jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 miałem bezoringa w poprzednim moto, naciąganie co 100km, dzieki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) O tym podanym przez Ciebie nic nie jestem w stanie powiedziec, ale ja zawsze smigam na takim http://allegro.pl/la...1717816524.html jestem zadowolony i polecam go Tobie. Na pewno nie pozałujesz chcesz powiedzieć że masz ten łańcuch w 530 ?:icon_eek: Przecież według danych jakie podaje DID jest to łańcuch przeznaczony do max 125 ccm Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) mam problem ze zdjeciem wewnętrznej bieżni dolnego łożyska głowki ramy(to co siedzi na sztycy przy dolnej półce), już miałem łapać za szlifierkę, ale myślę - zapytam :icon_mrgreen: może jest jakiś patent A nie idzie tego czymś płaskim - coś w rodzaju dobrego, cienkiego dłuta ruszyć dziobiąc w miejsce styku ze sztycą??Albo palnik i lekko tą bieżnię podgrzać..... Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 mozna wbijac cos między półkę a bieżnię,ale podejscie z jednej strony powoduje ze pieżnia się "kantuje" na sztycy, podciąłem szlifierką i zdjąłem w 5 minut, bez śladu na sztycy czy półce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 czy ktos wie, gdzie i za ile mozna kupic to gumowe (czy tam silikonowe) dziadostwo ktore laczy dyfuzor i koncowka wydechu i sprezynke do tego? Ten gumowy lacznik w ASO znalazlem ale cena 75 zl zbytnio do mnie nie przemawia, a sprezynki nie znalazelem... Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Ile oleju do przednich lag? Zlałem z obu jakies 800ml, ale chciałbym miec pewnosc. Widelec mam zwykły, nie USD. Jestem w trakcie regeneracji tylnego zawiasu, wymieniam łożyska wahacza, łożysko PDS jest OK, ale to śruba co przez nie przechodzi ma delikatny luz, mogła się wyrobić? Czy sama wymiana tulejek w wahaczu może mnie czyms zaskoczyć? Coś trzeba podgrzać, zmrozić? :icon_mrgreen: Mam dostęp do prasy hydraulicznej. Mam nowy napęd(kompletny), ale stare zębatki są jeszcze do jazdy do końca sezonu spokojnie, z tym, ze z łancucha powypadały mi rolki, mam stary łancuch od XLki, bez-oring, mogłbym go załozyć na te stare zębatki i je dobić, tylko ze tego bezoirnga trzeba naciągać co 50km :/ Czy olać to i wkladać nowy? Jaką siłą dokręcic tą srubę nad górnym łozyskiem główki ramy? Z tego co wiem dokręca się ją lekko i była dokręcona lekko. I jeszcze mam taką zagwozdkę-w sztycy, między łożyskami jest dziórka ok 1cm, po kiego ona jest? Przecież na chłopski rozum-może przez nią dostać sięsyf i woda do dolnegło łożyska główki jak wpadnie do dziurki, gdzie wsadzony jest odpowietrznik baku :evil: Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam od Lutego jestem posiadaczem Suzuki Dr 350 na której stawiałem pierwsze kroki w terenie . Drka pozwoliła mi bliżej określić czego potrzebuję do jazdy która dawała by mi satysfakcję . Wnioski jakie z tego wynikły to że Dr świetnie spisuję się do jazdy w lesie bez większych szaleństw . Odkryłem że potrzebny mi jest motor lżejszy , mocniejszy ,który lepiej poradzi sobie w warunkach cięższego terenu takiego jak głęboki piach, techniczne enduro oraz warunki bliższe torowi crossowemu . Dr w tych warunkach odstaje od reszty maszyn moich znajomych przede wszystkim wagą . Szukam też motocykla o prostej budowie silnika abym mógł sam z niewielką pomocą przeprowadzać okresowe wymiany np. tłoka. Wybór padł na Ktma Exc 200/250 2T i tu nasuwa mi się kilka pytań.1. Czy za ok 8000 zł będę wstanie kupić zdrową maszynę z ok 2004 r ?2. który motocykl bardziej by się nadał do jazdy jaką preferuję i jakie są między nimi różnice przemawiające na korzyść któregoś z nich?3. Mógł by mi ktoś sprecyzować co ile wymienia się tłok w takim motorku bo im więcej czytam to mniej wiem jedni piszą że co sezon drudzy że co 50 mth inni że co 70/80 mth a jeszcze inni że najlepiej liczyć na spalone baki ?4. Jeszcze proszę o wytłumaczenie mi laikowi kwestie nicasilu czy nicasil ma ustaloną żywotność np . 