Pepesz Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Oooo przypomniało mi się. Spróbuj ominąć czujniki klamki sprzęgła i bocznej nóżki. Być może przez wiek i zużycie oraz np. wibracje zaczynają kaprysić w kwestii przewodzenia prądu. Roboty nie jest dużo przy tym i mało rozkręcania. Z obserwacji na forach zagranicznych te czujniki często psują krew ujeżdżającym SRADY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesolR Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 (edytowane) O no zobaczę zaraz ale nie wiem. Zaraz dodam filmik sorry za jakość ale ... :D Pompka działa a resztę słychać. Oto on: http://www.youtube.com/watch?v=bj3BSxy7jMI Edytowane 11 Grudnia 2009 przez wesolR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jezeli paliwo dostalo sie do oleju to pekla ci membrana kranika podcisnieniowego i paliwo wlalo sie do silnika przez wezyk podcisnienia. Najpierw spusc olej i wlej nowy w ilosci zgodnej z serwisowka. Sprawdz ile oleju ci zleci z silnika - moze to da odpowiedz dlaczego nie chce przekrecic walem. Nie probuj zapalenia na pych przed wymiana oleju. Jezeli dalej bedziesz mial problem to proponuje zawiezc go do serwisu, bo ciezko bedzie ci zrobic kurs przyspieszony nechaniki i elektryki moto za pomoca forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jezeli paliwo dostalo sie do oleju to pekla ci membrana kranika podcisnieniowego i paliwo wlalo sie do silnika przez wezyk podcisnienia. Najpierw spusc olej i wlej nowy w ilosci zgodnej z serwisowka. Sprawdz ile oleju ci zleci z silnika - moze to da odpowiedz dlaczego nie chce przekrecic walem. Nie probuj zapalenia na pych przed wymiana oleju. Jezeli dalej bedziesz mial problem to proponuje zawiezc go do serwisu, bo ciezko bedzie ci zrobic kurs przyspieszony nechaniki i elektryki moto za pomoca forum. Wlasnie to chcialem napisac. Prawdopodobnie dlatego nie chcial rozrusznik zakrecic, bo w cylindrze bylo paliwo, a jak wiadomo ciecz sie nie spreza. Jednak na Twoim miejscu zanim zalalbym nowy olej, zlikwidowalbym usterke, poniewaz znowu wywali benzyne do oleju i znowu bedzie trzeba go zmienic, a jak wiadomo to sa koszta. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesolR Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Wiem, że najpierw trzeba usunąć usterkę ale akumulator mi siada do tego. Normalnie pokazuje 11,7V a jak chcę kręcić rozrusznikiem spada do 4V. Musze jeszcze ako wymienić... :icon_eek: Ale się wpasowałem z tym sprzętem... :icon_rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam Sprawdź kilka żeczy zanim go oddasz do naprawy. Odkręć bak zdejmij przewody z kranika podciśnieniowego jeden gruby i jeden cienki ten cięki będzie podłączony do 3lub 4 cylindra dokładnie nie pamiętam rozłącz go przy kolektorze a nie przy kraniku teraz podciąg ustami powietrze i zobacz czy leje się paliwo z krućca kranika jeśli tak to wyjmij wężyk z ust i powinno w tym momęcie przestać się lać jeśli się nie zamknie paliwo to masz zatkany otworek pod membraną co jest częstą awarią w gsxr, jeśli jest ok to ponownie podciągnij powietrze w tym wężyku a palcem zatkaj kruciec kranika żeby paliwo się nie lało, po podciągnięciu powietrza zatkaj językiem wężyk i przytrzymaj chwile, zobacz czy język się sam nie odkleja od wężyka jeśli tak to masz uszkodzoną membrane. Co do odpalania to wygląda to na uszkodzony przewód masy do silnika, możesz sprawdzić to podłączając dodatkowy kabel pod kleme masową aku i bezpośrednio pod obudowe silnika, kontrolki nie maja prawa ci zgasnąć podczas kręcenia rozrusznikiem!! W miejscu gdzie wchodzi rozrusznik w kartery nie ma nic innego jak olej silnikowy cały mechanizm możesz sobie zobaczyć odkręcając dekielek górny z prawej strony silnika, nie panikuj też z tym zapachem benzin w oleju bo przecież nie masz dizla :) ale wszystko ma swoje granice a ja tego nie widziałem tylko ty to opisujesz więc na wszelki wypadek zmień olej. Jeszcze jedno przewód z paliwem idzie nie do jednego gaźnika tylko w dolną listwe gaźników jest ona plastikowa a z górnej listwy jest przewód do airboxa i to jest przewidziane do wciągania oparów paliwa z gaźników po to abyś puźnie nie nażekał że ci śmierdzi paliwo jak staniesz na światłach. Mama nadzieje że zrozumiałe jest to co napisałem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 11.7V bez obciazenia to jest akumulator, ktory byl juz zszedl. Wymien go jeszcze przed wymiana oleju, to nie sa duze pieniadze, tylko na taki jak trzeba a nie na przyklad mniejszy ( bo tani ). Co do powyzszych rad to wszystkie sa dobre ja bym tylko znalazl jakas inna metode w kontaktach z paliwem, nie koniecznie ustami czy jezykiem. Tez tak kiedys robilem i potem mialem troche klopotow zdrowotnych :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesolR Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Dzięki wszystkim bardzo za pomoc ale motor jest już u mechanika, do którego mam zaufanie więc będzie dobrze. :icon_mrgreen: Jeszcze raz DZIĘKI! :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Trzeba bylo od razu tak zrobic a nie glowe ludziom na forum zawracac... :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi