kamikazze Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 (edytowane) Bo mam taki kaprys. takie mamy to forum - zero merytoryki :lalag: Edytowane 21 Lipca 2010 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Kolega ma już trzeci silnik w fabrycznie nowym BMW S1000rr. Zacierają sie przed dotarciem !!! Dodam tylko że kolega troszkę sie zna na motocyklach i jeżdzi w WMMP. W tym sezonie miał startowac w BMW CUP ale ten motocykl to nadaje sie do lansu chyba :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Całe te testy w "Motocyklu" są mocno podejrzane. BMW nr I wszędzie :bigrazz: To na pewno niezły motocykl,ale jakoś tak z dystansem podchodze do tego. Zaciekawiło mnie też, jak napisali o awariach w Suzuki,Yamaszce,MV Auguscie i tak dalej. W Yamaszce uszczelka poszła, w Suzuki dziura w silniku... wole swoją VFR :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Zresztą jak i ten test na torze. Nie zrobiła pierwszego czasu ale i tak jest na miejscu pierwszym bo jest po prostu taka dobra. Pierwszy raz w historii wygrywa motocykl, który nie zajmnuje czasowego pierwszego miejsca :banghead: Po prostu ostanią wygrągną zabiera RSV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 vector pokazać ci najlepsze moto na świecie? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 - to takie dorabianie ideologii z dupy że Ducati i inne włoszki mają to czego nie mają yapsy- pytam się co??? - ODPOWIADAM - hamulce BREMBO, pompę radialną sprzęgła BREMBO, kute koła, stalowy oplot w serii, Magnezowe pokrywy, inną ramę, inny silnik, rozrząd, kierunkowskazy, tworzywa, zawieszenie OHLINS, amortyzatory skrętu OHLINS, elektronikę Magnetti Marelli czy DALEJ NIE WIDZISZ RÓŻNICY ??? JEŚLI TAK TO SIĘ PYTAM CZY KIEDYKOLWIEK JECHAŁEŚ JAKIMKOLWIEK MOTOCYKLEM WŁOSKIM SPORTOWYM ?? Mnie od jazdy Ducati bolały jaja. Inna kwestia jest kupno nowego na ktory np. masz oprocentowanie kredytu na 0,49 % a co innego wziecie pozyczki na dwoletni za ktory placisz oprocentowanie rzedu 6 - 7,5 % Kumasz roznice ? :crossy: Łoł! Mi dali ok.12% na nowego Triumpha jak zacząłem narzekać, że to pachnie lichwą, to typ uświadomił mnie, że to norma, a nawet okazja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 vector pokazać ci najlepsze moto na świecie? No. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 moc 202 KM przy 13 200 rpm. Przynajmniej w realistycznym tescie a nie fabrycznych danych, z innych zrodel wiadomo juz, ze 185 KM na kole. Predkosc tylko 299 km/h przyspieszenie od 0 - 200 - az 7 sekund :icon_mrgreen: ( powalilo na kolana wszystkich ) :crossy: A ile pali po mieście? :bigrazz: Właśnie czytałem o silniku BMW, w sumie nic nadzwyczajnego tam nie ma. Moc dostarcza dobrze dopracowany wtrysk paliwa który zapewnia stabilne zasilanie. Kute korbowody i wał to żadna nowość w C-330 też są takie bajery;] Na pewno będzie to silnik bardzo wyżyłowany, zobaczymy jak będzie z trwałością tak obciążonego cieplnie silnika(wysoki stopień sprężenia, komora daszkowa, duże zawory). W przedstawionej w pierwszej stronie charakterystyce widać dość potężna wyrwę, czyżby kastracja na rzecz ekologi? w 2011 pewnie zoltki dokopia bejcy czyms nowym... w koncu wyscig zbrojen dalej trwa :ok: Albo przez kolejne kilka lat beda probowali osiagnac to co BMW zrobilo w ciagu roku... To czas pokaże. Walka w każdym bądź razie będzie bardziej zacięta. Będzie ciekawie :wink: Na MMP BMW wyniki miało bardzo dobre, jak na motocyklowego debiutanta to :lalag: Walkę łeb w łeb nawiązało... Hmmm, zobaczymy... Czy to BMW ma w ofercie jakieś czopery? