Motard Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 witam czy w r1 04 mozna odlaczyc exup i sonde chce pokombinowac z wydechem stad moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 witam czy w r1 04 mozna odlaczyc exup i sonde chce pokombinowac z wydechem stad moje pytanie Po co ? Tłumik możesz wymienić w każdej chwili na przelotowy dedykowany do tego modelu. Chcesz się osobiście przekonać jak kończą się kombinacje? :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 silnik jest przeznaczony do buggy i musi byc jak naj nizej (srodek ciezkosci) i kolektory nalezaloby wyprowadzic bokiem a pucha exapa z boku bedzie lipnie wygladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 silnik jest przeznaczony do buggy i musi byc jak naj nizej (srodek ciezkosci) i kolektory nalezaloby wyprowadzic bokiem a pucha exapa z boku bedzie lipnie wygladac Robisz buggy na wystawę czy do jazdy? To nie ma ładnie wyglądać tylko dobrze oddawać moc z dołu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 dolu w buggy180km praktycznie nie ma jest tylko gora i brak przyczepnosci :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 dolu w buggy180km praktycznie nie ma jest tylko gora i brak przyczepnosci :icon_biggrin: ciekawa teoria, a co na to powie kosz sprzęgłowy ? masz kilka w zapasie? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 A co ma kosz powiedzieć? Spora nadwyżka mocy ciagle zrywa przyczpenośc na szutorwej drodze, tak jak na filmie widać. Na asfalcie to może by mu mogło zaszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 A co ma kosz powiedzieć? Spora nadwyżka mocy ciagle zrywa przyczpenośc na szutorwej drodze, tak jak na filmie widać. Na asfalcie to może by mu mogło zaszkodzić. Ten kosz ma przenosić moc z silnika na 2 koła a nie na jedno i moment jest potrzebny do ruszenia pojazdu a potem można już szaleć ale ja się w takie rzeczy nie bawię to się nie znam :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Przede wszystkim musisz przerobic miske olejowa lub bedziesz wymieniac panewki i wal czesto,ale to zupelnie inny temat.Znajomy przerabial podobny temat z silnikiem od XX,inny rozklad przyspieszen w pojezdzie ktory sie nie pochyla na zakrecie. Exup odlaczyc,masz na mysli wymienic caly wydech czy tez zmodyfikowac fabryczny ? ,dobry 4-2-1 system ma duzo lepsza charakterystyke oddawania mocy w tym modelu niz fabryczny z EXUPem. Fabryczny wydech w przypadku pozostawienia zaworu w pozycji otwartej bedzie mial gigantyczna dziure w zakresie 0-8000rpm. Silownik do EXUP musi pozostac podlaczony do instalacji elektrycznej lub wywali blad na wyswietlaczu,sonde nalezy zamienic ustrojstwem robionym przez Dynojet, http://www.dynojet.co.uk/powercommander/accessories.htm --> Oxygen sensor elimination kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 A co ma kosz powiedzieć? Spora nadwyżka mocy ciagle zrywa przyczpenośc na szutorwej drodze, tak jak na filmie widać. Na asfalcie to może by mu mogło zaszkodzić. zerwac przyczepnosc dwoch kół a jednego to duża różnica, mi sie wydaje, że bez wzmocnionego kosza i sprzegla, nie bedzie w stanie tej mocy oddawac zbyt dlugo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Czy ja wiem(?) zerwanie przyczepności rozgrzanego Pilot Powera, a zerwanie przyczepności dwóch opon na na szutrze. Przekładając to na Quady, taka 400 "oska" na 2 biegu bez problemu zerwie przyczepność dwóch kół o solidnym bierzniku w terenie, gdyby DRZtowi przykładowo założyć 180 na tył to by tylko jęknął a nie spalił oponę. Co do sondy, możesz ja po prostu przespawać w nowy układ. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja sie zrobi ciepło, to wyjedziemy na droge Cinquecentem z silnikiem z Kawy ZX12, to Wam powiem ile sprzęgło wytrzymuje na asfalcie napedzając poprzez łancuch układ róznicowy i 2 koła 13x185. Wiem na razie tyle, że po krótkich testach auto z samego gazu na 1 biegu zostawiało czarne krechy na asflacie, wiec mocy mu nie brak na ta mase (bedzie koło 450kg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.