasiorki i magnesików nie montować, a przy okazji dorobią firmy produkujące akcesoria :wink:

Edytowane przez kamikazemario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to ma do rzeczy ze stare rozwiazanie?? jedne maja drugie nie a to ze stare to mozna sie domyslic ;)

 

swoja droga silnik 4 suwowy to tez stare rozwiazanie a jednak sie dyskutuje i stosuje :D

 

Nic nie ma, informacyjnie podaję. Ale jak widać super japońskie motocykle nie wszytkie mają :biggrin: nie zdążyli skopiować :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ma, informacyjnie podaję. Ale jak widać super japońskie motocykle nie wszytkie mają :biggrin: nie zdążyli skopiować :biggrin:

 

:lalag:

 

No widzisz, Hondy to takie niedo*ebane motocykle.

 

no co prawda to prawda.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest rozwiązanie problemu :biggrin: W Hondach nie ma magnesików bo są tam niepotrzebne :icon_razz:

 

Sam nie wiem czy są potrzebne czy nie. Jedni śmigają bez tego przez całe życie motocykla i ten mikro syf nie ma wpływu (chyba) na trwałość jednostki a przynajmniej żadnych awarii z tego powodu nie ma. Jednak jak założyłem przy każdej wymianie oleju opiłki są. Rozmawiałem z mechanikiem na ten temat latem i naturalne zjawisko, silnik, skrzynia się przecież zużywa. Wierzę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsza metoda na to, to wymiana oleju na czas i po problemie a nie jakies magnesiki.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...