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 No. masz... http://www.bikepics.com/pictures/1936057/ jest piękna suka :icon_evil: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 masz... http://www.bikepics.com/pictures/1936057/ jest piękna suka :icon_evil: No skąd ja wiedziałem :biggrin: Dresowóz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komma35 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Amerykański magazyn MOTORCYCLIST przeprowadził test składający się z 2 części. W części pierwszej przetestowano motocykle japońskie a w drugiej europejskie. Po zakończonych obu testach zrobiono zestawienie i wybrano 2 najlepsze motocykle . Wśród japońskich marek do testu stanęły :KAWASAKI ZX -10RHONDA CBR 1000RR FBSUZUKI GSX-R 1000YAMAHA YZF-R1 Wśród motocykli europejskich do testu stanęłyAPRILIA RSV 4 FACTORY APRCMV AGUSTA F4RBMW S1000 RRDUCATI 1199 PANIGALE S Oba testy podzielono na trzy części 1 -wsza jazda po drodze publicznej, 2-ga wyścig na 1/4 mili , 3 -cia wyniki na torze. Następnie dokonano podsumowań i wybrano 2 zwycięskie motocykle. Czasy z 1/4 mili w kolejności od najlepszego do najgorszego: 1. BMW S1000 RR - 9,95 sek2. HONDA CBR 1000 RR FB - 10,00 sek3. SUZUKI GSX-R 1000 - 10,03 sek4. KAWASAKI ZX-10R - 10,14 sek5. APRILIA RSV 4 FACTORY APRC - 10,23 sek6. YAMAHA R1 - 10,24 sek7. DUCATI 1199 PANIGALE S -10,26 sek8. MV AGUSTA F4R -10,73 sek Na torze natomiast zwyciężyło KAWASAKI ZX-10 R oraz BMW S1000RR , 3 cie miejsce zajęła HONDA CBR 1000RR FB. Wynik końcowy to zwycięstwo BMW S1000 RR i KAWASAKI ZX-10R ze wskazaniem na KAWASAKI z racji niższej ceny. Co do maszyn włoskich sporo zarzutów co do mało poręcznej jazdy dostało DUCATI 1199 PANIGALE S mimo zastosowania zwieszeń OHLINSA czy hamulców BREMBO tak w tym wątku zachwalanych.To tylko dowód na to że fakt założenia przez koszykarza NBA butów NIKE nie sprawia że będzie skakał 10 m wyżej niż koledzy. Motocykl to coś więcej niż tylko marka zastosowanych podzespołów to sprawnie i skutecznie skonstruowana maszyna i do tego świetnie zestrojona w czym Japończycy są mistrzami czy ktoś je docenia i lubi czy też nie. Natomiast niższą ceną należy się wyłącznie cieszyć a nie wskazywać jej jako zarzut czy oznakę gorszej jakości . Co jak co ale w jakości Japończykom ciężko cokolwiek zarzucić. Liczą się efekty a nie marki zastosowanych podzespołów co z tego że w HONDZIE są hamulce NISSIN czy TOXICO skoro wygrywa z DUCATEM z heblami od BREMBO czy zawiechą od OHLINSA. Przeglądałem jeszcze jeden test w "MOTORMANII" PANIGALE vs BMW S1000 RR gdzie ponownie spotkałem się z zarzutem wobec DUCATI o nieporęczność i gorsze prowadzenie.Nieco śmieszne wydaje się być kupowanie motocykla ze względu na otoczkę nobliwości czy historii. LEXUS jej nie ma a w USA sprzedaje się znacznie lepiej niż MERCEDES. AUTO BILD ostatnio stawia LEXUSA przed BMW i AUDI w testach. Natomiast cała otoczka motocykli włoskich zupełnie na mnie nie działa ! Pragnę zauważyć że dla kogoś DUCATI może być maszyną z duszą i historią a dla kogoś innego zwykłym sprzętem którego wyniki nie pokrywają się zupełnie z ceną i sławą. Dla kogoś innego motocyklem z duszą może być każdy japoński przecinak a włoski przy nim tylko kupą stali i plastiku i vice versa. Pytanie ile przy wyborze motocykla u jednych decyduje jakość ,osiągi i codzienna eksploatacja a ile chęć lansu . Ci co kochają lans wybierają zapewne sprzęt droższy i mniej popularny . Tylko że bywa tak jak z VOLVO ,SAABEM czy JAGUAREM. Sprzęty na wskroś nobliwie i tylko co po niektórzy zauważyli że SAAB 9-3 to OPEL VECTRA C, VOLVO S40 to FORD FOCUS a JAGUAR ma sporo z FORDA MONDEO. Można mieć nobliwą marką jeżdżącą i prezentującą poziom tańszej i popularnej a czasem nawet można mieć nobliwą markę która ustępuje miejsca tańszym i popularnym. Pytanie tylko po co? Każdy ma swój punkt widzenia . