major000 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 14x48 to najlepsze przełożenie dla kata 520, 525, 530. przetestowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Można sie rozpędzić ale co innego prędkość przelotowa gdzie silnik pracuje w optymalnym zakresie obrotów, a co innego prędkość max. kiedy pałujemy silnik na max obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 14x48 to najlepsze przełożenie dla kata 520, 525, 530. przetestowane I o to ma chodziło :notworthy: .Korzystając z okazji,napiszę że tak oglądam,i pierwszy raz widzę w Enduraku,żeby Airbox był tak ''dziurawy''.Błoto,woda w Airboxie to w tym sprzęcie "zaden problem" :banghead: Tu chyba poszli troszkę na skróty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 I o to ma chodziło :notworthy: .Korzystając z okazji,napiszę że tak oglądam,i pierwszy raz widzę w Enduraku,żeby Airbox był tak ''dziurawy''.Błoto,woda w Airboxie to w tym sprzęcie "zaden problem" :banghead: Tu chyba poszli troszkę na skróty. Airbox to rzeczywiście badziew w kacie z tych lat, składa się chyba z 4 czy 5 oddzielnych części a dostęp z boku wcale nie ułatwia wyjęcia filtra z moto bez zdejmowania plastików, nie jedna wiącha już przy tym poszła z mojej strony na konstruktorów :bigrazz: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Airbox to rzeczywiście badziew w kacie z tych lat, składa się chyba z 4 czy 5 oddzielnych części a dostęp z boku wcale nie ułatwia wyjęcia filtra z moto bez zdejmowania plastików, nie jedna wiącha już przy tym poszła z mojej strony na konstruktorów :bigrazz: O których latach produkcji mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jeden plastik, zresztą na szybkozłączki montowany, jeden pałąk mocujący i filtr wychodzi. Nie wiem, 30 sekund pracy? Co tam tak skomplikowanego jest? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W najnowszysch modelach jest identyczne rozwiązanie airboxa i w miarę ok sie to obsługuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Pytanko do użytkowników EXC.Jaki naciąg łancucha powinien być,żeby nie grechotał w czasie jazdy,i nie zrobił krzywdy piascie.Pozatym zauważyłem że kręcąc tylnym kołem na stojaku,napęd'' grechoce ''chyba w okolicy małej zebatki.Czy ten typ tak ma?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 (edytowane) Pytanko do użytkowników EXC.Jaki naciąg łancucha powinien być,żeby nie grechotał w czasie jazdy,i nie zrobił krzywdy piascie.Pozatym zauważyłem że kręcąc tylnym kołem na stojaku,napęd'' grechoce ''chyba w okolicy małej zebatki.Czy ten typ tak ma?Pzdr. Wszystkie enduro/cross z którymi sie spotkałem "grzechoczą" w tym miejscu. Edytowane 20 Listopada 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Pytanko do użytkowników EXC.Jaki naciąg łancucha powinien być,żeby nie grechotał w czasie jazdy,i nie zrobił krzywdy piascie.Pozatym zauważyłem że kręcąc tylnym kołem na stojaku,napęd'' grechoce ''chyba w okolicy małej zebatki.Czy ten typ tak ma?Pzdr. Stawiasz motocykl na stołku aby tylne koło swobodnie zwisało. Łańcuch za ślizgiem - pod wahaczem powinien dochodzić do wahacza ( próbujesz go docisnąć ) na odległość około 15 mm. ( oczywiście gdy łańcuch na górze wahacza jest wyprostowany/napięty ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Pablo78, w manualu znajdziesz tego typu rzeczy. Powinieneś dogrzebać się do niego na sieci, jeśli nie ja go chyba gdzieś mam, gdyby co mogę poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Pytanko.Czy oryginalny tłumik EXC 520 jest dosyc słyszalny :biggrin: ,czy kompletnie cichy tak że w czasie jazdy słychac silnik i nic pozatym(czyli kupa)?Pytam bo mam ''otwartego''Higashi,i jest on dla mnie jak i dla lesniczego :icon_eek: za głosny i robiący troche za dużo zamieszania.Pełen ogien :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 oryginalny tłumik jest w sam raz ani za cichy ani za głośny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Grzechocze rolka prowadząca łańcuch od spodu ślizgu... W 520-tce oryginalny wydech naprawdę ładnie brzmi - dobrze tłumi na niskich obrotach, natomiast przy wysokich jest odpowiednio głośny. Można co prawda usunąć ze środka zakrzywioną rurkę, wtedy staje się głośniejszy, robi się większy przelot, ale to już sprawa osobistych doznań. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam. Szukam kolanka do exc 400. Pytanko mam czy każdy pow 400 ma inne czy są takie same kolanka dla 400/450/520? Mówie o modelu 2005- na pojedynczej rurze. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.