HunterM Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 A jak kogoś oślepiają to niech nie patrzy, prawda Hunter? :bigrazz: Sedno sprawy. Wiadomo że bixenony walą mocnym światłem, ale po to sie zakłada, żeby ślepi dostrzegli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja tak tylko dodam na boku, że problem z pulsującymi światłami ustąpił po wymianie akumulatora. Ale efekt lekkiego mignięcia przy zadziałaniu abs jest nadal. To ja na boku powiem, że mnie zaskoczyłeś. co do ABS-u to chyba nie ma co się czepiać bo pompa mocno obciąża instalację(duży prąd). Jest tez druga opcja, że chwilowo pomógł nowy aku. A czy sprawdziłes napięcie ładowania po założeniu nowego aku? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) Sedno sprawy. Wiadomo że bixenony walą mocnym światłem, ale po to sie zakłada, żeby ślepi dostrzegli. Od kiedy mam xenona h7 to nie uzywam swiatel drogowych bo nie ma sensu. Takze wniosek taki, ze tez dobrze wali :) a reszta jak wyzej. Pzdr Edytowane 6 Lutego 2010 przez bibor80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) Napięcie ładowania pozostało niezmienne, zarówno zanim wymieniłem aku jak i po wymianie. Sądze, że całkowicie wyje*** akumulator był przyczyną.Jeżdze juz dosc długo po wymianie i wszytsko gra. Edytowane 6 Lutego 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 To super.Ale jak wyżej wspomniałem zaskoczyłeś mnie. Ale człowiek uczy się całe życie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Xenon dzis zostal zamontowany. Oto efekt: http://picasaweb.google.pl/bibor80/XenonGS...475059719460738 Tak wiec skoro teraz Hunter jest vel. Najjaśniejszy to ja bede Mega Jasny :) Pzdr I jak Ci sie udało to założyć biorąc pod uwage problem z wcześniejszego posta?? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 I jak Ci sie udało to założyć biorąc pod uwage problem z wcześniejszego posta?? Jak na razie zalozylem xenona uzywajac zwyklego korka od butelki coli. Mial byc chwilowo, ale ze nic sie nie dzieje i jest ok to nie chce mi sie grzebac. Ponoc wewnetrzny plastik od kierunku Hayki pasuje. Jak bede kiedys przejazdem w sklepie to moze wtedy kupie. Na razie wsyzstko jest ok, zarnik osadzony na miejscu, nic sie nie rusza, za to swieci super :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja caly czas walcze z przymocowaniem przetwornic. Jak i gdzie przymocowaliscie swoje? Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Yo! Sprobuj tak: http://cbf1000.com/index.php?option=com_co...id=73&Itemid=29 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja caly czas walcze z przymocowaniem przetwornic. Jak i gdzie przymocowaliscie swoje? Plastikowymi szybkozłączkami, ukryłem je koło wlotów airboxu. Podłóż trochę gąbki żeby sie nie rylało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 A więc zmontowałem całkowicie gadzinę, ubrałem w plastiki i wczoraj trochę poturlałem się po okolicy. Fakt nr 1 - nikogo nie oślepiałem (nikt nie sygnalizował, nikt nie zajechał drogi, nikt nie wyskoczył z samochodu z wypalonymi oczami) uprzednio wyregulowałem światła pokrętłami w kloszu. Fakt nr 2 - droga jest bardzo dobrze oświetlona, widać wszystko a nawet jeszcze więcej. Mit nr 1 - nie da sięwyregulować bixenona - bzdura, da się wręcz idealnie obszar oświetlony jest wyraźnie odcięty od nieoświetlonego. Mamy pełen wachlarz regulacji góra dół i prawo lewo. (bixenon z przykrytym palnikiem, pokrywa lampy gładka) Myślę że jednak posiadanie xen/bixenona wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo nasze i innych uzytkowaników. Świato jest co prawda mocne i bardzo białe, ale przy odpowiedniej regulacji i założeniu że kierowca z przeciwka nie będzie nam się patrzył w lampę jak w wahadło hipnotyzera nie ma raczej możliwości oślepienia tak żeby momentalnie stracił wzrok i inne cuda na kiju. Część historii o xenonach należałoby wysłać do pogromców mitów z Discovery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Yo! Ja zamontowalem u siebie na swiatla mijania, mam H7 i gladkie szklo. Na razie widzialem jak to swieci tylko w garazu i linia odciecia jest taka sobie :P. Sprawia wrazenie rozproszonej. Musze jeszcze na jakiej scianie poprobowac i poregulowac to, bo w garazu mocno sie swiatlo tez od bialych scian odbijalo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 U mnie jest H4 z przysłoną więc całość światła wychodzącego z reflektora to światło dobite. Może dlatego odciącie obszaru oświetlonego jest wyraźniejsze. BTW jeśli chodzi o temat bixenonów H4 to dają radę i nie ma się co obawiać że coś tam coś tam i komuś spoli oczy lub inne cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Ja jutro bedę montował. Nie wiem czy dobre kupiłem, bo w serwisówce sprawdziłem że mam 2 typy żarówki H7 i H9 - kupiłem H7 6000 - mam nadzieje że właśnie taką mam w świtłach mijania? Może ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Zamontowałem i świecą. Napotkałem na 2 problemy. Nie mogłem nigdzie zmieścić przetwornicy ( mimo że slim ) w mim sprzęcia naprawdę ciężko palec wtyknąć - amortyzator skrętu przeszkadza. Zamontowałem pod owiewką dolengo mocowania lag ( nie wiem jak to nazwać ). Drugi problem to również taka nakładka na żarówkę ( dorobiłem tulejkę z plastiku ). Ciekawy jestem efektu przy nocnej jeździe ( niestety muszę poczekać na pogodę ). Powodzenia w montażu ksenonów w swoich sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.