Skocz do zawartości

Remoncik silnika


pawel_suzuki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie;

 

 

wciąż trwają przygotowania motocykla do czerwcowej podróży.

Mam jednak pewien problem.

Czy nie wiecie przypadkiem, gdzie mogę dostać pierścienie tłokowe do tego motocykla (honda cb 400n - wersja otwarta z 1981 roku) jakoś dzwonię i nie mogę ich dostać...

 

 

I jeszcze jedno pytanie ogólne... i pytam tak dla pewności, żeby o niczym nie zapomnieć póki motor jest rozebrany...

 

 

Honda strasznie gubiła olej, dosłownie litry oleju... więc postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe... ale może jeszcze coś powinieniem zrobić.......

 

 

 

Drugi problem jakie z nią miałem to straszny stukot z górnych partii silnika. W celu zniwelowania postanowiłem po prostu wyregulować zawory oraz wymienić łańcuszek rozrządu... Zobaczymy co to da. Może pomoże...

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie;

wciąż trwają przygotowania motocykla do czerwcowej podróży.

Mam jednak pewien problem.

Czy nie wiecie przypadkiem, gdzie mogę dostać pierścienie tłokowe do tego motocykla (honda cb 400n - wersja otwarta z 1981 roku) jakoś dzwonię i nie mogę ich dostać...

I jeszcze jedno pytanie ogólne... i pytam tak dla pewności, żeby o niczym nie zapomnieć póki motor jest rozebrany...

Honda strasznie gubiła olej, dosłownie litry oleju... więc postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe... ale może jeszcze coś powinieniem zrobić.......

Drugi problem jakie z nią miałem to straszny stukot z górnych partii silnika. W celu zniwelowania postanowiłem po prostu wyregulować zawory oraz wymienić łańcuszek rozrządu... Zobaczymy co to da. Może pomoże...

[Moze pomoze a moze nie :icon_biggrin: zobacz czy przypadkiem nie masz luzow na swozniach ,jak nie wiesz jak to sprawdzic to daj znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie pierścieni upewnij się czy ktoś przed Tobą nie robił remontu i nie wsadził nadwymiarowych tłoków, oraz tłoki i cylindry co masz nadają się do dalszej eksploatacji - wymiary w serwisówce. http://www.mcsonline.pl/ potrafią sprowadzić części, które dla oficjalnego dilera kawasaki są niedostępne. Sprowadzają również części do hondy. Gdyby nie mieli, zapytaj wujka google o pierścienie na wymiar od innego modelu. Mi się udało w ten sposób zrobić remont skazanej na zgona kawasaki ZXR400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...