MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Njalepszym rozwiazaniem jest zakup nowych cylindrow, co do regeneracji to jest tam nie za wiele materialu aby rozwiercic i wstawic nowe prowadnice :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Znów MOCne pipcenie. K750 to dolniak i co za tym idzie głowice nie mają prowadnic ;] WilQ_21- nadwymiarowe zawory i rozwiercanie prowadnic. Materiału jest dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Szczeciniaki mają takie nadwymiarowe zawory. http://www.oldtimergarage.eu/store/popup_i...b6d701a07875557 tylko drogie jak i wszystko co tam maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Znów MOCne pipcenie. K750 to dolniak i co za tym idzie głowice nie mają prowadnic ;] WilQ_21- nadwymiarowe zawory i rozwiercanie prowadnic. Materiału jest dużo. Prawda, znowu przez ten pospiech blad mi sie zakradl, jasna sprawa ze mowa o cylindrach. Tyle ze niestety masa zaworow wzrasta a co za tym idzie szybciej wyklepuja sie gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 no tak ale masa nie wzrasta tak drastycznie poprzez o pare setnych wieksza srednice a zawory . jak zawory. tak sie uklepia . a innego wyjscia w dolniaku nie ma.(bardziej oplacalnego i rozsądnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Na pewno jest to najszybsze i najtansze rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 prowadnice są już trochę pod chodzone, a praktykował ktoś coś w stylu żeby trzonek zaworu nadłożyć warstwą chromu ?? jest możliwa w ogóle taka opcja ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 To troche bez sensu bo chrom jest twardy i wytrze prowadnice. lepiej zmienic zawory niz robic prowadnice.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 prowadnice są już trochę pod chodzone, a praktykował ktoś coś w stylu żeby trzonek zaworu nadłożyć warstwą chromu ?? jest możliwa w ogóle taka opcja ?? pzdr Kupuj te zawory i nie kombinuj, myslisz ze takie chromowanie duzo taniej cie wyniesie jak zawory :icon_question: Zreszta ile nalozysz tego chromu dyche, dwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) prowadnice są już trochę pod chodzone, a praktykował ktoś coś w stylu żeby trzonek zaworu nadłożyć warstwą chromu ?? jest możliwa w ogóle taka opcja ?? pzdr Nieopłacalnie nieopłacalne. Dalej będziesz musiał przeszlifować pod wymiar. Przy czym rozwiercanie prowadnicy i tak cie nie ominie a dodatkowo masz ryzyko ewentualnego ( patrz jak pracuje koncówka zaworu)odprysku który to krążąc w oleju prędziutko załatwi ci silnik. Twarde trzonki jak pisze granat nie niszczą prowadnicy. Edytowane 4 Marca 2010 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam nie chodzi o mój sprzęt bo ja ruskimi się nie zarażam :smile: tylko to moto znajomego i są trochę prowadnice wybite a ma nowe zawory i szkoda je zakładać, o tych zaworach nad wymiarowych nie wiedziałem tak więc dzięki za info :notworthy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Skoro prowadnice tak zjechane to w jakim stanie ma tuleje, moze warto zainwestowac w nowe cylindry jak tez zajechane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 cylindry są bardzo ładne, żeberka całe, zrobiony jest 2 szlif, tylko te prowadnice wszystko psują ale faktycznie trzeba będzie pomyśleć nad nad wymiarowymi zaworami pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 A jaka jest twardosc prowadnic ze chromowe nie wycieraja?Tak pytam z ciekawosci, bo w górniakach to wiem ze sa chromy, mam taki zawór w chromie z niemieckiego czołgu, wykopany i zadnych odpryskównie ma, a błyszczy sie ze hoho....:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Prawdopodobnie taka jak zeliwa z ktorego jest wykonany cylinder :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.