suzukigt80 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam. Mam pytanie. Czy bez jakis wiekszych problemów idzie uzyskać moc 60 KM w er-5 tak jak w GPZ? Z tego co wiem na pewno trzeba wymienic wałki rorzadu od GPZ. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam. Mam pytanie. Czy bez jakis wiekszych problemów idzie uzyskać moc 60 KM w er-5 tak jak w GPZ? Z tego co wiem na pewno trzeba wymienic wałki rorzadu od GPZ. Pozdrawiam No i sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Dodatkowo dysze w gaźnikach. Wsio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Nie wiem jakie sa w ER5, ale w GPZ dysza glowna jest 130 - mowa o roku >94. Porownaj dysze z gpz do er5. Walki rozrzadu uzywane od GPZ sa groszowe... A jesli chodzi o gazniki to cos ok 100-200zl. Ja moge sprzedac swoje, mam gazniki bez rozpylaczy - zawsze mozesz przeszczepic ze swoich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Nie wiem jakie sa w ER5, ale w GPZ dysza glowna jest 130 - mowa o roku >94. Porownaj dysze z gpz do er5. Walki rozrzadu uzywane od GPZ sa groszowe... A jesli chodzi o gazniki to cos ok 100-200zl. Ja moge sprzedac swoje, mam gazniki bez rozpylaczy - zawsze mozesz przeszczepic ze swoich. Porownalem serwisowki i jezeli chodzi o gazniki to roznica polega na wiekszej dyszy glownej 130 GPZ 102 ER-5. I jeszcze pytanie Pilot screw(turns out) to jest ilosc obrotow srubki skladu mieszanki? Bo pisze ER-5 Pilot screw(turns out) 1 i 1/4 GPZ Pilot screw(turns out) 2 +/- 1/4 Wiecej roznic nie zauwazylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Tak - to ilosc obrotow ktore wykrecasz srubke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) A ja zadam pytanie po co? Chcesz mieć najszybszego ER-5 na mieście? Super, szkoda że zawieszenie, rama i hamulce ledwo wyrabiają z tym co jest :). Jak dla mnie szkoda kasy. Chyba że chcesz zrobić sztukę dla sztuki, na zasadzie, na jakiej ja tuningowałem swojego starego Fiata Morafiori, tudzież Kaszlaka :). Edytowane 7 Października 2009 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Paweł jak już to Mirafiori i to jest fiat 131. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Literówka, wiem jaki miałem samochód, pełna nazwa Fiat 131 Mirafiori :). Zajebista maszyna. Ale nie odbiegajmy od tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieln24 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 sama przekladka wałko nic nie da bo jest inna MAPA zapłonowa w gpz i er5. wiem bo wsadzilem silnik z er5 do gpz i po przelozeniu magneta i dekla z gpz moto odpalil ale tylko na niskich obrotach chodzil i pracowal dziwnie. Po dodaniu gazu strzelal w gazniki i gasl bo maił podana w innym czasie iskre. Musiałem do silnika od er5 wsadzic walki z gpz i modul z gpz. dopiero zaczelo to działac. Pozdrawiam. [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Też miałem podobne myśli, ale mechanik powiedział mi, że to nie ma sensu. Ale oczywiście wszystko da się zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A tam, jak ma szmal i lubi ERke to niech dłubie. Tylko razem z większą mocą radze zobaczyć jak wygląda temat przekładania hamulców. Z tyłu jest bęben to trudno (choć słaby bęben ma swoje zalety - nie zablokujesz koła :D ) a z przodu jeśli Kawasaki się trzymało rozmiarów tak jak z Ninją 250 to może podejdą Ci lagi od GPZ'ty z dwiema tarczami. Mi np. od GPZ'ty pasują zębatki napędowe i uszczelniacze zawieszenia. Początki tuningu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zaczyna się temat: Jak Er5 przerobić na gpz 500 :bigrazz: Nie lepiej kupić GPZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.