Skocz do zawartości

MV AGUSTA 910r BRUTALE


gucio93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszyscy tacy mili na tym forum??

 

 

To cisza przed burza ! :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto dlugo oczekiwane fotki przepraszam ale przez kilka dni nie mialem dostepu do internetu

 

 

 

MV Agusta zdjęcia

 

i jak byście mogli troche poklikac na linki na dole strony był bym wdzieczny

 

i Jak wam sie podoba??

 

Edytowane przez gucio93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w nie kozackiego ? No chyba, ze awaryjnosc i koszta. Co prawda o gustach sie nie dyskutuje :icon_mrgreen:

 

 

bardzo kozacki a jaka frajda :bigrazz:

 

 

To moze wypowiesz sie dlaczego chcecie ja sprzedac ?

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w nie kozackiego ? No chyba, ze awaryjnosc i koszta.

A coś konkretnego nt. awaryjności? Czy napiszesz tylko o zupie i włoszczyźnie? :bigrazz: Rozumiem, że miałeś sporo do czynienia z tymi motocyklami?

 

pozdr

Edytowane przez jurjuszi

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś konkretnego nt. awaryjności? Czy napiszesz tylko o zupie i włoszczyźnie? :bigrazz: Rozumiem, że miałeś sporo do czynienia z tymi motocyklami?

 

Generalnie nie roznie sie conajmniej od wiekszej czesci ludzi. Zanim cos kupie przeprowadzam sobie wywiad, dowiaduje sie, czytam.

 

Jako, ze opinia na temat MV Agusty jest taka a nie inna ( koszta takie a nie inne ) Zrezygnowalem z zakupu F4.

 

Co do awaryjnosci to Motorrad testowal dwa egzemplarze MV F4 w litrze. Zaden z dwoch egzemplarzy nie dociagnal do

 

10 000 km - korbowod zozpier***il blok silnika.

 

Znajomek mojego bylego szefa ( Prowadzil warsztat, sam mial pare MV F4 w rounych pojemnosciach. Stwierdzil, ze pracochlonne, czasochlonne - dobrze, ze potrafil naprawiac / service'owac sam.

 

W PL jak na razie macie szczescie, ze warsztaty nie rozgraniczaja ( jak na razie ) miedzy markami. W Niemczech podzial jest dosc konkretny i daje odczuc sie jakim sprzetem jezdzisz wlasnie przy jeo service'ach i naprawach.

 

Dlatego tez nie mam osobiscie ochoty na experymenty p przekonywanie sie na wlasnej skorze jak berdzo jest to awaryjne i kosztowne, jezeli stwierdzili to inni.

 

Jak bedziesz mial okazje to sprawdz sobie w rankingu na ktorym miejscu awaryjnosci, jakosci wykonania jest Ducati 999 ( na ostatnim ) tam gdzie inni producenci nie wymieniala nic czy niewiele, Ducati musial wymienic wszystko ! W testowanym egzemplarzu wymieniono weszystkie podzespoly ktore podlegaja zuzyciu. Komentarz Ducati w stosunku do redakcji

 

" Nie sadzilismy, ze nasz produkt wytrzymuje az tyle "

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz jaki jest dla Ciebie motocykl najmniej awaryjny i najmniej wymagający np. eksploatacja itd i niebędącym priorytetem moc , ani rodzaj .

 

Moim zdaniem jest to Romet Z-125, lub wyścigowa wersja Z-150 :biggrin: .

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...