Kazek72 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Lepiej, tzn. w jakiej pozycji? Tak właśnie myślałem że podaje za duzo oleju. W jaki sposób można naprawić sterownik? Jaki konkretnie dodatkowy zaworek masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Najpierw zmierz ile oleju zużywa olejarka. Potem sprawdź czy sterownik reaguje (i jak) na zmiany ustawienia pokręteł. Ustaw wszystko na minimum i zmierz czas miedzy otwarciami zaworu i policz liczbę kropel która w tym czasie wypłynie. Jeżeli będzie więcej niż w instrukcji obsługi to masz pewność ze układ jest wadliwy. Udajesz się do elektronika lub producenta. Lub montujesz zaworek akwarystyczny za 2 zeta (najlepiej miedzy zbiornik a elektrozawór) i zmiejszasz nim przepływ tak aby osiągnąć minimalne smarowanie. Gorzej gdy winny jest elektrozawór, wtedy trzeba go wymienić lub spróbować naprawić (może wyczyścić). A lepsze ustawienie końcówki podającej wygląda tak: http://www.nashnet.dk/2wf_photos/chain_oiler_nozzle.jpg U mnie i w motocyklach kilku moich znajomych sprawdza się to dużo lepiej niż wylot na tylną zębatkę. Zużywa mniej oleju i smaruje dokładniej. Słyszałem że producentowi czasem coś się myliło (podpinał potencjometr odwrotnie) i wtedy "min" było raz z lewej raz z prawej strony. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez sorier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Koles ma to urzadzonko zalozone i zadowolony. Co prawda mial problem z elektrozaworem, ale gosci podeslal mu nastepny, wiec teraz jest ok. Ja takze zastanawiam sie nad zalozeniem jakiejs olejarki, ale chyba zaloze Scottoiler'a z podwojnym wyjsciem do smarowania lancucha. Sorier, w takim ustawieniu olejarka smaruje lancuch, a co z oringami?? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Wszystko jest posmarowane, zarówno tulejki/rolki jak i o-ringi. Wszyscy którzy tego nie mają myślą że olej kapie tylko na środek łańcucha, ale w praktyce smarowany jest cały łańcuch. Oczywiście z przewagą rolek, czyli miejsca najbardziej wymagającego smarowania. Przerabiałem temat pojedynczej dyszy z tyłu zębatki i podwójnej też (tzw dual injector). Metodą prób i błędów doszedłem do jednej dyszy umieszczonej między przednia zębatką a osia wahacza i wtedy smarowanie okazało się najefektywniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Ja dodam jeszce od siebie ze dobrze wyregulowany scootoiler nie chlapie prawie wcale lub w bardzo niewielkiej ilosci. Ponadto nie trzeba sie gimnastykowac ze stawianiem motocykla na podstawke, myciu lancucha a nastepnie smarowaniu. Pozatym nie wyobrazam sobie ze w trasie po przejechaniu 300km mam przetaczac motocykl i pryskac sprayem lancuch... Dokładnie. Patent rewelacja. Miałem w TDM i właśnie przekładam do Multinki. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) A nie jest czasem tak ze ustawienie na "1" to otwieranie zaworu z czestotliwoscia "raz na sekunde", natomiast na "2" to "raz na 2 sekundy"? Wydaje mi sie, ze na jakims innym forum czytalem wypowiedz tworcy motooilera ne ten temat. Stad wynikalo by ze "1" to maksymalna intensywnosc podawania oleju, natomiast "2" to minimalna intensywnosc. Pozdrawiam dopisane: Juz znalazlem ta informacje i jest tak jak pisalem powyzej z mala roznica: ustawienie na 1 - zawor otwiera sie co okolo 40 sekund ustawienie na 2 - zawor otwiera sie co okolo 70 sekund W niosek jest taki ze nalezy ustawic na 2 i potencjometr na minimum, wtedy powinno podawac znacznie wolniej. Strasznie to skomplikowane, dlatego zdecydowalem sie u siebie jednak na Scottoilera - prosty i skuteczny, a pisanie ze nie mozna do niego lac niededykowanych olei to bzdura. http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtop...light=motooiler - tutaj jest opisane jak uzywac motooilera Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek72 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Dzięki Panowie za pomoc. Jutro wybieram się w dłuższą trasę, włącze pstryczek na 2, potencjometr na minimum i zobaczymy co z tego wyniknie. Dam znać jutro wieczorem. DODANE: Przed jazdą sprawdziłem stoperem co ile sekund otwiera się zawór. W moim urządzeniu na 1 co 75s, na 2 co 45s, czyli w tej garażowej produkcji nie ma powtarzalności. :icon_rolleyes: Jak otworzyć pudełeczko sterownika, nie widzę nigdzie śrubek. Zaworek akwarystyczny będzie dostępny w każdym zoologicznym? Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez Kazek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Powiem szczerze, że namówiliście mnie na to urządzenie chociaż do tej pory uważałem je za totalnie zbędne... :icon_razz: ale coś mi cena nie pasuje? eee ktoś pisał o 300zł? http://www.moto-akcesoria.pl/elektroniczny...ttoiler,p,26540 Edytowane 2 Września 2010 przez dangerous Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 przeczytaj sobie jeszcze raz nazwę jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Dokladnie... Motooiler a Scottoiler to dwie rozne rzeczy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ale ktoś (chyba jeszua) wspominał, że rozbieżność w cenie jest nieduża ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Jest nieduza, w stosunku do standardowego zestawu scottoil'er. Tutaj system jest rozbudowany w elektroniczny dozownik z wyswietlaczem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 cena kosmoc ponad 1000zl masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.