fiksiu Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Witam Jestem aktualnie w trakcie poszukiwań motocykla KTM 640 SM lub DUKE 2 (jako że zdecydowałem się na KTM 640 zakładam temat w odpowiednim dziale) Prosił bym o jakieś porady co dotyczące tych motocykli-co sprawdzać przy kupnie,na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach,użytkowanie,typowe usterki. Oraz głównie jak w temacie-jakie są różnice między 640 a DUKE2(oczywiście pomijam różnice wizualne ) i co lepiej wybrać. O 640 można sporo znaleźć ale o DUKE nie znalazłem za dużo informacji.Ten sam silnik ale nic nie wiem o reszcie.Skrzynia biegów,zawieszenie,wygodę podróżowania,eksploatację i inne. Moto będę użytkował głównie w mieście oraz zdarzy się jakiś wypad do lasu w lekki teren i małe hoopy. No i cóż nie będę ukrywał że będzie służył również do nauki jazdy na gumie. Mam nadzieje że da się zaprzyjaźnić z tym motocyklem na dłużej bo bardzo mi się podoba i chciałbym nim pośmigać parę lat. Obserwując ogłoszenia zauważyłem że DUKE 2 jest tańszy od 640 o ok 2tyś co też ma znaczenie. Jak rozpoznać moc motocykla są wersje 50ps i 55ps.Dowód rejestracyjny nie zawsze jest pewnym źródłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Ja obecnie od roku posiadam lc4 640 (okazyjnie kupiłem sprowadzonego) olej zmieniam co 10 wyjazdów czyli co ok 10 baków wraz z filtrami oczywiscie:) fitr powietrza czyszcze co wyjazd i od roku nic a nic nie robiłem:) mam nadzieje, ze jeszcze sezon przejezdzi :) a ogolnie to byłem srogim przeciwnikiem KTM.a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Komfort podróżowania nie istnieje na tych motocyklach :) Jazdę na kole (przednim lub tylnym) ten sprzęt kocha. Niestety ja chyba trafiłem na wadliwy sprzęt. Pękła mi głowica, musiałem wydać blisko 3000 na nową. Olej zmieniam co 5000 km z flitrami. Spalanie ma mocno zróżnicowane. Spokojna jazda 5.5 litra, ostre zapierdalanie - nawet do 12. Obecnie znowu mam przestój, ponieważ sypnela sie dzwigienka zaworowa. Nie ma reguły co do tych silnikow. Bardzo łatwo sie z nim zaprzyjaźnić, nie przeraża mocą ale mimo to daję niesamowity fun z jazdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dokładnie jak pisze Kwiatek, ten sprzęt służy do napi**dalania na kole i niestety od tego uzależnia :cool: Wybrałbym 640 ze względu na wiekszą uniwersalność. Duke skierowany tylko na szosę nie powala osiągami i dla mnie np. byłby za nudny. Natomiast 640stką najlepiej z kołami enduro i sm ciężko się znudzić. Motocykle pod względem mechanicznym prawie się nie różnią, inne są przełożenia, gaźniki itp. PS. Jeśli chcesz pojeździć też trochę w terenie, lepiej sprawi się do tego LC4 na kołach enduro z oponami uniwersalnymi, niż wersja SM z oponami z głębszym bieżnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 duke lubi jazdę na kole do czasu, aż nie polecisz na plecy jak będziesz oglądał podnieś kanapę, obejrzyj wspornik ramy pod siedzeniem, mocowania tłumików jak koledzy wcześniej pisali już coś grzebali, duke'i nie robią dużych przebiegów (nikt normalny tego do turystyki nie kupuje) więc silnik powinien być dziewica sprawdź czy nie wyłażą z niego jakieś silikony, czy łby śrub nie są "omksnięte" itd Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak rozpoznać moc motocykla są wersje 50ps i 55ps.Dowód rejestracyjny nie zawsze jest pewnym źródłem. Mocniejsze wersje mialy na glowicy oznaczenie HF albo Highflow. Kwiatek zdaje sie ma taka to moze potwierdzi to co napisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam podłącze się pod temat :biggrin: Jak sądzicie czy lc4 SM (640,660) będzie się nadawało w teren(góry,lasy itp)oczywiście po zmianie kół i zrzuceniu zbędnego bagażu. Czy rama,zawias-skoki są takie same jak w wersji (E) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Mocniejsze wersje mialy na glowicy oznaczenie HF albo Highflow. Kwiatek zdaje sie ma taka to moze potwierdzi to co napisalem. True ;) Najmocniejsze silniki są szare z napisem High Flow na glowicy. A jak jeszcze jest gaznik Keihin to juz w ogole orgazm w locie :) Czy rama,zawias-skoki są takie same jak w wersji (E) Pzdr Rama wygląda na taka sama, a skoki zawieszen chyba się minimalnie różnią. Pozatym SM ma duża tarcze z przodu u chyba inne mocowanie zacisku do zawiasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam podłącze się pod temat :biggrin: Jak sądzicie czy lc4 SM (640,660) będzie się nadawało w teren(góry,lasy itp)oczywiście po zmianie kół i zrzuceniu zbędnego bagażu. Za ciezki ! Sprawdz 625 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Za ciezki ! Sprawdz 625 :crossy: akurat 660 jest najbardziej hardkorowa z tych wszystkich, wiec czasem sprawdz czy nie walniesz glupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Cofam pytanie,nie zauważyłem że 660 nie ma rozrusznika a kopać tego nie będę. Zostało tylko SXC 625 Ale tego mało :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Cofam pytanie,nie zauważyłem że 660 nie ma rozrusznika a kopać tego nie będę. Zostało tylko SXC 625 Ale tego mało :rolleyes: Ale jak sie nauczysz kopać to łatwo idzie :) wiem, bo pale swoja 640 z kopniaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Panowie a co powiecie na temat KTMa LC4 640 w wersji PRESTIGE?? Czy są jakieś znaczace różnice w porówaniu do zwykłego LC4 640 SM?? Czy jedynie kwestja różnic rozbija się o stylistykę, malowanie jego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Panowie a co powiecie na temat KTMa LC4 640 w wersji PRESTIGE?? Czy są jakieś znaczace różnice w porówaniu do zwykłego LC4 640 SM?? Czy jedynie kwestja różnic rozbija się o stylistykę, malowanie jego modelu? Jeno malowanie. http://www.supermoto.pl/2009/10/popelnilem...-lc4-supermoto/ ogólnie ludziom zainteresowanym w SM polecam ta strone i forum :) jest nas tam troche KTMiarzy wiec zawsze mozna pytac o wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Ale jak sie nauczysz kopać to łatwo idzie :) wiem, bo pale swoja 640 z kopniaka Umiem zapalić z kopajki a wywruciłeś się kiedyś???Bo ja pare razy w terenie tak i powiem ci że z minute rozrusznik chodzi aż odpali :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.