PriweR Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 WItam tak jak w temacie czy da razde wsadzic silnik od cbr 600 f4 99r w rame cbr 600 f3 96r ?? Jakies przerobki jak tak to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie da się Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 A jak jest z hornetami? Tamte silniki (za wyjątkiem najnowszych hornetów) wyglądają tak samo jak te w F3. Może taka przekładka będzie możliwa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 od cbr f2 i od horneta wchodza bez problemu, miedzy silnikiem od f3 a hornetem nie ma prawie roznicy, ten od horneta jest slabszy, ale mi po glowie chodzil albo od 900rr ten wiem ze wyjdzie ale trzeba zrobic mala przerobke mocowan wejdzie i bedzie dzialal bo znajomy robil taka przekladke, a mi na dniach wpadl pomysl z f4 bo dobre silniki pewnie jak by sie pokombinowalo to by wlazl bo watpie ze jest wiekszy ale mocowania trzeba by dorabiac ale to nie wchodzi w gre chce jakis silniczek ktory bedzie pasowal pod orginalne mocowania, najwyrzej mozna dorobic to co jest dokrecane do ramy taki trojkacik jak by, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 od 900rr ten wiem ze wyjdzie ale trzeba zrobic mala przerobke mocowan wejdzie i bedzie dzialal bo znajomy robil taka przekladke PriweR, czy mógłbyś mi napisać coś więcej na ten temat? Jak przerobić mocowania? Może mógłbyś zrobić parę zdjęć sprzęta znajomego? Byłbym bardzo wdzięczny bo sam chciałem zrobić taką przekładkę ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji jak. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 na dniach sie dowiem znajomy robil u siebie w serwise taka przekladke, moto juz nie ma bo to dla kogos bylo robione, ale zapytam co i jak to napisze jak cos to mam do zalatwienia silnik od 900rr 94r z calym osprzetem gazniki i elekrtyka regulator kompletnie wszystko za 2500 bo znajomy do swojej 900rr wsadzil silnik od 1100xx monstrum jeszcze jest dopieszczany ale za tydzien juz bedzie zmontowany do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 na dniach sie dowiem znajomy robil u siebie w serwise taka przekladke, moto juz nie ma bo to dla kogos bylo robione, ale zapytam co i jak to napisze jak cos to mam do zalatwienia silnik od 900rr 94r z calym osprzetem gazniki i elekrtyka regulator kompletnie wszystko za 2500 bo znajomy do swojej 900rr wsadzil silnik od 1100xx monstrum jeszcze jest dopieszczany ale za tydzien juz bedzie zmontowany do konca jak możesz to zapodaj jakies fotki fajera z piecem xa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 na dniach sie dowiem znajomy robil u siebie w serwise taka przekladke, moto juz nie ma bo to dla kogos bylo robione, ale zapytam co i jak to napisze jak cos to mam do zalatwienia silnik od 900rr 94r z calym osprzetem gazniki i elekrtyka regulator kompletnie wszystko za 2500 bo znajomy do swojej 900rr wsadzil silnik od 1100xx monstrum jeszcze jest dopieszczany ale za tydzien juz bedzie zmontowany do konca no to jesli do f3 da rade wsadzic silnik od 900rr a do 900rr od xxa to proponuje isc na skroty i wsadzic piec od xxa do f3 :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 no to jesli do f3 da rade wsadzic silnik od 900rr a do 900rr od xxa to proponuje isc na skroty i wsadzic piec od xxa do f3 :icon_twisted: ten od xxa jest naprawde kolos w 900rr musieli rame cus tam pilowac przycinac przerabiac, jek bedzie gotowy do konca zrobie zdiecia i tu wstawie, bo cos ironią mi smierdzi ta wypowiedz heh, f3 z silnikiem xxa hmm ciekwae rozerwalo by ja w pizdziec heh i jeszcze turbo sprezareczka i juz wogoole pogrom, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Hornet jest słabszy ponieważ ma inny układ dolotowy i wydechowy oraz inne gaźniki (o mniejszej średnicy przelotu) w porównaniu z F2 i F3. Ja bym próbował szukać silnika od Horneta z całymi mocowaniami (przeważnie są z pękniętymi). A co się stało w oryginalnym silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.