ks-rider Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Siemka ! Krotko i na temat, tym razem na czynniki pierwsze rozlozono Fireblade'a SC 59 z 2008 r. 5 539 km – opony BT 016 11 772 km – klocki hamulcowe przod 11 857 km – opony BT 016 13 659 km – chaczace / ciezko chodzace sprzeglo 15 900 km - opona tyl BT 016 18 799 km – cybant szlauchu ukladu chlodzenia 23 759 km – opony Conti Sport Attack 24 872 km – zestaw napedowy 27 763 km – opony BT 015 30 178 km – lozysko glowki ramy 33 193 km – opony Pirelli Diablo Rosso 33 894 km – przednie klocki hamulcowe 36 012 km – wymiana linki sprzegla 37 204 km – opony Metzeler M3 42 265 km – opony M3 43 288 km – regulacja lozyska glowki ramy 47 235 km – opony M3 Glowica – wszystkie zawory wydechu sa nieszczelne. 4 prowadnice sa mocno koniczne ovalne rozszerzone) adekwatnie do prowadnic siedziska nierownomiernie wybite. Lozyska walkow rozrzadui profile walkow nie wykazuja zuzycia. Cylindry / tloki – Cisnienie w pierwszym ( lewym ) zylindrz bardzo zmalalo 1 – 7 2 – 10,25 3 – 11,25 4 – 12 Piuerscienie maja lekkie zuzycie, Tloki maja lekkie nalecialosci nagaru zuzycie jest OK Cylindry wykazuja co prawda slady / zadrapania, sa jednak w formie i wymiarze. Wal – wszystkie lozyska sa OK ich obraz wizualny rowniez. Sprzeglo - Po wymianie nowe wykazuje minimaln eslady zuzycia, tak samo jak kola zebate przekladni.Mechanizm zmiany biegow prezentuje se dobrym stamen. Rama / zawieszenie – Rama I wacchacz sa w dobrym stanie, reszta wykonczenia robi roewniez dobre wrazenie solidnosci wykonania. Tlumik ulegl dosc duzej korozji. Ranking 1. HD Road King 2. Honda CBF 1000 3. Suzuki Bandit 1250 S 4. Triumph Sprint 1050 ST 5. BMW K 1200 S 6. Kawa ER 6 F 7. Honda VFR 8. Yamaha R1 9. Suzuki V-torm 1000 10. Suzuki GSX-R 1000 11. BMW F 800 12. MZ 1000 S 13. Honda Fireblade 14. Kawa ZX 10 R 15. Triumph Daytona 675 16. Yamaha XT 660 X 17. BMW R 1200 GS 18. Kawa ZZR 1400 19. HD V-Rod 20. Kawa Z 1000 21. Buell XB 12 S 22. KTM 950 Adventure 23. Suzuki M 1800 R ( intruder ) 24. Ducati 999 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Z tymi zaworami jest jakaś klapa. Powoli ścigi robią się jednorazówkami i po przebiegu rzędu 50 tys. będą wymagały remontu. Myślę że to jest efekt nieustannej pogoni za koniami mechanicznymi z jednej strony i kilogramami z drugiej. Jak dodamy do tego presję marketingu i wypuszczanie nowego modelu co 2 lata to możemy tylko czekać na wielką wtopę któregoś z producentów i wycofywanie ze sprzedaży całych partii. Wszystko zmierza w kierunku, który wyznaczyły firmy typu microsoft : po pierwsze zyski, resztę jakoś się przeżyje. Zobaczycie że jeszcze włoskie marki będą królować :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Z tymi zaworami jest jakaś klapa. Powoli ścigi robią się jednorazówkami i po przebiegu rzędu 50 tys. będą wymagały remontu. Myślę że to jest efekt nieustannej pogoni za koniami mechanicznymi z jednej strony i kilogramami z drugiej. :crossy: coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Fajne podsumowanie, brakuje mi jednej istotnej wartości. Ile pożarł oleju między wymianami i w jaki sposób był eksploatowany. Bo jest różnica kulać się w koło na torze typu nascar ze średnią prędkością V=120km/h, użytkować moto tylko sportowo na torze kręcąc do odciny lub w jeździe codziennej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Srednia zuzycia oleju to 0,3 l na 1000 km Nie masz sie co obawiec chlopaki przegonili go w roznych predkosciach :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No i sie skończyła niezniszczalna Honda ;]. Takie pytanie , czy silnik CBF1000 2009 ma tez tyle niespodziewajek co 1000RR?? Wiem ze to sa zupełnie inne maszyny ale czy mozna jakiś wspólny mianownik pomyłek Hondy znależć porównując oba modele? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Yo! Test z Motorrada CBF 1000 masz u mnie na stronie: http://zbyhu1.republika.pl/moto/testcbf.htm Ja mam na swojej CBF wlasnie 50kkm i poki co absolutne zero awarii. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Coś temu fajerowi odpuścili po 11kkm, bo potem klocki wytrzymały 20kkm. Chyba, że jakieś hiper super twarde założyli. U mnie fabryczne wytrzymały 7kkm. Wg. tego co pisali, rozsypie mi się lada chwila sprzęgło ;) Ile pożarł oleju, hehe Dobre. W Niemczech to nawet nie mogli napisać, bo by dostali po 12lat paki z przepisów o ochronie środowiska. Dlatego im pewnie wyszło 0,3l / 1000 km, a w realu 1,3 ;) Zwłaszcza jak zawory zaczęły latać w prowadnicach. A poważnie, to te 7 bar w pierwszym cyl. mnie zmartwiło ;( Edytowane 14 Października 2009 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.