Skocz do zawartości

Większa moc w Kawasaki ER-5


suzukigt80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie. Czy bez jakis wiekszych problemów idzie uzyskać moc 60 KM w er-5 tak jak w GPZ? Z tego co wiem na pewno trzeba wymienic wałki rorzadu od GPZ. Pozdrawiam

 

No i sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Dodatkowo dysze w gaźnikach. Wsio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie sa w ER5, ale w GPZ dysza glowna jest 130 - mowa o roku >94. Porownaj dysze z gpz do er5. Walki rozrzadu uzywane od GPZ sa groszowe... A jesli chodzi o gazniki to cos ok 100-200zl. Ja moge sprzedac swoje, mam gazniki bez rozpylaczy - zawsze mozesz przeszczepic ze swoich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie sa w ER5, ale w GPZ dysza glowna jest 130 - mowa o roku >94. Porownaj dysze z gpz do er5. Walki rozrzadu uzywane od GPZ sa groszowe... A jesli chodzi o gazniki to cos ok 100-200zl. Ja moge sprzedac swoje, mam gazniki bez rozpylaczy - zawsze mozesz przeszczepic ze swoich.

 

Porownalem serwisowki i jezeli chodzi o gazniki to roznica polega na wiekszej dyszy glownej 130 GPZ 102 ER-5. I jeszcze pytanie Pilot screw(turns out) to jest ilosc obrotow srubki skladu mieszanki? Bo pisze ER-5 Pilot screw(turns out) 1 i 1/4

GPZ Pilot screw(turns out) 2 +/- 1/4

Wiecej roznic nie zauwazylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zadam pytanie po co? Chcesz mieć najszybszego ER-5 na mieście? Super, szkoda że zawieszenie, rama i hamulce ledwo wyrabiają z tym co jest :). Jak dla mnie szkoda kasy. Chyba że chcesz zrobić sztukę dla sztuki, na zasadzie, na jakiej ja tuningowałem swojego starego Fiata Morafiori, tudzież Kaszlaka :).

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

sama przekladka wałko nic nie da bo jest inna MAPA zapłonowa w gpz i er5. wiem bo wsadzilem silnik z er5 do gpz i po przelozeniu magneta i dekla z gpz moto odpalil ale tylko na niskich obrotach chodzil i pracowal dziwnie. Po dodaniu gazu strzelal w gazniki i gasl bo maił podana w innym czasie iskre.

 

Musiałem do silnika od er5 wsadzic walki z gpz i modul z gpz. dopiero zaczelo to działac.

 

Pozdrawiam. [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam, jak ma szmal i lubi ERke to niech dłubie. Tylko razem z większą mocą radze zobaczyć jak wygląda temat przekładania hamulców. Z tyłu jest bęben to trudno (choć słaby bęben ma swoje zalety - nie zablokujesz koła :D ) a z przodu jeśli Kawasaki się trzymało rozmiarów tak jak z Ninją 250 to może podejdą Ci lagi od GPZ'ty z dwiema tarczami. Mi np. od GPZ'ty pasują zębatki napędowe i uszczelniacze zawieszenia.

 

Początki tuningu :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...