Rider666 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 witam mam takie nietypowe zapytanie, czy w motocyklu na ramie musi byc tabliczka znamionowa ? chodzi mi o to czy wymagane jest np przy kontroli drogowej, lub przy przegladzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 zawsze mnie zastanawia, co mają na myśli ludzie lokujący takie posty w dziale "mechanika". znaczy że co, pytanie dotyczy poprawnego sposobu przynitowania tej tabliczki, czy ki pierun? :P w temacie: wymagany jest numer ramy. jeśli producent umieścił go na tabliczce, to jest ona niezbędna jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Czasem jest i na ramie i na tabliczce ale wszyscy patrzą na ramę bo tabliczkę łatwiej podmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 zawsze mnie zastanawia, co mają na myśli ludzie lokujący takie posty w dziale "mechanika". znaczy że co, pytanie dotyczy poprawnego sposobu przynitowania tej tabliczki, czy ki pierun? :P w temacie: wymagany jest numer ramy. jeśli producent umieścił go na tabliczce, to jest ona niezbędna jsz No faktycznie posta wrzuciłem tam gdzie nie trzeba, :notworthy: sorki moj blad, a co do tej tabliczki ,to moze dokladniej wyjasnie, chodzi o cbr 900 fireblade, kupiłem takiego po wypadku i ma peknieta rame i raczej spawac bym jej nie chciał, jest zarejestrowany i oplacony, (papiery ma w porzadku) i mam goscia ktory ma rame do sprzedania , rama ta jest wymeldowana i ponoc bez mozliwosci rejestracji, i co wazniejsze nie ma nabitych nr, pole nr jest czyste, (nie szlifowane) i wlasnie chciałem zapytac czy wystarczy nabic nr na ramie, czy musi tez byc na niej tabliczka znamionowa? i jak by ta cała procedura wygladala załatwiana legalnie, tzn, przez urzad , bo chyba nabijanie nr we własnym garazu jest ( troche ) nie zgodne z prawem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 rama ta jest wymeldowana i ponoc bez mozliwosci rejestracji, i co wazniejsze nie ma nabitych nr, pole nr jest czyste, (nie szlifowane) i wlasnie chciałem zapytac czy wystarczy nabic nr na ramie, czy musi tez byc na niej tabliczka znamionowa? i jak by ta cała procedura wygladala załatwiana legalnie, tzn, przez urzad , bo chyba nabijanie nr we własnym garazu jest ( troche ) nie zgodne z prawem :wink: Sam napisałeś że rama jest bez prawa rejestracji i pytasz jak ją zarejestrować (legalnie) - hehe niezły AS z Ciebie. Ktoś kto siedzi w CeBRach niech się wypowie czy to możliwe aby taka rama nie miała numerów. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Sam napisałeś że rama jest bez prawa rejestracji i pytasz jak ją zarejestrować (legalnie) - hehe niezły AS z Ciebie. Ktoś kto siedzi w CeBRach niech się wypowie czy to możliwe aby taka rama nie miała numerów. Pozdro all :flesje: Fabrycznie nowe ramy CBR 600 nie mają nabitych numerów podobnie jak ramy motocykli Suzuki. Znam przypadek gdzie mimo nowej ramy zakupionej w serwisie autoryzowanym odmówiono wykonania przeglądu motocykla i nabijanie numerów nie wchodziło w ogóle w rachubę. Podczas pierwszej rejestracji w kraju tabliczka znamionowa jest wymagana a jeżeli nie ma fabrycznej okręgowa stacja ma obowiązek przymocowania swojej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jezeli chcesz legalnie zarejestrowac nowa rame to musisz posiadac na nia dokument od dilera badz tez fakture na ktorej jest uwzgledniona ta rama. Nastepnie przychodzi rzeczoznawca i stwierdza uszkodzenie starej ramy, z papierkami od niego udajesz sie do WK po skierowanie na stacje diagnostyczna o nabicie nowych numerow ramy (wczesniej zostaja one nadane w WK). Po zalatweiniu calej papierkowej roboty zabierasz sie za przekladke, jak juz skonczysz to ze sprawnym motocyklem udajesz sie na stacje w celu nabicia nadanych numerow. Zaraz po nabiciu motocykl musi przejsc badanie techniczne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirocbr Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam! A co zrobić w sytuacji kiedy na ramie jest nr vin a na tabliczce go nie ma.(moto z usa buell). Na pierwszym przeglądzie zostałem oddelegowany do okręgowej stacji, tylko nie wiem po co- przecież tabliczka znamionowa jest i są na niej dane z wyjątkiem vin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.