Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , od niedawna i ja jestem szczęśliwym posiadaczem Triumpha Rocket III . Jest to model z 2006 roku w wersji classic sprowadzony ze Stanów . Nie znam nikogo kto choć trochę znał by ten sprzęt więc proszę o pomoc Was . Mam kilka pytań :

 

-podczas włączania zapłonu kiedy zegary się zamykają pojawia się dźwięk jakby bzyk (to zapewne jest pompa paliwa) natomiast niepokoi mnie towarzyszący temu "skrobanie" "chrebotanie" nie potrafię tego nazwać... myślę że to może być silniczek krokowy ale nie mam pewnosci , jak z tym jest u Was ?

 

-motocykl ma problem ze startem gdy jest zimny , (trzeba go pokręcić jakieś 5 sek dopiero wtedy łapie) facet od którego go kupiłem mówił żebym zatankował świeże paliwo bo moto stało prawie rok i benzyna zwietrzała ... zobaczymy jeszcze co będzie jak wyjeżdżę zbiornik bo dotankowałem go do pełna a weszło jakieś 10 lt

 

-czy da się przestawić licznik z mil na kilometry ? ja zlokalizowałem tylko jeden przełącznik dzięki któremu mogę jedynie przeskoczyć na trip 1 i trip 2 . Próbowałem go przytrzymywać przez dłuższą chwile i nic to nie dało

 

-dziwne mi się wydaje brak tzw flasha czy też blindy jak zwał tak zwał chodzi mi o błyśnięcie długimi . Jest tylko przełącznik długie krótkie a flasha nie ma .

 

Jak na razie to by było na tyle . Z góry dzięki za pomoc . Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

-dziwne mi się wydaje brak tzw flasha czy też blindy jak zwał tak zwał chodzi mi o błyśnięcie długimi . Jest tylko przełącznik długie krótkie a flasha nie ma .

 

 

 

 

Amerykańskie wersje tak mają.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupić akcesoryjny ładnie brzmiący układ wydechowy lub przerobić swój na ładnie brzmiący co jest wielce możliwe i dające niezłe efekty końcowe. :notworthy:

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ostatnio od takiego olbrzyma przerabiałem tłumiki na przelotowe. Polegało to na wywaleniu całej seryjnej zawartości puszek z katalizatorami włącznie i założeniu rury perforowanej i wokół niej materiały tłumiące które dźwiękowi R3-2300cm dodają miękkości i powagi .Nie wiem jak to wyszło bo paczka pojechała do Nowego Targu. Mam nadzieje że właściciel będzie z tej modyfikacji usatysfakcjonowany bo z drugiego kompletu akcesoryjnego dedykowanego nie był więc myślę że Polska myśl techniczna będzie górą.

 

Witam,

od 3 miesięcy mam rocketa i jedyną rzeczą, która mnie rozczarowuje, jest dźwięk silnika. W związku z tym mam pytanie o szczegóły takiej przeróbki - ile orientacyjnie kosztuje, czy można gdzieś posłuchać efektów (może ten poprzedni klient z Nowego Targu mógłby nagrać paręnaście sekund na luzie i przegazowania)? Jak organizacyjnie musiałoby to wyglądać? I czy przeróbka byłaby ew. odwracalna, tj. czy będzie można wrócić do fabrycznych wydechów w razie czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, myślę u schyłku zimy, jestem już po przygotowaniu moto do sezonu,ze zmian dokonanych to zainstalowałem cały akcesoryjny wydech od roadstera łącznie z wieszakami tłumików, szyba ale duża i posiadam na zbyciu kpl. małą.Jak ktoś zainteresowany to kontakt na PW. A jeszcze co do wymiany oleju instr.podaje owszem co 10000 ale mil co daje 16000km. Pozdrawiam

 

Witam wszystkich. Od jesieni jeżdzę również R3 Classiciem. Poprzednio jeździłem Vulcanem 2000, więc nie miałem wielkiego wyboru przy zmianie. Generalnie jestem zadowolony, choć żona wciąż mówi, że Vulcan był ładniejszy. Na szczęście po ostatnim dłuższym wypadzie stwierdziła, że chyba jednak jest wygodniejszy (też musiałem dokupić oparcie, bo zagroziła, że nie wsiądzie). Swoją drogą ciekawe jak się jeździ z tyłu? Chyba nigdy nie jechałem.

