michoa Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 witam Kilka pytanek od mojego kumpla (możliwe że mnie sie przydadzą narazie finanse nie pozwalają :D ) 1.wszystkie klr650 miały suchą miske ?? można gumować do upadłego 2.od którego roku je robili ?? 87 ?? 3.wszystkie miały fabrycznie tarcze z tyłu (o hamulec mi chodzi rzecz jasna) 4.wszystkie miały starter elektryczny i kickstart ?? 5.jak ten motocykl spisuje sie w terenie w porównaniu do japońskich ziomali z podobną pojemnością i w podobnej klasie cenowej (czyli xt600 xl600 dr 600/650 ) jest cięzszy/lżejszy mocniejszy/słabszy etc ?? tylko po chamsku napisze 2 rzeczy żeby zapobiec śmietnikowi :D 1.nie porównywać mi klr650 w terenie z jakimiś eiksce, wuer, ikser to inna klasa cenowa zupełnie 2.nie sugerować innego motocykla zadałem konkretne pytanko i chce znać odp z góry dzięki za odp Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam mam takie pytanie . Dzisiaj zapaliłem moto (klr 600 ) chodził i zagasł później nie chciał odpalić , zapalił na pych i nie chciał się wgl trzymać na obrotach i gasł . a chłodnica po kilku sekundach była strasznie gorąca co może być przyczyna mnie się wydaje że uszczelka głowicy ale nie mam pewności . Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Może być uszczelka pod głowicą walnięta. Musiał byś spuścić olej, i zobaczyć czy nie ma w nim płynu chłodniczego. Wtedy, będziemy myśleć dalej. Wyczyść i wyreguluj zawory, to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 no więc tak dzisiaj rozkręciłem silnik i uszczelka jest w idealnym stanie . Ale jesli chodzi o zawory to 2 wydechowe sa jakby brązowe a ssące czarne czy tak powinno to wygladac ? No i właśnie nie wiem czy rozrząd był dobrze ustawiony macie moze jakis schemat POMOCY bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 wydechowe zawsze będą brązowe, bo są bardziej opalane spalinami chyba za szybko zabrałes sie za rozbiórkę silnika kolego, uszczelkę sprawdzic mozna wstępnie poprzez ocene stanu wody/oleju co do rozrządu to jesli zna sie zasady działania 4t to wystarczy rzucic okiem na ustawienie wałków przy gmp, ale jeśli juz zdjąłes głowice to po ptokach, moze chociaz jakies fotki porobiłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Nomm fotki mam :D Znalazlem w necie jak powinien być ustawiony rozrząd i okazało sie że u mnie był przestawiony hmm tylko ciekawe jak .. nic kupie uszczelke z pod glowicy i bede skrecal silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik12311 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 witam kolegow ustawiles juz ten swoj rozrzad???ja u siebie mam chyba przestawiony i nie wiem jak do tego sie zabrac mozna o pomoc prosic???i mam jeszcze jeden duzy problem chodzi o rozrusznik kreci ale sa duze halasy i motoru nie mozna odpalic ponoc jakas sprezyna jest rozciagnieta przy kole w srodku silnika moze to byc to???prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 witaj Ustawiasz znaczek "T" na magnecie a strzałki wałka maja być w równej linii do głowicy, na lewym wałku stojąc od strony magneta ma być strzałka skierowana do wydechu a na wałku prawym w stronę gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.