gringo77 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czy są tu jacyś posiadacze nowych Husabergów (model 2009 - na wtrysku) poza mną? :icon_rolleyes: Pozdr. Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Czy są tu jacyś posiadacze nowych Husabergów (model 2009 - na wtrysku) poza mną? :icon_rolleyes: Pozdr. Wojtek Wątpię :wink: , stare modele nie są zbyt popularne a nowe już całkiem, no ale skoro Ty jesteś szczęśliwcem to może skobniesz kilka słów na temat tej maszyny, jak się tym pomyka? jak tam z serwisem i trwałością, silnik ma specyficzną konstrukcję jak z jego serwisowaniem, jakieś bolączki? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Wątpię :wink: , stare modele nie są zbyt popularne a nowe już całkiem, no ale skoro Ty jesteś szczęśliwcem to może skobniesz kilka słów na temat tej maszyny, jak się tym pomyka? jak tam z serwisem i trwałością, silnik ma specyficzną konstrukcję jak z jego serwisowaniem, jakieś bolączki? :bigrazz: Za wiele na temat awaryjności powiedzieć nie mogę bo motocykl ma przejechane nie całe 5mh i jest na dotarciu :biggrin: ale mam nadzieje że jak w moim wcześniejszym Husabergu serwis skończy się na wymianie oleju i sprawdzaniu luzów na zaworach.Ogólnie w nowym HSB jest o wiele więcej KTM'a niż w poprzednich modelach. Jeśli chodzi o samą jazdę to rewelacja,od razu czuć motocykl jest o wiele lżejszy w prowadzeniu niż poprzednie modele które i tak cięzkie pod tym wzlędem nie są.Wtrysk wiadomo jak działa i co daje,sprawdza się bardzo dobrze. To tyle póki co,będę żyć w nadziei że jest tu ktoś z nowym Bergiem i przetestował fabryczne urządzenie do zmiany charakterystyki i monitorowania silnika :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 husaberga którego masz uważam za najładniejszego ze wszystkich enduro które są dostępne teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Listopada 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Mamy w klubie dwa modele 2009. Trzeba przyznać, że odważne konstrukcje - wtrysk, brak kopniaka. Niemniej zachowują się wzorowo i chłopaki są bardzo zadowolone. Fajnie, że wrócili do tradycyjnego układu podzespołów - wydech, napęd wróciły na swoje miejsce, w moim FE550 trochę upierdliwe jest dostsowanie się do tej "odwrotności"... Przyjąłbym ten model, nie ukrywam, bardzo udany motocykl. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Odwrotność w poprzednim modelu mi osobiście akurat pasowała bo jestem leworęczny i wygodniej mi było kopać lewą nogą :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Właśnie chyba się przesiądę z KTM 530 na Husaberga 570. Kumpel kupił i jest zachwycony ( też po 530) Wydaje się być lżejszy od 530 stki a mocniejszy to już na pewno.Boje się tylko braku kopniaka.Napiszcie coś więcej o nim bo ciężko gdziekolwiek znaleźć obiektywne informacje użytkowników. Podoba mi się miejsce na filtr powietrza. :lalag: Z drugiej strony polubiłem KTM i ten Husaberg namieszał mi w głowie - nie wiem co robić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 W Husabergu jest bardzo dużo KTM'a zwłaszcza nowym,kupuj i nie zwracaj uwagi na brak kopniaka.Nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem po glebach czy na słabszym akumulatorze.Jakbym miał kupować to wybrałbym jeszcze raz Berga. Pozdr W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Napiszcie ile palą te Husabergi. Jaki jest zasięg na baku, i czy dana mapa zapłonowa ma wpływ na spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esel Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Czy są tu jacyś posiadacze nowych Husabergów (model 2009 - na wtrysku) poza mną? Pozdr.Wojtek są i to kilku mamy fe 570 2012 poz esel WITAM WSZYSTKICHCzy ktoś z was ma Husaberga fe 570? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Jeżdziłem takim moto.Wrażenia są niesamowite.Brak kopniaka trochę stresujący.Czy jest możliwość zamontowania dodatkowo?Przełącznik map zapłonu bez sensu. Mamy w klubie dwa modele 2009. Trzeba przyznać, że odważne konstrukcje - wtrysk, brak kopniaka. Niemniej zachowują się wzorowo i chłopaki są bardzo zadowolone. Fajnie, że wrócili do tradycyjnego układu podzespołów - wydech, napęd wróciły na swoje miejsce, w moim FE550 trochę upierdliwe jest dostsowanie się do tej "odwrotności"... Przyjąłbym ten model, nie ukrywam, bardzo udany motocykl.pzdrDla mnie czy wydech i łańcuch jest po prawej czy po lewej to bez znaczenia.Większy problem gdyby zamienili sprzęgło z hamulcem.Podobno były takie rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jeżdziłem takim moto.Wrażenia są niesamowite.Brak kopniaka trochę stresujący.Czy jest możliwość zamontowania dodatkowo?Przełącznik map zapłonu bez sensu. Dla mnie czy wydech i łańcuch jest po prawej czy po lewej to bez znaczenia.Większy problem gdyby zamienili sprzęgło z hamulcem.Podobno były takie rozwiązaniaJakiś stary model Triumpha ( lata 60-70) miał dzwignię zmiany biegów po prawej stronie . Ot taki przykład :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.