3 selekcje tłoka i po tych 3 selekcjach robi się nowy nicasil np. w niemczech podobno za 1000zł i znowu mam 3 selekcje czy źle myślę?To chyba wszystkie pytania podsumowując wolał bym exc 250 , ale jest ich jak na lekarstwo w tej kasie bo boję się że 200 szybko mi się znudzi po dr 350 Proszę pomóżcie bo mam już mentlik we głowie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) 1. Czy za ok 8000 zł będę wstanie kupić zdrową maszynę z ok 2004 r ?jest to wykonalne, ale trochę świata zwiedzisz2. który motocykl bardziej by się nadał do jazdy jaką preferuję i jakie są między nimi różnice przemawiające na korzyść któregoś z nich?techniczne enduro czyli jakieś skalne schodki, kłody, krótkie ostre podjazdy przy niskich prędkosciach łatwiej zrobi 200 dzięki krótkiej wręcz spacerowej 1dynce, ale na torze jakbyś chciał wystartować w zawodach to musisz jechać dwusetką razem z 250... 250 jest dłuższe, stabilniejsze, jedynka to jak dwójka w 200, mniej zwrotne niz 200, brak regulacji zaworu wydechowego w 250, 5 biegów, spalanie porównywalne, kwesta ustawien gaznika i temperamentu kierownika, 250 nie trzeba tak kręcic aby miało moc, ale też sam dół ma słabszy niz 200(choć to moze dziwnie brzmi), moc w 250 jest większa, ale trzeba naprawdę niezle ogarniac zeby mocy w 200 brakowało, no chyba ze jara kogos pałowanie po prostej, tam faktycznie na 6stce na koło juz nie pójdziesz 3. Mógł by mi ktoś sprecyzować co ile wymienia się tłok w takim motorku bo im więcej czytam to mniej wiem jedni piszą że co sezon drudzy że co 50 mth inni że co 70/80 mth a jeszcze inni że najlepiej liczyć na spalone baki ?jak dużo latasz to raz na sezon, ale ja nie znam nikogo kto by co sezon robił tłok(latamy max raz w tygodniu po parę h)4. Jeszcze proszę o wytłumaczenie mi laikowi kwestie nicasilu czy nicasil ma ustaloną żywotność np . 3 selekcje tłoka i po tych 3 selekcjach robi się nowy nicasil np. w niemczech podobno za 1000zł i znowu mam 3 selekcje czy źle myślę?nie ma takiej ustalonej zywotnosci, mozesz załozyc 2x pod rząd tą samą selekcję a, potem 2x znowu selekcę b, a możesz załozyc raz b jako drugi tłok w ogóle w tym silniku i potem pomiar pokaże ze potrzebna jest już regeneracja bo masz np. "jajko" w cylindrze jak ktos przeciągnął wymianeTo chyba wszystkie pytania podsumowując wolał bym exc 250 , ale jest ich jak na lekarstwo w tej kasie bo boję się że 200 szybko mi się znudzi po dr 350 powiem ci tak, mi tam mocy nie brakuje, a przesiadłem sie z mocniejszej kozy niz dr 350, ale jeśli lubisz jak miota tobą jak szatan to bierz 250, choć przy typowych crossówkach typu yz exc250 jest i tak łagodne, w Toruniu macie chyba raczej płasko i mokro więc lata się szybko i na wysokich biegach, zatem mierzyłbym raczej w 250 albo 300 Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dzięki wielkie za odpowiedź racja u nas płasko raczej więc chyba będę szukał w większych pojemnościach chodzi mi głównie o zwinność choć podejrzewam że 250 i tak jest jak rower przy mojej drce. Exc 300 trochę się boje mocy jak i eksploatacji zobaczymy zakup moto planuje dopiero na wiosnę jak sprzedam drke i uzbieram resztę pieniędzy . Jeżeli się nie uda w tych pieniądzach nic sensownego znaleźć to no cóż będę ciułał dalejPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Dzięki wielkie za odpowiedź racja u nas płasko raczej więc chyba będę szukał w większych pojemnościach chodzi mi głównie o zwinność choć podejrzewam że 250 i tak jest jak rower przy mojej drce. Exc 300 trochę się boje mocy jak i eksploatacji zobaczymy zakup moto planuje dopiero na wiosnę jak sprzedam drke i uzbieram resztę pieniędzy . Jeżeli się nie uda w tych pieniądzach nic sensownego znaleźć to no cóż będę ciułał dalejPozdrawiam A myślałeś może o ktm 520 exc ? w cenie 8000 może ci się udać zmieścić np 2002 r. , eksploatacja dość tania zawory raz na rok , tłok raz na dwa lata , ustawienie zaworów bardzo proste (szczelinomierz w rękę i śrubkami ustawiasz luzy) , olej co 12 mth i wsio, nie wspominam o filtrze powietrza bo to chleb powszedni. Masz dużo czasu do wiosny przeszukaj forum które motorki są jeszcze polecane. Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez Sybirbia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 A myślałeś może o ktm 520 exc ? w cenie 8000 może ci się udać zmieścić np 2002 r. , eksploatacja dość tania zawory raz na rok , tłok raz na dwa lata , ustawienie zaworów bardzo proste (szczelinomierz w rękę i śrubkami ustawiasz luzy) , olej co 12 mth i wsio, nie wspominam o filtrze powietrza bo to chleb powszedni. Masz dużo czasu do wiosny przeszukaj forum które motorki są jeszcze polecane. Szczerze bardzo fajny motorek podejrzewam że nawet idealny dla mnie ,ale eksploatacja już tak różowo nie wygląda wiem po derce. Wychodzę z założenia że w 2T wszystko zrobię sam silnik bardzo prosty a w 4T choć remonty rzadsze to jednak więcej rzeczy trzeba pilnować i sam bym się bał silnika dotknąć a serwisy potrafią dać popalić portfelowi sam się przekonałem więc postanowiłem nie dorabiać innych swoim kosztem i posmakować dzikości i lekkości 2suwaPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) heh, do wiosny jeszcze 5x ci się odmieni, ale 4t to niegłupi pomysł, jak masz płaskie długie przeloty to silnik 2t jest trochę denerwujący, tzn. on lubi pełny ogień, przyspieszenie, a przy stałej prędkości pracuje "jakby chciał a nie mógł", niektórzy twierdzą nawet że trzymanie pełnego gazu przez dłuzszy czas moze zabić dwusówa z kolei dwusów ma tę przewagę nad 4t, ze duzo lepiej leci się po koleinach, tam gdzie 4t "nie chce" wyjechać z koleiny 2T nie ma zadnego problemu(inny srodek ciezkosci) Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 z kolei dwusów ma tę przewagę nad 4t, ze duzo lepiej leci się po koleinach, tam gdzie 4t "nie chce" wyjechać z koleiny 2T nie ma zadnego problemu(inny srodek ciezkosci) Właśnie o tą poręczność 2T mi chodzi 4t są dość toporne w porównaniu z 2T . Myślę że Exc 250 ciężko będzie zabić nawet na takich przelotach, mam jeszcze dużo czasu przed sobą i wiele nieprzespanych nocy z rozmyślaniem nad wyborem moto bo każdy radzi co innego nawet wśród ludzi z którymi latam każdy ma swoją racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 no to przytrzymaj swoje 200 na 6 na asfalcie to zobaczysz co się stanie :icon_twisted: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam ponownie nurtuje mnie jeszcze jedna kwestia odnośnie ktma exc 200/250 wiem że to trochę głupie pytanie , ale ile taki exc na w miarę normalnych przełożeniach nadających się do jazdy w terenie da rade jechać z prędkością przelotową i maksymalną ? Wiem że to nie 4T , ale jestem ciekaw czy jest w stanie rozwinąć jakąś ciekawą prędkość bez zabijania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.