Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

.....no moc może mieć zdławioną. Niemcy robią takie rzeczy w motocyklach i nie tylko. Zajrzyj ile masz kW w dowodzie wpisane. Można to chyba dokładniej sprawdzić po VIN w serwisie.

Edytowane przez Ksylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....no moc może mieć zdławioną. Niemcy robią takie rzeczy w motocyklach i nie tylko. Zajrzyj ile masz kW w dowodzie wpisane. Można to chyba dokładniej sprawdzić po VIN w serwisie.

103 kW, czyli jeśli dobrze przeliczam 140 KM - jak na moje umiejętności to aż za dużo :blink:

o ile się nie mylę dopiero w wersjach od 2010 podnieśli do 150 KM (chyba takiej jak Twoja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2007 i chyba tyle samo. Czyli nie są dławione. Jednak na pewno Niemcy to robią czasem i nie tylko z Rocketem. Kiedys czytałem o V-Maxie, że wychodził tam nawet w kilku wersjach zdławienia. Usuniecie niektórych pomysłów było bardzo trudne i kosztowne. Rocketa kastrują w stosunkowo prosty sposób i łatwo to wywalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

mam pytanie - może naiwne i nie na miejscu ale mnie nurtuje - jakie w Rokecie najlepiej obroty utrzymywać na poszczególnych przełożeniach i przy jakich zmieniać?

 

Wiem że to zależy też od tego kto jaka jazdę preferuje i moto nie służy do ekonomicznej jazdy :) .Oczywiście pytam tu o spokojną jazdę ze stałą prędkością, a nie gazowanie na maksa.

Ja w takiej spokojnej jeździe mam około 2,5 tys. a zmieniam na wyższy jak przekroczy 3-3.5 tys. Silnik mruczy ok, skrzynia i karda nie wydają jakichś dziwnych dźwięków, nie ma wrażenia jakby chciał zgasnąć i przyśpiesza też ok po odkręceniu. No ale dopiero uczę się tego moto i wolałbym nie popełniać błędów, które negatywnie wpłyną na silnik czy skrzynię.

 

Jakie są Wasze doświadczenia i rady w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo to ja bym oczywiście odpowiedział, że takie co dają najlepszą frajdę, moc i power do zapierd*&%*&^$^&(* ale później doczytałem, że pytasz o spokojną jazdę.....no i zgłupiałem, nie wiem ;)

Dokładnie, chodzi mi o tempo spacerowe :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie forumowicze są w tym obcykani, ale jakby ktoś potrzebował instrukcja co ile czym i jak czyścić filtr KN:

 

https://www.knfilters.com/cleaning_polish.htm

 

 

 

Jakby ktoś potrzebował to mam pdf (nie skan)polskiej instrukcji do TR.

Może ktoś podesłać serwisówkę?

Edytowane przez Boho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do stronki na której są do motocykli Triumpha - w tym Rocketa III, Classic, Touring i Roadster - manuale, serwisówki, specyfikacje techniczne ze zmianami w danych rocznikach, po angielsku:

 

http://www.pdfmotomanual.com/index.php?r=site%2Fpage&view=manuales&order=t&key=T&make=1966&lang=ENG

 

Może komuś się przyda.

 

Więc moja prośba powyżej o serwisówkę nieaktualna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że nadszedła zimowy czas a na forum panuje cisza - mam pytanie :)

 

Po tym jak ostatnio udało mi się na skrzyżowaniu ruszyć na 4 biegu (byłam ciut niedysponowany + małe zamieszanie na światłach), pomyślałem o tzw. uniwersalnym wyświetlaczu biegów (np. GPT GI - 1001) i tu moje pytanie, a nawet kilka:

1) czy ktoś korzysta z takiego ustroństwa i warto?

2) czy jest toto precyzyjne i niezawodne (nie mam pojęcia na jakiej zasadzie działa)?

3) czy pokazuje też bieg właściwy, gdy zmiany dokonuje się stojąc (a propos mojego ostatniego niedopatrzenia)?

4) a może jakiś inny model w rozsądnej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-58608-0-75498600-1512847994_thumb.jpg

 

Witam serdecznie kolege.

Założyłem takie jak to nazwałeś ustroństwo około 6 lat temu i śmiga bez zarzutów.

Mam GIPRO .Pamętam że wtedy płacilem około 500 pln a nie wiem jak teraz stoją.

Założyłem bo zdarzało mi się że nie wiedziałem na którym biegu jade :)) i szukałem szóstki :)))

Ogólnie polecam ten akurat model działa szybko i bez opóżnień.

Ma czujnik zmierzchu więc zaciemnia sie po zmroku i nie bije po oczach

Ot i tyle :)

Pozdrawiam Cobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

attachicon.gif IMG_20171007_114325.jpg

 

Witam serdecznie kolege.

Założyłem takie jak to nazwałeś ustroństwo około 6 lat temu i śmiga bez zarzutów.

Mam GIPRO .Pamętam że wtedy płacilem około 500 pln a nie wiem jak teraz stoją.

Założyłem bo zdarzało mi się że nie wiedziałem na którym biegu jade :)) i szukałem szóstki :)))

Ogólnie polecam ten akurat model działa szybko i bez opóżnień.

Ma czujnik zmierzchu więc zaciemnia sie po zmroku i nie bije po oczach

Ot i tyle :)

Pozdrawiam Cobra.

Dzięki za zainteresowanie i odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Szanowni,



mam pytanko - czy orientuje się może ktoś, czy i jakie są różnice między szarym a czarnym silnikiem w Rocketach 3 (zmiana weszła chyba w 2006)? Oczywiście oprócz koloru default_smile.png Gdzieś kiedyś czytałem że coś w nich poprawili, ale co konkretnie?



Tak na marginesie, co do samej powierzchni silnika, to srebrny ma chyba jakąś powłokę na bloku silnika ceramiczną (czy coś w tym rodzaju - nie jest to raczej samo malowanie), która w dotyku jest gładka; oglądałem kiedyś egzemplarz z USA ze srebrnym silnikiem, który miał na całej powierzchni po obu stronach spękania, tak na oko około pół mm głębokie (podpytałem potem w serwisie i twierdzili, że to pewnie z przegrzania silnika). Swoją drogą, sprzedawca twierdził, że to normalne, a moto nie chciał odpalić twierdząc, że mu się akumulator siada od tego, a jak bym go usłyszał to bym pomyślał, że zepsuty bo tak coś w nim grzechota i wibruje jak chodzi, ale twierdził że one tak mają (co było oczywistym wciskaniem kitu, bo te silniki akurat pracują bardzo "kulturalnie"). Czarny już takiej powłoki chyba nie ma (jest chropowata).



Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podobno czesto przyczyną jest zabrudzony opiłkami metalowymi czujnik pod motocyklem w silniku. On jest od spodu kolo katalizatora. Trzeba go wykrecic i oczyscic. Wstawialem kiedys nawet fotki co i jak, dawno temu - poszukaj dobrze. W serwisie znowu mi mowili, ze trzeba ustawic dokladnie napiecie prądu na jakims innym czujniku pod bakiem gdzies. Nie pamietam od czego on byl dokladnie.

witam powiedz mi czy ten czujnik jak wykręcę to olej albo coś wyleci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...