konrad1f Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 qurim - ślepy jesteś??!! Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) qurim - ślepy jesteś??!! Tak. Od zawsze miałem kiepski wzrok. A w słoneczne dni tracę wzrok na lewe oko. Edytowane 23 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 miejsce złamania jest prawie centralnie w zaznaczonym obszarze Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Suzana jest z 97r. Sprzedający coś mi mówił, że to jakaś "przejściówka". Otwory nie są zaślepione (bynajmniej te do których podłączone są wężyki.) Problem teraz jest wielki bo powiedzieli mi, że plastiku w krórym coś przepływa nie spawają a kupić tego też nie moge, bo nawet nie wiem jka to się nazywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Nie sprobujesz tego po prostu skleić? Z taką pierdołka bedziesz kombinował ze spawaniem....zaspawają, tylko trzeba to potem obrabiać a to nie każdy chce robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 ja bym pokombinował z metalową nagwintowaną tulejką (np. w larssonie takie są jako adaptery do wakuometrów, choć niekoniecznie się tym chwalą na www), nagwintował plastik i wkręcił z klejem(benzynoodoprnym) - powinno załatwić temat. Najpierw oczywiście bym sprawdził, czy to nie jest jakiś ekologiczny wynalazek (jak np. EPC w LC4), bez którego moto może się świetnie obejść. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Jesli element plastikowy który został w przewodzie ma otwór we wnatrz to musisz to tak skleic zeby powietrze zasysane mogło przepływac przez otwór. jesli jest rurka jest pełna w srodku to wklejasz pa poksipol i zapominasz. sa to rurki od podcisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 I to tak zwykłym klejem? Przecież przy większyn cisnieniu + wyższej temp. to poprostu odpadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 1. to nie sa rurki od podcisnienia - tak naprawde diabli wiedza od czego sa - nie sa do niczego podlaczone - jedna idzie pod motocykl - druga ma na koncu filtr 2. sklej to dobrym klejem a nic nie odpadnie - nie bedzie tam ani wiekszego cisnienia, ani temperatury 3. przez rurki nic nie przeplywa jedyne z czym moze byc problem to wibracje ale sadze ze dobry klej sie sprawdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Odkręć pokrywę, sprawdź czy oba króćce wchodzą do tego samego układu, sprawdż czy można obrócić pokrywę o 180 , nawierć dobry kruciec, zaślep ułamany i po problemie. Ew. jeżeli sie da to rozwierć obie częsci króćca pod wymiar metalowej rurki od długopisu lub starej anteny teleskopowej np od radia wciśnij kawałek rurki w obie częsci na jakis szybki klej . Ew. zdejmij pokrywę, wywierć stary i osadź nowy króciec. Edytowane 24 Listopada 2009 przez VIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dla osób o podobnym problemie: 1 To jest pokrywa podciśnienia 2 Klej sam tu nie pomoże (najlepsza opcja to tak jak pisał kolega wyżej wkręcic nagwintowana tulejkę a następnie uszczelnić za pomocą kleju) 3 Niżej zamieszczam dokładniejsze fotki http://suzukia.patrz.pl http://suzukib.patrz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.