Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heja.

 

Ja odnośnie STOP-u w exc.

Może ktoś mnie oświecić?

Do tylnej lampy dochodzą tylko 2 kable, mała żarówka 5W ta wciskana na 2 bieguny jest i tyle.

Od pompki hamulca tylnego idą kable , stopu nie ma.

Zanim zaczne szukać w kablach może mnie ktoś oświecić co jest grane? Moto było zarejestrowane, tablice ma, a stopu nie, wymieniłem żarówkę i też nic. Jakby instalka na stop była to chyba 3 kable powinny iść do lampy.... Masa nie idzie nigdzie z boku, wszystko wydaje sie w oryginalnych plastikach/gumach....- wydaje sie

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Ja nawet w poprzednim SX który jakimś cudem był zarejestrowany miałem 3 kable z tyłu. Czujnik stop miałem też tylko w nożnym hamulcu. Sprawdź po numerach ramy czy 4 i 5 litera to nie MX :)

 

RC, trzeba będzie dodłubać ten stop.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno być "EXJ" jeżeli to 400 EXC. RC nawet nie ma w spisie.

 

 

4,5 i 6 litera/cyfra na ramie to RCA . Jest zarejestrowany , są francuskie kwity wg których to jest EXC 400 :icon_biggrin:, blacha. A stop sie zrobi.

Jak rozmawiałem parę razy z KTM w Bydgoszczy podając nr pod pewne klamoty to nigdy żadnych uwag nie mieli co do oznaczeń/modelu, potwierdzili model , rocznik... w sumie to akurat sie w tym nie orientowałem.

Numery numerami, stopu nie ma i tyle - trzeba go "zdrutować"

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, a czy 400 w ogóle była homologowana na ulicę? Coś mi się wydaje, że chyba nie a zarejestrować jak się ktoś uprze może wszystko :wink: . Wg mnie dlatego nie masz odpowiedniej wiązki bo fabrycznie jej nie było :). Przynajmniej w mojej 400 nie było ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, a czy 400 w ogóle była homologowana na ulicę? Coś mi się wydaje, że chyba nie a zarejestrować jak się ktoś uprze może wszystko :wink: . Wg mnie dlatego nie masz odpowiedniej wiązki bo fabrycznie jej nie było :). Przynajmniej w mojej 400 nie było ;).

hehe nie no każdy EXC niezależnie od pojemności miał homologację drogową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napisz lepiej ile dolewasz po jezdzie. Jak miałem 525 exc to po zwykłej jezdzie powiedzmy 100km nie ubywało nic, na zawodach (2h crosscountry) ubywało mi około 2 milimetry w oknie. Zdrowe 520,525,530 przy amatorskiej jeździe nie wciąga w ogóle oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie. Co powiecie o tym exc? http://allegro.pl/item1023339552_ktm_exc_450.html coś szczególnego z fotek widać? Co to za żółty przewód widoczny na 3cim miejscu? Przykręcony do rozrusznia lub obok rozrusznika? To oryginalne jest? Bo jakoś tak rzuca się w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz lepiej ile dolewasz po jezdzie. Jak miałem 525 exc to po zwykłej jezdzie powiedzmy 100km nie ubywało nic, na zawodach (2h crosscountry) ubywało mi około 2 milimetry w oknie. Zdrowe 520,525,530 przy amatorskiej jeździe nie wciąga w ogóle oleju.

na 100km ubywa mi 50ml oleju... Nie dymi, nie ma wycieków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...