fiksiu Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) Witam Zamierzam się ze sprzedażą mojego motorka(CBR XX) i zakupie właśnie supermoto.Jednak wcześniej nigdy nie interesowałem się tego typu sprzętem więc niewiele na ten temat wiem.Jeśli wziąć pod uwagę podobne moto to jeździłem jedynie na suzuki dr125 . Prosił bym o jakieś rady osób śmigających na takich sprzętach. Moto będę użytkował głównie w mieście i lekki teren(leśne drogi itp)Ma dostarczać dużo frajdy z jazdy. A więc Cena 8-10tyś Silnik najlepiej singiel -ale nie koniecznie Jak najniższa waga i przynajmniej z 60KM. Czasem zdarzy się jakaś trasa z plecaczkiem więc miło by było gdyby był w miarę wygodny :) Jeżdżę ponad 8 lat,wcześniej sport-turystyk,więc troszkę doświadczenia mam. Będę wdzięczny za porady Dodam że bardzo podoba mi się Suzuki DRZ SM ceny też są w miarę.Ale boję się czy nie jest trochę za słaby. Edytowane 6 Października 2009 przez fiksiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artuditu Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Na ulicę, kompromis DRZ400SM (suzuki) Do sportu i ostrzejszej jazdy KTM( do wyboru) Jednak to ciągnie za sobą większe wydatki. www.supermoto.pl Polecam i pozdrawiam. Artu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Husqvarna SM 610. Za 12 tys wyrwiesz model z 2006 roku. Około 60 koni, zajebisty motor, ubóstwiam go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 wr 450 w sm np, ogolnie co w lepszym stanie i co Ci bardziej podoba, a koni to i 50 styknie ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Za ta kase najbardziej powinien Ci podpasowac KTM LC4 620 - badz przy dobrych wiatrach 640. Na starszym silniku (czarny). DR-Z zawsze polecam ale jesli chcesz miec moc zblizona do 60 KM i podrozowac z pasazerem to bardziej obstawialbym przy LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) Silnik najlepiej singiel -ale nie koniecznie Watpie abys za ta kase kupil V 2 SM. co prawde nie znam na tyle rynku ale tak mi sie wydaje. Jak najniższa waga i przynajmniej z 60KM. 60 KM, hmmm Znowu za jaka kase a co wazniejsze w jakim stanie ? Nie chce krakac ale osobiscie kiepsko to widze. miło by było gdyby był w miarę wygodny :) W miare wygodny, hmmmm, to juz jest napawde subjektywne, masochista wszystko nazwie wygodnym, inny nie. SM jest z natury niewygodny :icon_mrgreen: Dodam że bardzo podoba mi się Suzuki DRZ SM ceny też są w miarę.Ale boję się czy nie jest trochę za słaby. Watpie abys po przesiadce z XX byl z niego zadowolony, podejrzewam, ze jak juz wspomniano KTM 620 bylby najbardziej odpowiedni. Husqvarna SM 610. Za 12 tys wyrwiesz model z 2006 roku. Około 60 koni, zajebisty motor, ubóstwiam go. pro. zacznij moze czytac ze zrozumieniem, kolega podal do 10 000,- pln a nie 12 000,- pln - kumasz roznice ? ? ? Rownie dobrze moglbym poleciec Aprilie RXV 550 tak na marginesie za co ubostwiasz H 610 ? Bo jest piekny ( subjektywnie ) na fotach ? :icon_mrgreen: Sorry ale to dziecinne stwierdzenie. :crossy: Edytowane 8 Października 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Wybór jest mały w tym budżecie-LC4/XR650/TE610. Wybierałbym po prostu w najlepszym stanie. LC4 (enduro) miałem, polecam-maszyna toporna i bez finezji ale ma fajnego nerwa, w pip używek i akcersoriów na rynku tak ze można pobawić się w zabawy w garażu dosłownie komponując sobie według własnego gustu. XR650R SM miałem, polecam- Honda to wiadomo Honda, jakość wykonania inna niż KTM, ale krwi jakos strasznei nie grzeje. Bardzo komfortowy zawias, brak wibracji, części przychodzą dżast moment. Za oceanem w pip gadżetów akcesoryjnych, jak ktoś sie zakocha w XR to moze przygotowac cudeńko :) Ja sie nie zakochałem jednak. TE 610. Nie wiem, nie miałem. Z Hqv miałem tylko WR250, i teraz SM 450R, fajne maszyny, jestem zadowolony ogólnie z marki. