Ciapa Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Cześć, obecnie śmigam około 8 konnym GasGasem EC 50. Planuje przesiadkę na 250 w dwu takcie i mam parę pytań odnośnie tego. 1. Ile kosztuje utrzymanie roczne takiego wariata?2. Czy dam sobie radę na takim sprzęcie? W końcu wielka moc :/3. Jak z awaryjnością?4. Czy KTMy z roczników 2005-2007 nie są awanryjne tak bardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 1. a ile kosztuje utrzymanie samochodu ? zależy jak jeździsz 2. 250 w dwutakcie to płynne pojęcie a między crossem 2t a hard enduro 2t jest różnica w jeździe jak w życiu seksualnym dziwki i dziewicy .......3. nie ma reguł zależy jak naprawiał poprzedni właściciel czasem 96 mniej się psuje niż 2011 ale dla świętego spokoju lepiej szukać możliwe najmłodszego na jaki stać z naciskiem najpierw na stan techniczny a potem rocznik 4. a jak to jest tak bardzo ? jeden wystrzał tłoka dzienne to bardzo czy nie bardzo ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciapa Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 2. Chodzi tu o hard enduro 2t (EXC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) 1. To zależy od tego jak często będziesz jeździł, ale wymiany czegoś są prawie cały czas. Nie nastawiaj się, że będziesz lał paliwo i jeździł. Cały czas trzeba smarować łańcuch, wymieniać filtry, oleje, łożyska, opony, napęd itd. Nie mówiąc już o ciągłym myciu. Czasami jeździsz godzinę, a doprowadzasz go do użytku 3 godziny.2. A nie lepiej 125? Wg mnie to by było lepsze po 50cc. Ewentualnie EXC 200. Mocy ma jak 125, a ciągnie z dołu jak 250/300.3. To wszystko zależy jak o niego dbał poprzedni właściciel. Generalnie zawsze kupno motocykla terenowego to zagadka.4. Generalnie nie jest tak źle. KTM, to nie Yamaha czy Honda, ale też jest lepiej wykonany niż Kawasaki, poza tym jest dostępne dużo części. Edytowane 30 Września 2017 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zed76 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 zaleznie od jezdzenia ale wyłączając jeżdzenie zawodnicze licz kolo 4-6 tys na sezon i nie oszczedzaj na terminowym serwisie bo te motocykle tego nie wybaczają ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.