kamilos532 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam mam bardzo poważny problem moja yamaha nie chce palić za 1 razem dopiero jak pokręce i postoi z 5 minut to pali po drugie stracił bardzo dużo mocy a po trzecie działa jakoś dziwnie chodzi nawet gdy przytkam filtr jeszcze jedna uwaga zawsze gdy się patrze na filtr to zawsze z niego leci olej szczególnie jak postoi błagam pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 sprawdz czy zawór membranowy jest szczelny Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam mam bardzo poważny problem moja yamaha nie chce palić za 1 razem dopiero jak pokręce i postoi z 5 minut to pali po drugie stracił bardzo dużo mocy a po trzecie działa jakoś dziwnie chodzi nawet gdy przytkam filtr jeszcze jedna uwaga zawsze gdy się patrze na filtr to zawsze z niego leci olej szczególnie jak postoi błagam pomóżcie skoro zatykasz filtr i chodzi to lewe powietrze ciągnie albo jakieś inne nieszczelności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos532 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) zawór jest szczelny ale chodzi mi o to że lekko przytykam filtr i nic z tego kurka nie ciągnie powietrza i co może być że olej i paliwo przez filtr wylatuje dodam że skuter ma przebiek 23tys km czy to dużo? Edytowane 2 Października 2009 przez kamilos532 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 zawór jest szczelny ale chodzi mi o to że lekko przytykam filtr i nic z tego kurka nie ciągnie powietrza i co może być że olej i paliwo przez filtr wylatuje dodam że skuter ma przebiek 23tys km czy to dużo? Prawdopodobnie zużyte są pierścienie, występują przedmuchy ciśnienia z cylindra do karteru i dla tego przez odmę wyrzucany jest olej. Dla sprawdzenia albo trzeba zdjąć głowicę i pomierzyć tłok i cylinder, albo zmierzyć ciśnienie sprężania. Jeśli całkowicie przytkasz wlot do gaźnika a silnik dalej pracuje to ewidentnie zasysa lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Dosc spory przebieg jak na skuter. Pomierz kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos532 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 silnik wyciągnąć z góry czy raczej z dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.