gof Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Kupiłem Nolana N82 z fabrycznym pinlockiem. Pomijając to że fabrycznie był założony odwrotnie, to parował po max 5km, więc kupiłem Progripa 3000. Ten paruje już po 2km. Wiem że pogoda do dupy, mokro i zimno, ale naprawdę nie ma w 21 wieku żadnego rozwiązania na parowanie w takich warunkach? Jak wy sobie z tym radzicie? Chciałem zamiast Progripa kupić Fogcity ale już nie było. Macie jakieś rady co z tym zrobić? Bo prawdę mówiąc nie da się przez to jeździć i to żadna przyjemność ciągle się zatrzymywać i wycierać chusteczką albo bluzą parę która i tak wraca... Cytuj GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000http://motogof.tumblr.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Było. Może głupie pytanie, ale wyregulowałeś docisk pinlocka do wizjera? Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak jak pisał Skinny, sprawdź przyleganie- między pinlockiem a szybka nie ma prawa być żadnej szczeliny. Jeżeli jest- przestaw te białe mimośrodowe zatrzaski, które trzymają go na miejscu. Ja zasuwam już drugi rok z tym patentem w dosyć mokrym kraju (Szkocja) i nigdy nie miałem żsadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Hm, ja używam antifoga w spray'u :bigrazz: Rewelacji nie ma, ale na dystansie ~20km po mieście wizjer nie paruje mimo niepogody. http://www.moto-akcesoria.pl/procycle-anti-fog-spray,p,12098 Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gof Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Regulowałem te piny, w Larssonie też mi regulowali - pinlock się nie ruszał a parował i tak. On nie paruje w miejscu styku z szybką tylko z drugiej strony - po stronie twarzy. Progrip tak samo - paruje po stronie twarzy a nie po stronie przyklejenia do szybki. Nawiew w kasku mam cały czas otwarty. Może ja to jakoś źle wycieram albo coś? Bo próbowałem różnymi materiałami (chusteczką, bluzą, jakąś ściereczką) i to samo, może oprócz tego że po wytarciu chusteczką zaparowuje jeszcze szybciej... Edytowane 10 Listopada 2009 przez gof Cytuj GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000http://motogof.tumblr.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 spróbuj ludwikiem na sucho (po wyczyszczeniu)+ polerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Osobiście używałem w kilku swoich kaskach produktów FogCity - naklejane od wewnątrz antyparujące nakładki (miałem zwykłe i bursztynowe, wspomagające podczas jazdy w zmroku - super sprawa, ale w nocy do dupy - zaciemniają). Ogólnie zawsze byłem zadowolony. Owszem, przyparowały mi kilka razy, ale miałem wrażenie, że była to kwestia jakiś głupich warunków atmosferycznych, albo mojego jakiegoś wzmożonego stresu. Niemniej w codziennej jeździe sprawdzały się znakomicie i właśnie do nowego Araia kupiłem sobie kolejny taki gadżet. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Regulowałem te piny, w Larssonie też mi regulowali - pinlock się nie ruszał a parował i tak. On nie paruje w miejscu styku z szybką tylko z drugiej strony - po stronie twarzy. Progrip tak samo - paruje po stronie twarzy a nie po stronie przyklejenia do szybki. Nawiew w kasku mam cały czas otwarty. Może ja to jakoś źle wycieram albo coś? Bo próbowałem różnymi materiałami (chusteczką, bluzą, jakąś ściereczką) i to samo, może oprócz tego że po wytarciu chusteczką zaparowuje jeszcze szybciej... Jak czyściłeś w ten sposób to prawdopodobnie jest do wyrzucenia teraz, bo to bardzo delikatna rzecz. Przemywanie tylko i wyłącznie bardzo delikatną szmatką albo palcami po wcześniejszym konkretnym wypłukaniu. FogCity miałem pięć sztuk, przekładałem je wiele razy między różnymi kaskami i sprawdzały się świetnie (na jednym, najdłużej używanym klej zaczął słabo trzymać po takiej żąglerce w efekcie po jakimś czasie zniszczył się). Tutaj masz test: Test FogCity (sprawdzany także w kaskach bez nawiewu na szybę (np. widoczny na zdjęciu Nolan N84)) Natomiast Oxford sprawdzał się bardzo słabo, nawet w kaskach z silnym nawiewem na wizjer. Test Oxforda Ja się ma do nich Progrip nie mam pojęcia. BTW. Też miałem problem z pinlockiem w Nolanie, ale para dostawała się pomiędzy pinlock, a szybę. Wymieniany był wizjer i pinlock kilkakrotnie, również oba na raz. Zmieniony był też mechanizm mocowania wizjera, a ostatecznie kask poleciał na miesiąc do Włoch, skąd przysłali go w takim samym stanie, stwierdzając że wszystko jest OK. Później zamiast pinlocka zamontowałem FogCity. Edytowane 10 Listopada 2009 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 mam podobny problem z origonalnym pinlockiem w nolanie. przy 8 stopniach za oknem kiedy jest sucho, po kilku km jazdy po miescie na wizjerze od srodka pojawia sie para a pozniej to juz normalne krople wody a dodam ze smigam w kominiarce ktora przykrywa nos i usta. czy mozliwe jest ze dzialanie pinlocka z czasem staje sie mneij efektywne? w sumie to uzywam go od wiosny tego roku i kilka razy go czyscilem sama wodą i pozostawilem do wyschniecia :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 (edytowane) Mam Lazer Fiber Pro (z pinlock) i muszę powiedzieć że nie znam problemu z parowaniem wizjera :bigrazz: . Wada jest taka że ten kask jest zbyt przewiewny (głośny). Edytowane 11 Listopada 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano Italiano Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jeżeli na szybie masz dwa zaczepy, kup pinlocka :) Ja jeżdżę w Nolanie N43 Air, po założeniu pinlocka jazda w deszczu, mrozie stała się "czystą przyjemnością" :)Na aledrogo masz za dobrą stówkę, kup koniecznie z silikonem, para nie dostaje się między szybki - stuprocentowa gwarancja niezaparowanej szybki w kasku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tqmeh Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Polecam motorbiker z Wrocławia, kupiłem u nich kaski i pinloki ceny jak wszędzie firma solidna http://www.motorbiker.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19701 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jeżeli na szybie masz dwa zaczepy, kup pinlocka :) Ja jeżdżę w Nolanie N43 Air, po założeniu pinlocka jazda w deszczu, mrozie stała się "czystą przyjemnością" :) Na aledrogo masz za dobrą stówkę, kup koniecznie z silikonem, para nie dostaje się między szybki - stuprocentowa gwarancja niezaparowanej szybki w kasku :)czy te pinlocki muszą miec rozmiar tak jak kask czyli dla mnie xxl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 W Nolanie jest jeden rozmiar pinlocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.