88dawid88 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) witam ostatnio mialem slizg na moim motorku.... nie bede wymienial co sie rozwalilo ale troche tego jest... po zdemontowaniu zepsutych czesci moglem go uruchomic i chodzi wszystko ok lecz zaraz po odpaleniu obroty sa okolo 1 rpm a po chwli 3 potem 3,5 i tak stoi caly czas... nie jestem , mechanikiem wiec nic nie wiem na te tematy....prosze o pomoc.... moge dodac ze plynu w chlodnicy nie jest za duzo i nie mam korka wiec podejrzewam ze to od tego , ale nie jestem pewien ....rowniez brak reakcji na regulacje obrotami, nic sie nie dzieje Edytowane 15 Października 2009 przez 88dawid88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Wyglada na to ze podczas upadku cos sie zawiesilo w gaznikach, np ktoras z przepustnic nie wraca, trzeba zdjac pudlo filtra i zajrzec do srodka, czy wszystko dobrze chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) Wyglada na to ze podczas upadku cos sie zawiesilo w gaznikach, np ktoras z przepustnic nie wraca, trzeba zdjac pudlo filtra i zajrzec do srodka, czy wszystko dobrze chodzi. tylko dziwne ze te obroty narastaja a nie sa caly czas identyczne ... na zimnym silniku przez okolo 30 s obroty sa normalne potem wszystko szaleje ps. ten model nie ma gaznikow tyko wtryski Edytowane 15 Października 2009 przez 88dawid88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 uzupełnij płyn i korek, powinno wszystko wrócić do normy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 uzupełnij płyn i korek, powinno wszystko wrócić do normy. Pytam bez żadnej złośliwości - co ma płyn chłodzący i korek do obrotów silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Wzrastajaca temperatura, ktora zczytuje komp. Warto napisac zawsze ze to wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 tu konkretnie system ssania "sterowany" jest przez obieg płynu chłodzącego. Bez "pomocy" komputera. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 tu konkretnie system ssania "sterowany" jest przez obieg płynu chłodzącego. Bez "pomocy" komputera. dzięki za wyjasnienie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 "ssaniem" zarządza wax unit i gdy plyn jest zimny system otwiera zawory startu (bajpasy powietrza) dzieki czemu obroty wzrastaja. W miare nagrzewania zawory sie przymykaja i obroty zaczynaja spadac do normalnego poziomu. W tym przypadku w miare nagrzewania obroty wzrastaja wiec to inny defekt. ECT sensor daje informacje o temperatturze silnika do ECM a ten na podstawie tej informacji steruje czasem otwarcia wtrysku. Nie ma to wplywu na predkosc obrotowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 wszystko fajnie ale jak to naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Mimo wszystko 3,5 tys. to i tak dużo o ile pamiętam to w F4i przy rozgrzewaniu silnika nie powinny przekraczać 2,5. Może się zdarzyć że wchodzi ponad 2,5 tys. przy luźnym łańcuszku rozrządu. A miękki resecik komputera próbowałeś robić? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 "ssaniem" zarządza wax unit i gdy plyn jest zimny system otwiera zawory startu (bajpasy powietrza) dzieki czemu obroty wzrastaja. W miare nagrzewania zawory sie przymykaja i obroty zaczynaja spadac do normalnego poziomu. W tym przypadku w miare nagrzewania obroty wzrastaja wiec to inny defekt. No dobra ale jesli te zawory startu sie nie przymykaja tylko sa caly czas otwarte to nie wplynie to na wzrost obrotow na wolnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 kompter nie ruszalem ... wogole to jest jakies dziwne moj 8 motor a pierwszy raz cos mam takiego tylko ze wszystkie wczesniejsze byly na gaznikach... chyba nie polubie tego wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 "ssaniem" zarządza wax unit i gdy plyn jest zimny system otwiera zawory startu (bajpasy powietrza) dzieki czemu obroty wzrastaja. W miare nagrzewania zawory sie przymykaja i obroty zaczynaja spadac do normalnego poziomu. W tym przypadku w miare nagrzewania obroty wzrastaja wiec to inny defekt. ECT sensor daje informacje o temperatturze silnika do ECM a ten na podstawie tej informacji steruje czasem otwarcia wtrysku. Nie ma to wplywu na predkosc obrotowa Autor napisał po chwili obroty narastają, rozumuję więc że nie jest to w miarę nagrzewania. No właśnie ile to jet ta chwila, i czy dolałeś płynu? a może po prostu trzeba opuścić obroty tradycyjnym pokrętłem? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 wlasnie jakby ze wzrostem temp. plyn dolalem ale korka nie kupilem jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.