szyszka Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam wszystkich posiadaczy rocketow i nie tylko Przepraszam za nie poradność ale jest to moje 1 forum :) .Przeczytałem wszystkie Wasze posty od początku i natrafiłem na wiele ciekawych informacji i porad Zaznaczam iz smigam tym motorkiem od 3 lat i nakręciłem sporo kilosów Jeżeli kogoś interesuje to chętnie podziele sie swoimi spostrzeżeniami ale wiekszość pokrywa się z tym co piszecie , mam na myśli zalety i niestety występujące usterki , ale taki urok tego motocykla Ale żeby nie zawracać wam niepotrzebnie d.. przejde do mojego problemu może ktoś ma podobny albo miał z tym styczność a nie znalazlem tego w żadnym poście i morze mi doradzi Mianowicie chodzi o problem z napędem {chyba} skrzynia i sprzeglo chodzi OK natomiast gdy zwalniam dojeżdżając np do skrzyzowania zaczyna potęznie wyć jak zwolnice w traktorze {jezeli ktos jezdzil takim sprzetem} natomiast przy przyspieszaniu lub jeżdzie na wiekszych predkosciach problem znika Motorek zrobił już około 40 tysi Jest to pierwsza wersja z 05r USA Problem podobny jest do wyjacego mechanizmu roznicowego w samochodzie .Na zadnych forach z takim tematem sie nie spotkalem a czytajac wasze opisy stwierdziłem że jest tu sporo fachowcow Za wszelkie rady będe niezmiernie wdzięcznyPOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Musisz lepiej to opisac. Skad te dzwieki dochodzą? Przod, tyl, lewa, prawa. Moze kardan nie ma oleju? Wycie to tez bardzo ogolny opis, wyje pies, wyje doda i wyje łożysko ale kazde wycie jest inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszka Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 masz racje wycia bywają najlepsze w nocy , ale w tym przypadku jest to cos wspolnego z skrzynia lub kardanem ,tylna część motocykla, olej wprawdzie sprawdzalem przed sezonem .zeszlym, Jestem dość leniwy :wink:, Ale wyciekow oleju zero z czegokolwiek tak ze mnie bardzo zastanawia , wycie jest typy zlego spasowania zebatek lub zużycia lub niewłasciwego luzu ale nie wiem czy w tym motorku może coś takiego wystąpić .Może u kogoś bedzie też taki defekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 wałek do kardana jest na łożysku ktore lubi sie popsuc, moze to.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 witam kolegów w NOWYM ROKUPrzyłączając się do dywagacji na temat ubierania motorów to myślę, że wszystko pasuje co jest oryginalne, np zegar, wskaźnik paliwa, halogeny, te nakładki na kolektor to jest ok. Najgorsze to własnoręczny kicz, który wydaje się ładny ale przeważnie tylko autorowi. Jeszcze jeden aspekt to późniejsza odsprzedaż pojazdu, jeżeli to wszystko jest w oryginale to łatwo sprzedać, bo kto chce kupić motor z milionem własnoręcznych przeróbek tak optycznych jak i mechanicznych. Ja również długo szukałem rocketa i znalazłem oryginał bez przeróbek z przebiegiem 11 tyś , fajnie ubranego, jest super i nie zamierzam nic zmieniać.Z technicznych spraw to uporałem się z kalibracją wskaźnika paliwa, nie było to specjalnie trudne, trzeba wymontować ze zbiornika cały układ z pompą i podłączyć do kostki a następnie wyginać drut na którym jest pływak, chodzi o to aby uzyskać zapalanie kontrolki gdy pływak znajduje się 9 mm od dolnego położenia. Ostateczną drobną poprawkę można zrobić po złożeniu całości, przez wlew paliwa odginając sztywnym drutem pływak w kierunku osi zbiornika lub w przeciwnym w zależności czy kontrolka zapala się za wcześnie bądź za pózno (mnie nie zapalała się w ogóle i musiałem wygiąć nieco pływak na zewnątrz co powoduje jego obniżenie ze wzglęgu na kształt zbiornika paliwa, który w kierunku prawej strony obniża się) Gdyby ktoś chciał regulować i coś było nie jasne w moim opisie to służę dokładniejszym tłumaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max3miasto Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam nowego kolegę w naszym gronie. Wysłałem na emaila polską instrukcję oraz pełną serwisówkę.Jeżeli chodzi o olej to moim zdaniem niezależenie, czy syntetyk, czy pół syntetyk Motul znacznie poprawia zmianę biegów w każdym motocyklu.Ja leję syntetyka, ale "decyzja należy do Ciebie".PozdrawiamWspinakerCześć! Wspinaker, a mógłbyś mi też podesłać instrukcję i serwisówkę po polsku? Z góry wielkie dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Cześć! Wspinaker, a mógłbyś mi też podesłać instrukcję i serwisówkę po polsku? Z góry wielkie dzięki!Instrukcja jest po polsku, ale serwisówka tylko po angielsku. Podaj adres na jaki wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszka Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 wałek do kardana jest na łożysku ktore lubi sie popsuc, moze to....Może byc , jeżeli zwalniam to byc może kardan ma inny nacisk i huczy a przy przyśpieszaniu sie rozlużnia , będę musiał się wziąć za rozkręcanie i chyba najlepiej zacząć od wału bo inaczej widzę że ciężko będzie to zdiadnozować. Najgorsze że sezon się zbliża a z moich orientacji wynika że można czasami długo czekać na częci w triumfie (zależy co poszło) a niestety mam mało czasu wolnego do rozbierania a z fachowcami u nas słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Odwrotnie, przy przyśpieszaniu sie zaciska i zmniejsza luzy. Przez to mniej wyje. Łożysko kupisz raczej bez problemu, chyba ze to jakiś wynalazek. Poszukaj w sieci na ten temat bo to czesto ludzie naprawiają. Trzeba rozebrac kardan, to łożysko jest przy wyjsciu wałka ze skrzyni. Pewnie są w internecie fotki i opisy jak to zrobić. Gdzieś juz się z tym spotkałem ale "na tacy" ci nie podam, poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Panowie szybkie pytanie bo nie mam pod ręka maszyny, wiecie może jaka jest średnica kierownicy w prosiaku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 pamiętam, że sa grube i standardowe..........w prosiaku jest standardowy wymiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blubi Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 No tak, tyle że ja szczegółów ptotrzebuję dokładnej średnicy bo pompy szukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Standardowy rozmiar kierownicy to 1 cal Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Pompy hamulcowej? To starą trzeba odciąć od przełączników bo obudowa jest zintegrowana z pompą. Pompę każdą pasującą na mniejszy wymiar średnicy kierownic, standard. Grube kierownice ma mniej maszyn, chyba głownie HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 witam, takie pytanko mam, może śmieszne, czy trudno ściągnąć tylne koło (muszę przymierzyć się do zmiany opony) czy trzeba na coś uważać przy tej operacji, może ktoś pokrótce opisze ten zabieg z autopsji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.