bozztom Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Mam problem z jedną lagą, cieknie mi , domyslam sie ze simmering trzeba wymienic, ale nie wie ktos jak to sie robi w nsr125 98r mam inne lagi po wypadku z ktorych nie ciekło i nie uszkodzily sie simmeringi , przynajmniej wizualnie sie nie zniszczyły, czy moge sprobowac wsadzic je do tej lagi ? czy one sie jakos juz dopasowaly do tamtych? bo nie znam sie na tym tak bardzo, no i najwazniejsze, jak wyciągnąć simmering zeby go nie uszkodzic? jakies porady moze... :/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Cześć to mój pierwszy raz :) jak wyciągnąc zeby go nie uszkodzić?? hmmm z tym to moze byc kłopat bo nie wydaje mi ze wyjmiesz go z lagi nie uszkadzajac go, najlepiej jak kupisz nowe simmeringi na wzór. ja wymieniałem u siebie i powiem ci, ze ine ma ztym problemów, swiat motocykli na kwiecień- masz tam dokładny opis jak to zrobićmoze ci to jakos pomogło a moze ktos inny napisze lepiej i wiecej bo ja nie jestem dobry w tłumaczeniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 No właśnie, heheh. Ryży dobrze powiedział - w ostatnim SM (04/2004) jest mój tekst o tym. Jak będziesz miał wątpliwości to pisz, będziemy Jakoś Ci tłumaczyć co i jak :-). Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 24 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 mam nadzieje ze dostane jeszcze ostatni ŚM, faktycznie troche pomieszałem ale domyslacie sie o co chodzi? :) ile taki simmering kosztuje? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 to są małe koszy tańsze kosztuja po 10zł sztuka a te droższe chyba 15 czy 18 ale moge sie mylic bo nie pamietam juz ;-) no chyba ze zamówisz sobie orginalne z salonu hondy ale to nie wiem ile kosztujeno i pamietaj o wymiaine oleju :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 24 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 a nie wiesz gdzie je dostane? :/ w katalogu larssona patrzyłem to są po 30 albo po 55 zl ale czym sie roznia to nie mam zielonego pojecia, taniej nie kupie gdzies ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 Pamiętaj też o nowym oleju (odpowienim do danego modelu) we właściwej ilości :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 24 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2004 hmm no ja kupiłem w Bydgoszczy :) :) taniej napewno dostaniesz ale musisz liczyc sie z tym ze to nie bedzie ta sama jakosc. ja kupiłem w sklepie gdzie takie bajery maja wiesz jakies uszczeli, simmeringi i inne takie no i zapłacił grosze musze dodac,z e byłem zadowolony z nich. mozesz kupic polskie simmeringi i pewnie zapłacisz 10zł albo i mniej ja tak zrobiłem, w końcu dobre bo polskie 8) poszukaj w jakis sklepach z czesciami do samochodów do maszyn rolniczych i napewno znajdzies na wymiar takie same. kumple robia tak samo jak ja i nie narzekali jeszcze na tańsze simmeringi, te z larsona pewnie sa bardziej wytrzymałe, ale 50 zł za simmering to przesada :roll: dodam jeszcze ze ja latałem aprlia 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Sacz Opublikowano 25 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2004 Moim zdaniem jak masz dac 10 zl za jakies polskie o tym samym rozmiarze to lepiej dorzuc pare groszy i kup zamiennik z katalogu bo wymiana uszczelniaczy mimo wszystko to jest troche roboty i szkoda poprostu Twojej pracy i czasu na eksperymenty. A roznica w cenie to pare zlotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 no to teraz drodzy państwo napiszcie mi z skrócie jak wymienić simmeringi w zawieszeniu upside-down do w ŚM niema :) .olej sobie spóściłęm śróbke z dołu wykręciłem cała rura wysunęła sie prawie całą tylko co teraz :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Mówisz, ze obie połówki się rozkręciły tak ??? A osłonka przeciwkurzowa i zawleczka uszczelniacza ? O tym nie zapomnij. Nawet normalne lagi nie rozłączają się lekko - czasmi jest to kilka niezłych szarpnięć - niestety nie ma innego wyjścia, nawet tak piszą w serwisówkach. Spróbuj. Szkoda że nie przeczytałem tego wczesniej, dzisiaj śmigałem sprzęcichem z takim podwoziem i mogłem zerknąć :x . Nie mam terez tego przed oczami, więc Ci nie odpowiem w stylu "musisz jeszcze odkręcić to i to". Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2004 pierwszy simmer sobie sciągłem ( to jestchyba ta osłona przeciwkurzowa ) a w środku jestepierścien który sobie sciągłem i drugi simmer.teraz niewiem co dalej czyżbym musiał sie troche poszarpać :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Musisz najpierw wyjąć zawleczkę, która trzyma ten uszczelniacz. Jest to albo kawałek drutu, albo rodzaj segera z diurkami, albo podcięciami na specjalne szczypczyki. Potem zpróbuj rozłączyć obie połówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2004 pierścien wyciągłęm już wcześniej (jest to kawałęk drutu) teraz bede szrpał jak zrobie to napisze jaki efekt :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zanim zaczniesz sie szarpac to musisz odkrecic srube mocujaca damping rod, albo cartridge do goleni - w zaleznosci jaki typ przedniego widelca masz.A wydaje mi sie ze masz upside down z cartridgem.Teraz pytanie czy sruba ktora odkreciles byla od spuszczania oleju ( zwykle troche z boku ) czy centralna, mocujaca cartridge. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.