Skocz do zawartości

Lada niva


cykoria
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aro to gówno totalne - już nawet muscel ustępował pierwowzorowi czyli gazowi 69

jeśli chodzi o nivę i konstrukcję samonośną - przy katowaniu w terenie lecą szyby (przednia)

ale w aro -choć jest na ramie to szyba tez leci:P

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cykoria, proponuje szukać dalej. Do lajtowej jazdy ( i nie tylko) Niva się nadaje. Może i Nivka nie ma ramy ale za to ma niezależne zawieszenie czterech kółek na sprężynach. Wykrzyżowanie kół jest imponujące choć nadwozie trzeszczy jak wyginana deska :bigrazz: . Według mnie Niva jest świetna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie leśnicy zapie*dalają od wielu, wielu lat i te auta ciągle w lesie widać, więc wcale nie są chyba takie złe

W mojej okolicy także, od wielu lat, wiec muszą dawać radę... Choć to zależy wiele od sposobu traktowania i terenu w którym latają...

W moim fachu używamy Land Roverów Defenderów po znacznych modyfikacjach, maksymalnych uproszczeniach (http://www.pojazdy-specjalne.pl/oferta/swt10.php & http://www.pojazdy-specjalne.pl/oferta/swt14.php ) i wytrzymują średnio 3-4 latka i wrak (głównie korozja wykańcza ramy i elementy zawieszenia), zostają tylko silniki (2.5TD) czasem skrzynie które... Honkry stosowano krótko, niesprawdzały sie... Wracając do Nivy to jak juz wspominaliscie przemawiają za nią chyba najniższe koszty utrzymania, a czesci dostępne będą jeszcze b. długo, czy czasem tego modelu dalej sie nie produkuje bez wiekszych zmian (nie licząc drobnych liftów nadwozia i wnętrza, o ile to liftingiem nazwać można ;) ) Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i Nivka nie ma ramy ale za to ma niezależne zawieszenie czterech kółek na sprężynach

chciałbym zauważyć że tył jest zależny (sztywny most) :icon_razz:

 

jeśli chodzi o filmik to : ooooooooo kuuuuuuuurrrrrrrrrr..........aaaaaaaaa!!!!!

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość tego co zostało tu napisane na temat nivy to prawda : w terenie daje radę , cenowo przystępna , części tanie i pod dostatkiem...tylko jest jedno ale : niestety te części są wyjątkowo często potrzebne - nivę bardzo często nękają drobne awarie , które są denerwujące i sprawiają że koszty utrzymania wcale nie są takie małe - szczególnie jeśli nie potrafi się ich usunąć samemu i trzeba korzystać z pomocy mechaników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny filmik z niva mnie rozpierdzielił

kiedyś miałem takie pomysły aby wykorzystać ją do kjs-ów ale ja bym ją chyba na glebę dał

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny filmik z niva mnie rozpierdzielił

kiedyś miałem takie pomysły aby wykorzystać ją do kjs-ów ale ja bym ją chyba na glebę dał

 

...biorac pod uwage ciaglosc odrywania jednego kola w zakretach nie uwazam takiej jazdy niva za wspanialy pomysl :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aro to gówno totalne - już nawet muscel ustępował pierwowzorowi czyli gazowi 69

jeśli chodzi o nivę i konstrukcję samonośną - przy katowaniu w terenie lecą szyby (przednia)

ale w aro -choć jest na ramie to szyba tez leci:P

 

Akurat jezeli chodzi o muscela to jestes w duzym bledzie, to wlasnie gaz 69 ustepowal muscelowi pod wzgledem wytrzymalosciowym przede wszystkim jezeli chodzi o mosty i elementy zespolow napedowych :bigrazz:

W aro to szyby leca ale od tego ze ramki szybko przerdzewieja...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np popatrzcie na mały challenge w tym filmiku:

 

akurat ten filmik jest subiektywny

w większości przypadków porażki przy podjazdach to brak zdecydowania

myślę, że jakby napędzić tego range a nie mulić na reduktorze to spokojnie by przez wszystko przeszedł

 

odn muscela - to moje subiektywne odczucie ale w życiu bym na niego gaza nie zamienił

a miałem styczność przede wszystkim właśnie z gazem 69 (72r, ostatni model, z mostem przód jak w uazie ze sprzęgiełkami w piastach)

jeśli chodzi o mosty gaza to pamiętam, że wytrzymywały katowanie w rmpst

a inne elementy przeniesienia napędu nie wiem nawet jak się sprawiał oryginał bo ojciec i tak wstawiał silnik gaz 24 i skrzynie biegów z rozdzielczą z uaza

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...