krawcu2 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 faktycznie nie popatrzyłem na dział - mój błąd ale te daremne odpowiedzi to moglibyście sobie darować - czy ja napisałem poproszę aby mnie ktoś rozbawił no qrwa mać nie więc po co takie kretyńskie wpisy poprosiłem o konkretną odpowiedź a nie o robienie sobie jaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 ale ja tak na powaznie D.gif Sliwa by wiecej w temacie skrobnal j.gif No ja wiem, dlatego się śmieję, że to jego wina a nie motocykla :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Moje spostrzerzenia: Tylna opona skończyła się przed 5000 km, oleju nie dolewałem jeszcze, trochę często trezba tankować, przydałby się wskaźnik paliwa, ( wiem że zaraz po mnie wszyscy pojadą ) ale coś takiego jak komputer pokładowy bym chciał - chociażby dlatego, aby sprwadzić jak daję na maksa przyspieszenie ile pali. Myślę ze taki gadżet najlepiej by wpływał na kierowcę jeśli chodzi o wolniejszą jazdę. Osobiście bardzo obawiałem się pozycji za kirownicą, bo nigdy wcześniej nie jeździłem takim moto i czytając wypowiedzi ( nawet i na tym forum ) miałem obawy że będzie problem z używaniem tego moto do codziennej jazdy. Moje obawy się nie sprawdziły z czego bardzo się cieszę. To chyba tyle na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 faktycznie nie popatrzyłem na dział - mój błąd ale te daremne odpowiedzi to moglibyście sobie darować - czy ja napisałem poproszę aby mnie ktoś rozbawił no qrwa mać nie więc po co takie kretyńskie wpisy poprosiłem o konkretną odpowiedź a nie o robienie sobie jaj. Krawcu ale Ty się nie rzucaj bo chłopaki wcale sobie nie robią jaj tylko faktycznie mi wybuchł silnik po przejechaniu 12 tys kilometrów... IMO musiałem trafić na jakiś wybrakowany egzemplarz, bo nie słyszałem o drugim niedłubanym gixerze który by wybuchł w przeciwieństwie np. do r6 które regularnie wybuchały w tym sezonie w Poznaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 jeśli chodzi o poznań to (sorry jeśli obrażę normalnych motocyklistów) sama bliskość toru i dziwna mentalność ludków powoduje że nie dbają oni o swe sprzęty i totalnie je katują...stary-jeśli będziesz dbał o sprzęta-czyli wymiany oleju itp-to nawet średnie pałowanie nie spowoduje jakiegokolwiek mechanicznego zepsucia się moto. przecież one są stworzone do tego...ja bym najbardziej posłuchał opinii np benka-widać że kolo nią jeździł i pisze jakieś w miare normalne spostrzeżenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 no i widzisz Arku juz wiesz dlaczego silnik sie rozlecial :P po prostu nie dbales o sprzeta , a w PP zamiast dobrego oleju wlali ci rzepakowy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 jeśli chodzi o poznań to (sorry jeśli obrażę normalnych motocyklistów) sama bliskość toru i dziwna mentalność ludków powoduje że nie dbają oni o swe sprzęty i totalnie je katują...stary-jeśli będziesz dbał o sprzęta-czyli wymiany oleju itp-to nawet średnie pałowanie nie spowoduje jakiegokolwiek mechanicznego zepsucia się (...) Wyobraź sobie, że istnieje grupa "ludków", którzy kupują motocykle sportowe po to aby nimi jeździć w sposób do jakiego zostały zaprojektowane :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 jeśli chodzi o poznań to (sorry jeśli obrażę normalnych motocyklistów) sama bliskość toru i dziwna mentalność ludków powoduje że nie dbają oni o swe sprzęty i totalnie je katują... A skąd masz to info, że nie dbają ? Ja znam większość regularnie jeżdzących na wolnych treningach i ich motocykle może są czasem poobdzierane po ślizgach, ale mechanicznie 100 % sprawne. Przejeździłem fireblade 954 pięć sezonów wolnych treningów i nic się nie działo. Kręcenie pod czerwone pole to nie katowanie... Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Kręcenie pod czerwone pole to nie katowanie... to jest użytkowanie do jakiego został stworzony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 to jest użytkowanie do jakiego został stworzony :D Dokładnie tak - w końcu po coś ten zakres obrotów tam jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 No to kolega dalton zabłysnął ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ojeja :) ja se rzekłem a wy tu już zaraz mnie zjecie :) ja mam osobisty uraz bo kupiłem moto (kiedyś tam) z poznania a że jeszcze byłem świerzak totalny to koleś wcisnął mi taką ruine że porażka :P teraz po paru latkach już nabrać bym sie nie dał ale ja prędko nie zapominam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody1983 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 czyli co... widzę że panowie wypowiadający się najbardziej pesymistycznie na temat gixerów jeżdżą na nich :bigrazz: dawajcie dalej bo też przymierzam się do tego moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a broń boże jeśli chodzi o gixery-toż to najlepsze motocykle na świecie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Oczywiście, najlepsze bez dwóch zdań :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.