Filu Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 Siema :) Poruszaliśmy to juz nie raz lecz zawsze wynikało to w tematach o innych treściach.Tak więc jak to jest.Jak dużą różnicę można zauważyć w dwusuwie?Ile to daje?Słyszałem, że jak ciągle używa się v-power to nie jest to zadobre dla silnika. Czy to prawda?A co by byłó jakbyśmy wlali np 114 oktanowe paliwo (takie jak leją na rajdach samochodowych)I w ogóle napiszcie wszystko co wiecie na temat takiej benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 A jakie są efekty jeśli chodzi o 4T, oprócz pozytywnego wplywu na psychike motocyklisty ?? :)Słyszałem, że w 2T jest dosc odczuwalna rozniaca w mocy a w 4T tego nie czuć !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 U mnie w DT 125 róznica miedzy 95 a 98 oktanów była wyczuwalna i to bardzo. Motocykl był żywszy. Dlatego do CRki teraz leje tylko 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 Ja lałem v-power i odczuwałem zasadniczą różnice w swojej hodndzie. A jeśli chodzi o szkodliwość dla silnika to nie wiem dokładnie ale kto by chciał lać cały czas paliwo za ponad 4 złote :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 Ale rózniece poczułeś miedzy v-power a 98 czy 95 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 Ja lałem v-power99 i poczułem różnice między zwykłym 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 26 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2004 Szczerze :?: Ostanio z kumplem doszliśmy do pewnych wniosków... Cały pic polega na tym, że osiągi faktycznie się zwiększają. Lejąc do baku shell V-power płacimy więcej niż za zwykłą wahę, a co za tym idzie bardziej opróżniamy portfel po przez co zmiejszamy masę pojazdu razem z kierowcą. Takie odchudzanie pozytywnie wpływa na przyśpieszenia i prędkość max... V-max zwiększa się o jakieś 0,00000000000002km/h, a przyspieszenie zwiększa siedo tego stopnia, że zamiast 6 sek. do 100km/h mamy jedyne 5,999999999999999999999sek. 8) I w ten oto sposób nasze osiagi wzrastają 8) Dodam również, że lepiej się jeździ ze świadomością, ze mamy w baku 99 oktanów, a nie 99 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 27 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Szczerze :?: Ostanio z kumplem doszliśmy do pewnych wniosków... Cały pic polega na tym' date=' że osiągi faktycznie się zwiększają. Lejąc do baku shell V-power płacimy więcej niż za zwykłą wahę, a co za tym idzie bardziej opróżniamy portfel po przez co zmiejszamy masę pojazdu razem z kierowcą. Takie odchudzanie pozytywnie wpływa na przyśpieszenia i prędkość max... V-max zwiększa się o jakieś 0,00000000000002km/h, a przyspieszenie zwiększa siedo tego stopnia, że zamiast 6 sek. do 100km/h mamy jedyne 5,999999999999999999999sek. 8) I w ten oto sposób nasze osiagi wzrastają 8) Dodam również, że lepiej się jeździ ze świadomością, ze mamy w baku 99 oktanów, a nie 99 :)[/quote'] Słabek 8O No i odkryłeś całą tajemnice :) Ale mógłbyś naprawde napisac jakie miałęś doświadczenia z taką benzyną :) A propo widze, ze w naszym ulubionym dziale same lenie są tylko pare osób coś napisało a reszcie się nie chce.Do roboty :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 v-power podnosi nieznacznie moc w silnikach o dużym stopniu sprężania, ale niszczy przy okazji wszystie gumowe przewody i inne elementy z tworzyw sztucznych. Najlepszym przykładem jest to że znajomy wyciągając bak z motoru (w którym była właśnie v-power) polał niechcący szybkę. Nienadawała sie już do użytku ponieważ ją zrzarło (oczywiście nie całą, po prostu zniekształciła się i nadawała się do śmietnika)Innym dowodem na to że v-power niszczy tworzywa sztuczne itp. jest to że na stacjach shella muszą co miesiąc wymieniać węże od v-power, a od pozostałych paliw węże dużo dłużej wytrzymują.Ale ja i tak będe używał v-power bo rzeczywiście podnosi troche tą moc no i ma sie satysfakcje że sie wlało wache za 4.19 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Benzyna może reagować z tworzywami sztucznymi niezależnie od liczby oktanowej. dobra ale v-power łatwiej wchodzi w reakcje chemiczne niż pozostałe paliwa i przez to częściej na stacjach benzynowych wymiania się węże od v-power. oczywiscie węże od zwykłej 98 też się wymienia ale nie tak często jak w przypadku v-power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 To coś Cięki masz wzrok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Mam prawie pod domem stacje Shell i nie widziałem żeby kiedykolwiek wymieniali węże.......ok nie mam zamiaru Ci tego udowadniać, po prostu mówie jak jest bo wiem to. Dla mnie możesz nawet sobie na parapecie postawić kamerę i potem obejrzeć klatke po klatce czy ktoś zblirzał sie do dystrybutora w celu zmienienia węża :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 ale nikt chyba nie jezdzi zawsze na v-power i nie mozna powiedziec co ile km wtedy musi zmieniac przewody paliwowe. Poza tym ja nie wiem w jakim stopniu działa ta benzyna na przewody paliwowe, bo pewnie są w jakiś sposób uodpornione na jej działanie. Najlepszym przykładem jest właśnie to że tak często zmieniane są węże w dystrybutorach, ponieważ tam przez cały czas leci tyko v-power i nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Marca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Wyższa liczba okatnów, jak to ma miejsce w przypadku V-Power 99 sprawdza się głównie w silnikach czterosuwowych, bo dobrze czyści zawory. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słabek Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Słabek 8O No i odkryłeś całą tajemnice :D Ale mógłbyś naprawde napisac jakie miałęś doświadczenia z taką benzyną :) A propo widze' date=' ze w naszym ulubionym dziale same lenie są tylko pare osób coś napisało a reszcie się nie chce.Do roboty :mrgreen:[/quote']napisałem wszystko to co mogłem napisać, najbliższą stację shell`a mam w Lbn-ie, czyli 65km od mojego miasta. Nie będe naginać przez ponad 6 dyszek tylko po to żeby zatankować o 1 oktan więcej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.