Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich "dosiadaczy" Rakiet . Od 3 tygodni sam dostąpiłem tego zaszczytu ;) Po 5 latach przygody z Intruderem VL1500 postanowiłem dokonać przesiadki. Mój wybór padł na Rocketa III Clasica. Moto sprowadzone z USA. Przez ten krótki czas udało mi się pokonać blisko 800 km i jutro mam w planie kilka następnych. :biggrin: . Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych motomaniaków.

 

Miło powitać kolejną Rakietę w Wielkopolsce. Skąd jesteś? Może polatamy gdzieś razem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Mosiny, ale większość czasu spędzam w Poznaniu ;)

 

 

Ja równie witam kolegę :) i zaraz jest raźniej.....widać że jednak nie przeraził kolegę ogrom jakże pięknej maszyny???

No coraz więcej nas w wielkopolsce :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie może głupie pytanie, ale czy do wymiany sprężyn sprzęgła trzeba spuszczać olej. Wydaje mi się to oczywiste, ale w serwisówce nic o tym nie piszą. Każą zdjąć chłodnicę, spuścić płyn, a nic o oleju. Wiem, że jest odpompowywany do zbiornika, ale dziwne, żeby nic nie zostawało w komorze sprzęgła. Wiem, że niektórzy wymieniali już sprężyny, więc może coś doradzicie jak to zrobić najprościej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokopałem się dzisiaj do zaworów. Trzy płytki mam do wymiany ale jedna już podmieniłem ze starych resztek. Mam na wydechu dwie z luzem 0,21 i jedna 0,23. Limit jest 0,20 i tak się zastanawiam nad tymi 0,21 czy zmieniać? Tą 0,23 już podmieniłem na o 5 setek grubsza więc powinna byc malina. A jak wasze zaworki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak : https://goo.gl/maps/hoLQZ

NO no to teraz mam z lekka dylemat bo podobno w Środzie Wlkp. jest tez w tym samym dniu i mam bliżej......musze pomysleć gzdzie bedzie lepiej

czemu oni organizują kilka zlotów w ten sam dzień???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pomyśl........widzisz różnice jeśli ktoś w roku robi 40tyś a inny 5? Jak to sie ma do rozregulowania rozrządu? Serwisówka podaje co 10tys mil czyli 16 tyś km i nie jest ważny tu czas, ciśnienie w oponach czy kolor światła w twojej lodówce.

 

PS: Skończyłem dzisiaj z rozrządem, odpaliłem prosiaka, chodzi jak w zegarku. Teraz męczę zaciski hamulcowe....

Edytowane przez Ksylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równie witam kolegę :) i zaraz jest raźniej.....widać że jednak nie przeraził kolegę ogrom jakże pięknej maszyny???

No coraz więcej nas w wielkopolsce :rolleyes:

Wielkie dzięki za powitanie :biggrin: . Maszyna rzeczywiście budzi respekt. I to zarówno mój jak i otoczenia :biggrin:

 

Jeżeli pogoda dopisze i bede miał wolne to może sie tam pojawię.....a to jest miejscowość Mierzyn/k Międzychodu???

Chętnie bym się z Kolegami spotkał u JUNAKA w Międzychodzie, jednak w tym terminie śmigam na moto do Rzeszowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poległem dzisiaj już chyba definitywnie na przednim hamulcu. Wymieniłem już wszystko bez efektów. Mam nowe uszczelki na tłoczkach, nowy płyn, nowy zestaw naprawczy pompy, nowe przewody hamulcowe HEL-a i nowa uszczelkę zamykajaca zbiorniczek a hamulec jest nadal miękki i dochodzi bez problemu do manetki. Niby to jakos hamuje ale nie tak jak powinno. Jak to u was wygląda? Ma ktos jakies pomysły? Szlag mnie juz trafia na te hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poległem dzisiaj już chyba definitywnie na przednim hamulcu. Wymieniłem już wszystko bez efektów. Mam nowe uszczelki na tłoczkach, nowy płyn, nowy zestaw naprawczy pompy, nowe przewody hamulcowe HEL-a i nowa uszczelkę zamykajaca zbiorniczek a hamulec jest nadal miękki i dochodzi bez problemu do manetki. Niby to jakos hamuje ale nie tak jak powinno. Jak to u was wygląda? Ma ktos jakies pomysły? Szlag mnie juz trafia na te hamulce.

Szczerze mówiąc też miałem taką miekką klamkę. Niby hamowanie było skuteczne, ale na postoju dawał się dociągnąć bez problemu do manetki. Zrobiłem teoretycznie tylko jedną drobną rzecz. Wymieniłem płyn na nowy (poprzez przepompowanie starego - nie spuszczałem do zera) i wyczyściłem klocki (mają jeszcze zapas). Różnica jest ogromna, jeżeli chodzi o twardość i skuteczność hamowania. Zakładam, że skoro wyminiłeś już wszysko to na pewno i płyn więc moje doświadczenie nic pewnie nie wniesie. Może jednak te przewody są do bani i się rozciągają. Może inny element. Za duży powymieniałeś, żeby teraz wiedzieć co jest powodem. Może płyn masz zawilgocony (jest strasznie higroskopijny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...