Daniel75 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Przepraszam Niedokladnie przeczytalem to co napisal Pelikan Jak najbardziej polecam xteczka :) Moj ma 61tys przebiegu Troszke dzwoni ale smiga dalej W wysilonych lekkich enduro to przebieg nieosiagalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Moj ma 61tys przebiegu Troszke dzwoni ale smiga dalej W wysilonych lekkich enduro to przebieg nieosiagalny Miałem wymieniony licznik z innego XT w ktorym był podobno od zawsze, i widniało na nim 81 tyś :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel75 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 To chyba kolejny dowod na to ze to fajna i trwala maszynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 To chyba kolejny dowod na to ze to fajna i trwala maszynka Trwała - to pewne i nie podlega dyskusji ale fajna...to subiektywne odczucie :icon_mrgreen: (ja swoje :biggrin: ) :icon_evil: Ale na poważnie. Eljot ma rację. Nie ma sensu kolejny raz uszczęśliwiać kogoś namawiając go na lepszego i lepszego i lepszego sprzęta. Pelikan chce XT. Ja mówie: Pelikan kupuj XT - za niedużą kasę masz moto dające możliwość jazdy za niedużą kasę (serwis). Jeśli bedziesz miał dalej takie wymagania jak w temacie to bedzie to fajne moto dla Ciebie. Jedyna rada którą zawsze można dać to nie napalaj sie i kup dobry sprzęt , żebyś sie jazdą cieszył a nie grzebał w niej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelikan Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam kolegów,tak sobie przegladam allegro i znalazłem takiego xt bez możliwosci rejestracji tylko że na kopke oto link http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670262 miałem dr tez na kopke problemów z odpalaniem nie miałem ale prosze o obiektywna opinie o tym szprzecie ,jak na zdjeciach widac nie jest kompletny brakuje plastików ale za taka kase. Nie wiem czy sie zainteresowac tą oferta? podobno silnik smiga nic nie cieknie i nie puka ale to nic nie wiadomo.Jak myslicie warto?????pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Moim zdaniem warto się zainteresować, cena dobra, plastiki wyrwiesz używane na allegro, jeśli silniczek ładnie chodzi, zawiecha itd dobre, to warto się zakręcić. Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelikan Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Włochaty dzieki za rade.Jestem umówiony z nim na sobote wiec zobaczymy czy jest warty tych km. aby tam dojechać. :wink: Włochaty jestes agent przyjacielu trzeba coś ukatować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 (edytowane) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1670262 Włochaty dzieki za rade.Jestem umówiony z nim na sobote wiec zobaczymy czy jest warty tych km. aby tam dojechać. :wink: przeca to smietnik jest... w dodatku na100% nie 92 , no i bez mozliwosci rejestracji.. Edytowane 31 Grudnia 2009 przez marciow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Po co komu rejestracja w motocyklu enduro? skoro bedzie smigana tylko w terenie?? Też mi się wydaje że to bedzie rocznik 90. Niewiem czy od 92 czy od 93 zmieniali sylwetke motocykla:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Po co komu rejestracja w motocyklu enduro? skoro bedzie smigana tylko w terenie?? Np. po to żeby leciały znizki na ubezpiecznie na przyszłosc. A już nie mówie o wypadku na takim moto, bo skoro to enduro to i kolega po drogach też nieraz smignie. A jak strzelisz w kogos na drodze nie mając ubezpieczenia, rejestracji itd....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Pelikan mieszka na drugim końcu wsi, jeździmy razem zawsze, nie jeździmy w ogóle po asfalcie, mamy bardzo dużo terenów, lasów, nie potrzeba nam na drogi publiczne wyjeźdzać, a zniżki? ma auto wiec zniżki i tak lecą. Ja mam motocykl 7 lat i ani jednego zarejestrowanego, i do końca szkoły (3 lata) niemam zamiaru rejestrować. Szkoda pieniędzy na opłaty itd, jeśli ma się zamiar tylko po terenie jeździć. Oczywiście to moje zdanie :bigrazz: Pozdrawiam Edytowane 2 Stycznia 2010 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelikan Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Dobrze Włochaty, masz racje.. ukatujemy sprzęty :wink: :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelikan Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam kolegów jak sądzicie jakie było by najlepsze przełożenie dla xt 600 na teren na allegro jet duzo rodzajów zębatek od 39-47 na tył i na przód 14-17 teraz to sie zastanawiam ale nie chce zrobić głupstwa więc prosze was o opinie :wink: z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zacznij od sprawdzenia jakie masz u siebie. Musiał byś pojeździć w terenie i zobaczyć jak jeździ Ci się na tych obecnych, jeśli czujesz że nie Ci nie odpowiada, a chciał byś trochę skrócić biegi, to zakładasz o 1-2 zęby mniej z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Sprawdź najpierw, jakie masz oryginalne wtedy dołóż zęby z tyłu. Nie zmniejszaj z przodu, bo zje ci szybko ślizg na wahaczu. Np. 15 przód 47 tył , 14 jest naprawdę mała... a 17 znów duża w komorę „wałka” zdawczego. z przodu zastaw 15Operuj tyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.