Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To nie wiesz co ci zrobili? Wyjmowali silnik? Skrzynię? Czy tylko zdjęli siedzenie?........dojdę sam, jak nie wiesz. Ja w mechaników nie wierzę, muszę wszystko sam wydłubać. To już jednak zostawiam na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SHS wszystkim :)

 

Zrezygnowalem po kilku latach z mojego HD na rzecz nowego Rocketa X.

 

Chcialem sie tylko przywitac.

 

A co do wrazen: odkrylem zupelnie inny poziom jazdy na motocyklu. Nawet kolka egzaminacyjne "da sie" :)

 

Pozdrawiam cale grono szczesliwcow :)

 

Kura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i dzięki ale pisz tutaj zeby wszyscy sie dowiedzieli. Inaczej bedziesz musial za chwile to na priv. kopiowac wielu osobom. Informacje o Rockecie powinny byc widoczne, po to jest ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksylo, ponizej masz wykaz czesci ktore były u mnie wymieniane przy naprawie II biegu wraz z cenami i numerami katalogowymi;

 

- Uszczelka pokrywy zaworów T1260079 - 149,25 pln

- Uszczelki śrób pokrywy zaworów T1260309 - 222,84 pln

- Uszczelka dekla sprzegłowego T1260107 - 42,89 pln

- Uszczelka tylna pokrywy silnika T1260184 - 54,72 pln

- Uszczelka miski olejowej T1230002 - 80,20 pln

- Zębatka II biegu T1180188 - 736,73 pln

- Widełki II biegu 1190660 - 483,41 pln

 

Mam nadzieje że pomogłem, jak coc to pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super kangur tylko mi jeszcze napisz, które z tych części faktycznie trzeba wymienić bo coś mi się widzi, że sporo jest tak "przy okazji". Jak możesz to opisz tez w skrócie procedurę, tzn. co trzeba rozebrać i gdzie sie dostac zeby co wymienić i II bieg przestanie wypadać. Tylko bez dodatkowych fanaberii typu łożysko może, albo zebatke bo jest na wierzchu, tylko to co niezbędne. Z góry dzięki a myśle, że wiele osób będzie ci tu wdzięczne. Daj z siebie wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do naprawy II biegu w rokecie jest niezbędne wyciągnięcie silnika z naszego moto, by dostać się do skrzyni musimy rozebrać silnik od dołu - czyli niezbędne są uszczelki miski olejowej, pokrywy sprzęgła i tylnej pokrywy silnika, do tego tak jak napisałem zębatki II biegu i widełki II biegu no i jeszcze owa podkładka dystansowa powodująca głębsze wkleszczanie zębatek (jaka to podkładka to pytanie do serwisu.....)

 

W lipcu mogę wstawić fotki wymienionych elementów co by zobrazować w czym jest problem i jak wyglądają uszkodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy i koleżanki jeśli są;), proszę prześlijcie na adres [email protected] sedwisowke i instrukcję, będę wdzięczny. Ostatnio ktoś zadawał pytanie o zaslepke nad rozrusznikiem (nad manetką) nie widziałem odpowiedzi, co to za ustrojstwo;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od około tygodnia jestem posiadaczem TRIII Roadstar. Maszyna zacna, a od poniedziałku po zdjęciu blokady z trzech I-szych biegów jeszcze lepsza ;)

Pozdrawiam wszystkich Moto-Maniaków.



Witam, od około tygodnia jestem posiadaczem TRIII Roadstar. Maszyna zacna, a od poniedziałku po zdjęciu blokady z trzech I-szych biegów jeszcze lepsza ;)

Pozdrawiam wszystkich Moto-Maniaków.

Oczywiście mam Roastera, a nie Roadstara :biggrin:



Heh, ciężki dzień :cool: "Roadstera" miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...