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Kolegę to chyba jakiś Monsterek objechał, i się żali bo chyba cóś nie na temat... Jakie to w ogóle ma znaczenie, dla kogoś kto chce kupić Ducati, będzie chciał to kupi, niezależnie w jakim teście przegra, może być nawet test Eskimosów na jeżdżenie po lodzie...Mam w tej chwili 3 sztuki Ducati, ( 2 + 1 zestaw do samodzielnego dłubania), jeden to bardzo piękna plastikowa bambułka Paso 750, z 1988 roku, nie mogę się wciąż nadziwić, że ma hamulce i zawieszenie lepsze niż Bandit 1250 z 2007 roku...ot co... :icon_mrgreen: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 ... piękna plastikowa bambułka Paso 750, z 1988 roku, nie mogę się wciąż nadziwić, że ma hamulce i zawieszenie lepsze niż Bandit 1250 z 2007 roku Czy to stwierdzili eskimosi ? :icon_mrgreen: Janek, bez urazy, ale nie molem sie powstrzymac :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 O właśnie tototo... :icon_mrgreen: ...Miałem możliwość przetestowania B 1250...rozczarował mnie totalnie jeśli chodzi o hamulce i zawieszenie...oczywiście silnik od 30 km/h na 6 biegu ciągnie bez zająknienia a to już coś...Pozdr. J-999. Żal mi ludzi, którzy kupując motocykl, kierują się potrzebą lansu, wywyższenia czy jak tam to zwał... Dla mnie Ducati to po prostu kawał wyścigowej historii i spełnienia marzeń jeszcze z czasów, gdy u nas panowały WSK-i, MZ-ki, i Tony Rutter, dawał radę na niezbyt mocnym, ale lekkim i szybkim TT2..., jak ktoś nie lubi Ducati, po prostu nie kupuje i już, i wcale nie potrzebne im jakiekolwiek wytłumaczenie...Co do tematu...no cóż dla mnie BMW "skończyło się" na HP2 Sport, b. lubię dawne chłodzone powietrzaki BMW ( i prawdopodobnie kiedyś sobie kupię komplet z wózkiem bocznym ), mają one w sobie coś nieuchwytnego, mimo braku nimbu tajemniczości ( ot kolejny popychaczowiec), i bardzo w nich cenię "pancerność"...łatwość obsługi i napraw...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 O właśnie tototo... :icon_mrgreen: ...Miałem możliwość przetestowania B 1250...rozczarował mnie totalnie jeśli chodzi o hamulce i zawieszenie...oczywiście silnik od 30 km/h na 6 biegu ciągnie bez zająknienia a to już coś...Pozdr. J-999. Żal mi ludzi, którzy kupując motocykl, kierują się potrzebą lansu, wywyższenia czy jak tam to zwał... Dla mnie Ducati to po prostu kawał wyścigowej historii i spełnienia marzeń jeszcze z czasów, gdy u nas panowały WSK-i, MZ-ki, i Tony Rutter, dawał radę na niezbyt mocnym, ale lekkim i szybkim TT2..., jak ktoś nie lubi Ducati, po prostu nie kupuje i już, i wcale nie potrzebne im jakiekolwiek wytłumaczenie...Co do tematu... Janek, to chyba nie tak do konca. Jezdzilem kilkoma Dukatami, prowadza sie naprawde zajefajnie, wlasnosci jezdne - bajka ( nigdy wczesniej nie przypuszczalem, ze 750 moze tak ciagnac z dolu ). Wydaje W/g starego niemieckiego przyslowia ; - chego chlop nie zna, tego nie je. Jest tylko jedno ale, konstrukcja nie test tak prosta nek w konkurencji a wykonanie podzespolow / czesci tak nie do konca z najwyzszej polki, z tad zawodnosc i czeste wymiany materialow polaczone z wysokimi kosztami. Z tad chyba berze sie niechec do tej czy innej wloskiej marki. Co innego, gdy wlasciciel jest nieco zasobniejszy i od poczatku liczy sie z kosztami, ze moze do domu wrocic taryfa, bo sprzet..... lub lubi dlubac. Wtedy to juz zupelnie na bajka. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.