murdoch2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Heja. Ja odnośnie STOP-u w exc. Może ktoś mnie oświecić? Do tylnej lampy dochodzą tylko 2 kable, mała żarówka 5W ta wciskana na 2 bieguny jest i tyle. Od pompki hamulca tylnego idą kable , stopu nie ma. Zanim zaczne szukać w kablach może mnie ktoś oświecić co jest grane? Moto było zarejestrowane, tablice ma, a stopu nie, wymieniłem żarówkę i też nic. Jakby instalka na stop była to chyba 3 kable powinny iść do lampy.... Masa nie idzie nigdzie z boku, wszystko wydaje sie w oryginalnych plastikach/gumach....- wydaje sie Pzdr Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 No 3 kable powinny iść do tylnej lampy. A masz czujnik stopu w ręcznym hamulcu? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 No 3 kable powinny iść do tylnej lampy. A masz czujnik stopu w ręcznym hamulcu? Właśnie nie mam, kabli nawet nie widać. Tylko od tylnego idą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Ciekawe. Ja nawet w poprzednim SX który jakimś cudem był zarejestrowany miałem 3 kable z tyłu. Czujnik stop miałem też tylko w nożnym hamulcu. Sprawdź po numerach ramy czy 4 i 5 litera to nie MX :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ciekawe. Ja nawet w poprzednim SX który jakimś cudem był zarejestrowany miałem 3 kable z tyłu. Czujnik stop miałem też tylko w nożnym hamulcu. Sprawdź po numerach ramy czy 4 i 5 litera to nie MX :) RC, trzeba będzie dodłubać ten stop. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 powinno być "EXJ" jeżeli to 400 EXC. RC nawet nie ma w spisie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 (edytowane) powinno być "EXJ" jeżeli to 400 EXC. RC nawet nie ma w spisie. 4,5 i 6 litera/cyfra na ramie to RCA . Jest zarejestrowany , są francuskie kwity wg których to jest EXC 400 :icon_biggrin:, blacha. A stop sie zrobi. Jak rozmawiałem parę razy z KTM w Bydgoszczy podając nr pod pewne klamoty to nigdy żadnych uwag nie mieli co do oznaczeń/modelu, potwierdzili model , rocznik... w sumie to akurat sie w tym nie orientowałem. Numery numerami, stopu nie ma i tyle - trzeba go "zdrutować" Pzdr Edytowane 28 Kwietnia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dobrze, a czy 400 w ogóle była homologowana na ulicę? Coś mi się wydaje, że chyba nie a zarejestrować jak się ktoś uprze może wszystko :wink: . Wg mnie dlatego nie masz odpowiedniej wiązki bo fabrycznie jej nie było :). Przynajmniej w mojej 400 nie było ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dobrze, a czy 400 w ogóle była homologowana na ulicę? Coś mi się wydaje, że chyba nie a zarejestrować jak się ktoś uprze może wszystko :wink: . Wg mnie dlatego nie masz odpowiedniej wiązki bo fabrycznie jej nie było :). Przynajmniej w mojej 400 nie było ;). hehe nie no każdy EXC niezależnie od pojemności miał homologację drogową. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Powiem jeszcze inaczej, tak może jest w europie. Ja w wersji na amerykę nie miałem homologacji. Miały ją modele EXC-R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Pytanie do użytkowników EXC 520 i 525 Ile może a ile nie powinien spalić oleju ten silnik na powiedzmy 1000km lub 100km?? Mam przyzwyczajenia z 2t więc raczej latam wysokimi obrotami. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Napisz lepiej ile dolewasz po jezdzie. Jak miałem 525 exc to po zwykłej jezdzie powiedzmy 100km nie ubywało nic, na zawodach (2h crosscountry) ubywało mi około 2 milimetry w oknie. Zdrowe 520,525,530 przy amatorskiej jeździe nie wciąga w ogóle oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 witam Panowie. Co powiecie o tym exc? http://allegro.pl/item1023339552_ktm_exc_450.html coś szczególnego z fotek widać? Co to za żółty przewód widoczny na 3cim miejscu? Przykręcony do rozrusznia lub obok rozrusznika? To oryginalne jest? Bo jakoś tak rzuca się w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Napisz lepiej ile dolewasz po jezdzie. Jak miałem 525 exc to po zwykłej jezdzie powiedzmy 100km nie ubywało nic, na zawodach (2h crosscountry) ubywało mi około 2 milimetry w oknie. Zdrowe 520,525,530 przy amatorskiej jeździe nie wciąga w ogóle oleju. na 100km ubywa mi 50ml oleju... Nie dymi, nie ma wycieków... Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Powiem jeszcze inaczej, tak może jest w europie. Ja w wersji na amerykę nie miałem homologacji. Miały ją modele EXC-R. no ale Ty masz XC-F a nie EXC Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.