Skocz do zawartości

Czołg za 10-15k dyskusja ogólna :)


WSR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Temat niby podobny ale inny, niech każda sroka swój ogon pochwali.

 

Poprzednie auto sprzedane 124 300D i poooowoooli rozglądam się za nastęnym.

 

Warunki:

- czołgowato-kanapowaty charakter,

- bezproblemowy,

- w miarę szybki,

- musi występować w opcji z klimą,

- pojemny,

- kanciasty,

- mało zardzewiały a najlepiej wcale,

- stary według kanonów obecnej mody na 2 letnią eksploatacje nowych jednorazówek (nie młodszy niż 95)

- może być nawet youngtimer,

- napęd tylny lub 4x4,

- NIE BMW :D

 

Póki co typuję w:

1. 124 :D (tak tak chętnie jeszcze raz, ale tym razem B+G 2.2 2.8 lub 3.2 albo DT lub z większą ilością zaworów :) )

2. Volvo (najlepiej 760 sprzed 1989 i też raczej B+G - ze względu na blacharkę i design)

3. Cheerokee (chyba tylko 4.0)

 

Macie jakieś swoje typy mniej więcej spełniające te wymagania? Dlaczego warto tego a innego nie?

 

P.S. Preferowane automaty więc powinny być tak proste i bezproblemowe jak w mercedesie :)

Edytowane przez WSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio widziałem w "Fanach 4 kółek" jak kupili http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...400_UCF20_I.jpg

 

Auto wygląda mega kozacko, ale chyba tylko benzyny i automat.

Może meśka S klase taki~98r, jeździłem i poprostu bajka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze chcesz mercedesa 124 2.3 b w dobrym stanie 89r gazu nigdy nie mial :cool: w stanie bdb na codzien uzywany do wrzesnia teraz nie bo kupilem inny :icon_mrgreen: Ale jak to bywwa zawsze sie cos do zrobienia znajdzie to nie nowka :flesje: 2.500zl do dodania :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lex za mało kanciasty a KEjety odpadają no chyba że w budzie 126 lub 116 ale te baaardzo ciężko dorwać w przyzwoitym stanie za tę kasę, tak samo jak 140 która nie powiem jako jedyna może być niekanciasta :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ostatnio sprowadzil z raichu cos takiego do odrestaurowania http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10145871 piekne auto , mozna sie w nim zakochac od pierwszego wejzenia :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Ford Explorer mkI?

- czołgowato-kanapowaty charakter - bardzo wygodny, skórzana tapicera, pełna elektryka, pompowanie itd.

- bezproblemowy,

- w miarę szybki, (jak na swoją masę, ale tym wystarczy lecieć 130 w trasie i jest fajnie)

- klima

- pojemny

- kanciasty

- mało zardzewiały a najlepiej wcale, (jeżeli zadbany to nie ma rdzy)

- stary według kanonów obecnej mody na 2 letnią eksploatacje nowych jednorazówek (nie młodszy niż 95) (91-94)

- napęd tylny lub 4x4, (jak sobie chcesz)

- NIE BMW

+

-dobry do zagazowania II gen i BLOS

-dostępne i niezbyt drogie części

-po czarnym i czasem w terenie jeździsz

-4 litry, V6, 165km, nie do zarżnięcia

-za 10 a już na pewno 15 dostaniesz w dobrym stanie :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No explorer w sumie nie byłby zły gdyby nie moja ukochana "marka" no i jednak jest trochę zaokrąglony :) chociaż kolega ma econoline'a i nie powiem, to auto mi się podoba gada bosko a w środku salon no ale za drogie i jednak za dużo troski wymaga.

 

Generalnie kanciastość pod kątami prostymi mnie interesuje, w grę wchodzi oczywiście cała gama mercedesów /8, 116, 126, 124, ale o nich to trochę wiem.

 

Po prostu zastanawiam się czy są jakieś inne auta w których mógłbym się jeszcze zauroczyć. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio widziałem w "Fanach 4 kółek" jak kupili http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...400_UCF20_I.jpg

 

Auto wygląda mega kozacko, ale chyba tylko benzyny i automat.

Może meśka S klase taki~98r, jeździłem i poprostu bajka.

 

 

~98 S-klasse za 15 KPLN, to w jakim to jest stanie :icon_question:

:icon_mrgreen:

 

Jezeli lubisz gwiazdy to zapewne 124 w coupe bedzie najlepszym rozwiazaniem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie coupe, sedan lub kombi :) przed kupnem 124 zatrzymuje mnie w zasadzie tylko to że 2 raz miałbym takie samo auto - to jakby wymienić żonę na szwagierkę bliźniaczkę :P chociaż jak wierna i dobrze się jeździ... :P

 

Jakieś inne pomysły? :)

Edytowane przez WSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeep Cherokee. Jest wygodny (choć to nie to co 124), duży i przestronny. Co do wytrzymałosci, nie jestem włascicielem, ale nie słyszałem zadnych niepokojących opowiesci.

Jezdziłem 2.5 na gazie, wiadomo że o dynamice można zapomnieć. Ale 4.0 powinien być akurat.

 

Jak dalej nie pasi, to polecam http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1357152 spełnia wszytskie Twoje wymagania, niektóre ze sporą nadwyżką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Explorer 1szej gen. jest calkiem kanciasty :biggrin: na pewno jest tam sporo kątów prostych;

Z innych, to już by były "bardziej problematyczne" i trudniej dostępne: jakiś Oldsmobile itp. Sam bym chętnie zmienił na Lincolna mk8, Buicka park avenue, ale te już nie są kanciaste.

Tak naprawdę, to już chyba nie ma za dużo opcji do wyboru - takich które spełniają Twoje wymagania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Subaru Legacy 90-93 - mam takowe, 4x4 - Auto po prostu odlot, coś w stylu że jak się raz subaru przejedziesz to już nigdy więcej innego auto, w radomiu jest człowiek co sprowadza takowe subaryny

 

- czołgowato-kanapowaty charakter - bardzo wygodny, skóra się często trafia, pełna elektryka, czołgowaty strasznie - przewody hamulcowe czy linki od ręcznego, w progach, progi z kratownicami, masa rozpórek, wszystko pochowane można drzeć podwoziem do bólu, zawieszenie proste jak w żuku

- bezproblemowy,

- w miarę szybki - ja mam 2 litry 116 koni z krótką skrzynią i na asfalcie idzie bokiem polatać, na mokrym i śniegu zap... jak szalone, jak dorwiesz wersję Turbo 218 koni to sama przyjemność, albo wersję 20/2,2 z reduktorem - i ekonomiczne i jak zapniesz reduktor to i mocy przybywa

- klima - zazwyczaj jest - w Turbo w serii

- pojemny - kombi lub kombi z podniesionym dachem to istny dostawczak

- kanciasty - prawie można się skaleczyć

- mało zardzewiały a najlepiej wcale - tu gorzej - błotniki i dolne krawędzie drzwi lubi rudy chrupać,

- stary według kanonów obecnej mody na 2 letnią eksploatacje nowych jednorazówek (nie młodszy niż 95) (91-94) - najlepsze roczniki 91-93

- napęd tylny lub 4x4, (jak sobie chcesz) - masz 4x4 i wszystko w dupie :D

- NIE BMW

- da się gazować bezproblemowo

 

Pozdrawiam

Jancio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...