Skocz do zawartości

klr 650/klr 600 kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

witam

Kilka pytanek od mojego kumpla (możliwe że mnie sie przydadzą narazie finanse nie pozwalają :D )

1.wszystkie klr650 miały suchą miske ?? można gumować do upadłego

2.od którego roku je robili ?? 87 ??

3.wszystkie miały fabrycznie tarcze z tyłu (o hamulec mi chodzi rzecz jasna)

4.wszystkie miały starter elektryczny i kickstart ??

5.jak ten motocykl spisuje sie w terenie w porównaniu do japońskich ziomali z podobną pojemnością i w podobnej klasie cenowej (czyli xt600 xl600 dr 600/650 ) jest cięzszy/lżejszy mocniejszy/słabszy etc ??

 

tylko po chamsku napisze 2 rzeczy żeby zapobiec śmietnikowi :D

1.nie porównywać mi klr650 w terenie z jakimiś eiksce, wuer, ikser to inna klasa cenowa zupełnie

2.nie sugerować innego motocykla zadałem konkretne pytanko i chce znać odp

 

z góry dzięki za odp

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam mam takie pytanie . Dzisiaj zapaliłem moto (klr 600 ) chodził i zagasł później nie chciał odpalić , zapalił na pych i nie chciał się wgl trzymać na obrotach i gasł . a chłodnica po kilku sekundach była strasznie gorąca co może być przyczyna mnie się wydaje że uszczelka głowicy ale nie mam pewności . Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak dzisiaj rozkręciłem silnik i uszczelka jest w idealnym stanie . Ale jesli chodzi o zawory to 2 wydechowe sa jakby brązowe a ssące czarne czy tak powinno to wygladac ? No i właśnie nie wiem czy rozrząd był dobrze ustawiony macie moze jakis schemat POMOCY bede wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydechowe zawsze będą brązowe, bo są bardziej opalane spalinami

 

chyba za szybko zabrałes sie za rozbiórkę silnika kolego, uszczelkę sprawdzic mozna wstępnie poprzez ocene stanu wody/oleju

 

co do rozrządu to jesli zna sie zasady działania 4t to wystarczy rzucic okiem na ustawienie wałków przy gmp, ale jeśli juz zdjąłes głowice to po ptokach, moze chociaz jakies fotki porobiłes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam kolegow

ustawiles juz ten swoj rozrzad???ja u siebie mam chyba przestawiony i nie wiem jak do tego sie zabrac mozna o pomoc prosic???

i mam jeszcze jeden duzy problem chodzi o rozrusznik kreci ale sa duze halasy i motoru nie mozna odpalic ponoc jakas sprezyna jest rozciagnieta przy kole w srodku silnika moze to byc to???prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...