Jedyny powszechny jak zauważyłem problem to dźwięk Rocketa. Z tego co słyszałem to w Roadsterze jest dużo lepszy (po prostu basowy). Mam pytanie, czy można bez problemu założyć puszkę i wydechy od Roadstera. Widzę, że założyłeś takie. Czy dźwięk jest lepszy i co trzeba kupić? Ile to wszystko kosztowało?

 

Pozdrawiam

Wspinaker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,tłumiki kupiłem na E-bayu aftermarketowe- 200Ł Pozostałe elementy kupiłem w salonie triumpha w UK tj. trójnik, osłony rur ,wieszaki tłumików 250Ł. Montaż b.prosty wszystko pasuje, dzwięk bardziej basowy i miękki, jadący ze mną mówią, że git.A poza tym praca rzędówki jest inna niż V-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja widze jakiś kawałek gumy ale dokładnie w miescu gdzie zegra przylega do kierownicy - bede go musiał odkręcić. Wydechy mam przerobione w polse przez poprzedniego właściciela - brzmi dużo lepiej niż orginał.

Mam taki pomysł może założymy drugi temat tylko o wydechach do Rocketa?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kontynuując temat wydechów - w końcu zebrałem się w sobie i zamówiłem dorobienie pojedynczej rury w miejsce trzech fabrycznych (puszka kat. też wywalona). Dźwięk zyskał na głębi i teraz nie brzmi już jak wartburg, tylko jak kamaz :icon_mrgreen:

 

dla potomności nagrałem krótki materiał dokumentalny:

 

 

 

Na nowym wydechu zrobiłem na razie jakieś 40-50 km i wygląda że - wydaje się to niemożliwe - ale dostał jeszcze większego pałera, zwłaszcza pomiędzy 3000-4000 obrotów. Nie robiłem na razie żadnego przeprogramowania ECU, nawet nie wiem jak się za to zabrać... Nie wiem czy na 100% potrzeba? Pewnie trzeba by do ASO podjechać, ale tegoroczny budżet "sprzętowy" właśnie mi się wyczerpał... Poza tym niektóre ludki "w internecie" piszą, że można jeździć ze zmienionym wydechem, do tego bez puszki kat. - i nie ma potrzeby programowania czegokolwiek. Na razie wygląda na to, że mają rację.

 

 

pzdr

 

ps. W związku z powyższym, posiadam na sprzedaż cały oryginalny wydech Rocketa 3 (rok 2005) - katalizator, tłumiki z uchwytami mocującymi i dwie osłonki. Kontakt PW albo gg 1210704

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miłośników Triumpha Rocketa. Od kiedy go pierwszy raz dosiadłem, a było to w roku 2005 Rocket przekonał mnie, że już czas przełamać lody i zmierzyć się z takim to właśnie tylko motorem... Jeśli motor to tylko TRIUMPH Rocket III Roadster wściekły byk /jak gdzieś o nim przeczytałem/. Ten motor mnie powalił na kolana i moje marzenia od 2005 roku zaczynają nabierać wyraźnych barw. Myślę, jeśli wszystko się dobrze potoczy /życie płata różne figle/ to w kwietniu, maju 2012 będę jego właścicielem. :crossy:

Sądzę, że i wiek już odpowiedni, więc szaleństwa mam po za sobą, a kto to wie?

Od ponad 3 lat jeżdżę jednośladem Aprilia SR50 R FACTORY, co prawda takim małym bo ma nie całe 6 KM i przejechałem 10 tyś. km bez zaliczenia gleby i tym podobnych zdarzeń, więc czegoś mnie to może nauczyło...

Teraz tylko zrobić klasę "A" przez okres zimowy /nigdy jakoś motory mnie nie pociągały, ale Rocket to zmienił/, jak na razie to robię zakupy ubioru /Vanucci/ bo i okres dobry spore przeceny...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocket nastręcza trochę kłopotów przy parkingowej prędkości i manewrowaniu nim na postoju ...reszta jest do ogarnięcia :))) pozdrowienia dla obecnych i przyszłych użytkowników TRIII :)))

Jakoś powoli sobie poradzimy też i z parkowaniem, to tak jak z małym i dużym autem, wszystkiego idzie się nauczyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...