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) Generalnie po wstępnej lekturze będę wybierał między DRZ 400 SM a KTM LC4 W DRZ dość łatwo powinno się podnieść moc w razie czego(w końcu drz 400Z ma 50ps a prawie ten sam motocykl) Ale oczywiście czekam na dalsze propozycje i sugestie. Musze się jeszcze przejechać oboma motocyklami.Myślę że wtedy się wszystko wyjaśni. Czy ktoś by się może wypowiedział na temat tego ogłoszenia http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M...#contact_form_a Dlaczego niektóre modele mają kopniaka a niektóre nie(chodzi o suzuki).Czy tak po prostu wychodziły czy to już przeróbka właścicieli. Edytowane 8 Października 2009 przez fiksiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Sprawa wyglada tak: DR-Z 400 E - 49 KM na silniku (nie na tylnym kole). aaale - musisz troche pogrzebac zeby moc jezdzic po drodze (brak predkosciomierza, tylnego swiatla stopu no i co najwazniejsze dla Ciebie brak podnozkow - wszystko do zrobienia). Dla Ciebie odpowiednia jest wersja "S" badz fabryczny "SM". W tym przedziale cenowym wersja "S" glownie (przerobiona na SM oczywiscie). Moc ok 40 KM, podnozki pasazera, kierunki, predkosciomierz, klakson lusterka ble ble ble - jednym slowem wszystko co potrzebne do jazdy po drodze. Motocykl ten ma wygodna (jak na enduro/SM) kanape, baaardzo zywotny silnik, dobre oddawanie mocy no i super zwrotnosc. W porownaniu z LC4 brakuje mocy i V-max. Na 2 osoby jest niewygodny. Moja rada - zapomnij o kobiecie a jak naprawde zalezy Ci na jezdzie w 2 osoby to miej na uwadze tylko krotkie wypady bo zameczysz siebie i kobiete. SM ma dawac frajde kierowcy a nie pasazerowi. Jesli faktycznie zalezy Ci tak bardzo na mocy to bierz LC4. Mi DR-Z w zupelnosci wystarcza i daje niesamowita frajde z jazdy. Jakby co przymierzam sie spokojnie do sprzedazy. Wiec jakbys byl zainteresowany to zapraszam na priva/gg. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) DRZ w wersji SM ma homologacje i wszystkie potrzebne graty na ulice ale ma 40 konikow i srednio nadaje sie na 2 osoby (zawieszenie i wlasnie moc). Zapomnij o latwym i szybkim podrasowaniu jej do 50 konikow. Roznice "silnikowe" w stosunku do mocniejszej wersji E: kompletny uklad wydechowy, gaznik, walki rozrzadu, zaplon(?). Ponadto fabryczna wersja SM jest o jakies 15 kg ciezsza od wersji E. Z kolei DRZ w wersji E nie nadaje sie na ulice. Trzeba dorobic graty potrzebne do przegladu technicznego. Poza tym wersja E nie ma wiatraka na chlodnicy i (podobno) moze sie przegrzewac na miescie. KTM LC4 jest chyba troche za ciezki i za wielki na swobodne hasanie w terenie. Slyszalem rozne opinie na temat ich (bez)awaryjnosci ale nie bede tego komentowal bo sam sie z tym nie spotkalem. Przedzial cenowy jaki podales powoduje ze masz w sumie niewielki wybor. W zasadzie powyzsze 3 modele odpadaja. Mozesz poszukac lc4 620 albo innych niestety juz wysluzonych sprzetow. Masz trudny wybor z tak postawionymi wymaganiami. Edytowane 8 Października 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 a ile DRZ 400 E ma mocy na kole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Zazwyczaj moc na kole jest o jakieś 25% mniejsza niż na wale, czyli przyjmując że DRZ400E ma 50KM na wale to na kole wyjdzie +-37km. Edytowane 9 Października 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 ks-rider :clap: ps szukasz wygody i podróżowania we dwoje zapomnij o sm :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiksiu Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Liczę się z tym że jeśli chodzi o wygodę nie będzie to XX.W dwie osoby to oczywiście głównie jazda miejska po parę kilometrów. DRZ wolę raczej pogrzebać przy silniku przy wersji SM niż dostosowywać do jazdy miejskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ja bym brał Husqvarnę SM 610. Oto filmik z udziałem tego motorku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.