pawel_suzuki Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam ponownie; wciąż trwają przygotowania motocykla do czerwcowej podróży. Mam jednak pewien problem. Czy nie wiecie przypadkiem, gdzie mogę dostać pierścienie tłokowe do tego motocykla (honda cb 400n - wersja otwarta z 1981 roku) jakoś dzwonię i nie mogę ich dostać... I jeszcze jedno pytanie ogólne... i pytam tak dla pewności, żeby o niczym nie zapomnieć póki motor jest rozebrany... Honda strasznie gubiła olej, dosłownie litry oleju... więc postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe... ale może jeszcze coś powinieniem zrobić....... Drugi problem jakie z nią miałem to straszny stukot z górnych partii silnika. W celu zniwelowania postanowiłem po prostu wyregulować zawory oraz wymienić łańcuszek rozrządu... Zobaczymy co to da. Może pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorniczyrafik Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam ponownie; wciąż trwają przygotowania motocykla do czerwcowej podróży. Mam jednak pewien problem. Czy nie wiecie przypadkiem, gdzie mogę dostać pierścienie tłokowe do tego motocykla (honda cb 400n - wersja otwarta z 1981 roku) jakoś dzwonię i nie mogę ich dostać... I jeszcze jedno pytanie ogólne... i pytam tak dla pewności, żeby o niczym nie zapomnieć póki motor jest rozebrany... Honda strasznie gubiła olej, dosłownie litry oleju... więc postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe... ale może jeszcze coś powinieniem zrobić....... Drugi problem jakie z nią miałem to straszny stukot z górnych partii silnika. W celu zniwelowania postanowiłem po prostu wyregulować zawory oraz wymienić łańcuszek rozrządu... Zobaczymy co to da. Może pomoże... [Moze pomoze a moze nie :icon_biggrin: zobacz czy przypadkiem nie masz luzow na swozniach ,jak nie wiesz jak to sprawdzic to daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 13011-413-013 To jest numer katalogowy. Wystarczy zadzwonić do Hondy i zamówić dwa komplety. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jestes pewien ze luzy miedzy tlokami i cylindrami sa w normie ? Jezeli tloki sa zuzyte to sama wymiana pierscieni nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CustomPC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 nic nie da, a nawet pogorszyc może ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Przy zakupie pierścieni upewnij się czy ktoś przed Tobą nie robił remontu i nie wsadził nadwymiarowych tłoków, oraz tłoki i cylindry co masz nadają się do dalszej eksploatacji - wymiary w serwisówce. http://www.mcsonline.pl/ potrafią sprowadzić części, które dla oficjalnego dilera kawasaki są niedostępne. Sprowadzają również części do hondy. Gdyby nie mieli, zapytaj wujka google o pierścienie na wymiar od innego modelu. Mi się udało w ten sposób zrobić remont skazanej na zgona kawasaki ZXR400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.