warren Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Witam, jeździłem w ostatnią sobotę speed triplem z 2008r. i poza wszystkimi ochami i achami dotyczącymi silnika prowadzenia hamulców (bo naprawdę to zaj...efajny jest sprzęt :clap: ) mam ale co do aero powyżej 130km/h. I dlatego mam pytanie o wrażenia z jazdy z owiewką w street'cie. Może któryś z forumowiczów ma takową założona i może podzielic się wrażeniami z jazdy. Z chęcią kupiłbym street'a ale mam zamiar wykorzystywac sprzęt m.in. do jazdy w trasy i tu przydałaby się skuteczna osłona. Z góry dziękuję i pozdrawiam :crossy: warren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecpio Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Mam takiego streeta z owiewką oraz szybą dedykowaną. Do 140 jest komfortowo, ale ja jestem niski - 165cm. Powyżej 175 km/h trzeba się już mocno trzymać kierownicy bo zwiewa z konia. Do dłuższych tras się nadaje moim zdaniem całkiem dobrze pod warunkiem, że przemyślisz co wziąć w podróż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warren Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Mam takiego streeta z owiewką oraz szybą dedykowaną. Do 140 jest komfortowo, ale ja jestem niski - 165cm. Powyżej 175 km/h trzeba się już mocno trzymać kierownicy bo zwiewa z konia. Do dłuższych tras się nadaje moim zdaniem całkiem dobrze pod warunkiem, że przemyślisz co wziąć w podróż. Super, dzięki za info. Z tego co się zorientowałem, za dużych mozliwości co do instalacji powiedzmy pojemników na bagaż do street R nie ma. Są np. boczne torby Givi. A jak ty zorganizowałeś się w tej kwestii bo zrozumiałem z twojego posta, że coś masz. Pozdrawiam warren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) Super, dzięki za info. Z tego co się zorientowałem, za dużych mozliwości co do instalacji powiedzmy pojemników na bagaż do street R nie ma. Są np. boczne torby Givi. A jak ty zorganizowałeś się w tej kwestii bo zrozumiałem z twojego posta, że coś masz. Pozdrawiam warren Warren jak chcesz kufry montować i mieć dobrą ochronę przed wiatrem to bierz Tigera albo Sprinta ST :) Serducho mają to samo co Speed triple :) A w ogóle pytasz o street triple, czy speed triple bo obie te nazwy pojawiają się w Twoich wypowiedziach a to inne motocykle... Edytowane 30 Września 2009 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warren Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Warren jak chcesz kufry montować i mieć dobrą ochronę przed wiatrem to bierz Tigera albo Sprinta ST :) Serducho mają to samo co Speed triple :) A w ogóle pytasz o street triple, czy speed triple bo obie te nazwy pojawiają się w Twoich wypowiedziach a to inne motocykle... Chodziło mi o street tripla. Na litra jednak się nie zdecyduje na pierwszy sezon :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecpio Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Mam sporego tankbaga z Louisa - prawie 20l. W miarę wygodnie da się z tym podróżować - podczas szybkiej jazdy można się na nim fajnie oprzeć :bigrazz: Do niego mam na razie torbę na plecy, ale myślę nad torbą z oferty Triumpha - jest w sprytny sposób mocowana do siedzenia. Co do Streeta na pierwszy sezon - nie wiem czy jest to dobry pomysł. Street ma specyficzny charakter. Powiem, że mój prawie litrowy monster nie robił takich akcji jak ten Triumph :icon_twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warren Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 A co takiego twój street nawyczyniał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojciecpio Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 A po prostu jeździ lepiej i szybciej niż prawie litrowy dukat. Współczynnik banana bikera jest porównywalny. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 JAk wyżej napisano, speed trypel z owiefkom, to Triumph St. I inaczej nie ma. Albo chcesz najładniejszego, bandyckiego streeta, albo chcesz motocykl turystyczny. To jakby ktoś pytał jak sedanem wozić 4 tony piasku - odpowiedź poprawna - załadować na ciężarówkę (piasek). Speed trypel to raczej nie jest moto do turystyki..... Choć dla chcącego.. dość silnych mięśni rak i karku :D Jeździłem troszkę nakedami po traskach i do 140 się da. Powyżej już niemiło (jeżeli dłużej niz godzina) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Przedewszystkim to Speed Triple nie jest z zalozenia stworzony do trasy ( z konia od kieratu tez nie zrobisz konia wyscigowego i odwrotnie ). To jest tzw. Fun bike i tym pozostanie. Owszem mozna na nim posmigac w jakies niedlugie trasy ale z opisu jaki doloczyles, to dla mnie wyklucza sie juz jego zakup do tego co planujesz. Dwa, tak jak koledzy Ci juz napisali Speed Triple to nie maszyna na pierwsze moto. Nie ten charakter, nie ta klasa. Przebujaj sie moze na czyms " mniejszym " ze dwa sezony, napewno Ci to nie zaszkodzi. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Fakt. Nie doczytałem, że to na pierwsze moto... Weź sobie warren na pierwszy sprzęt jakiegoś bandziora 650, CBF600, XJ600 lub coś podobnego. No i jeśli zamierzasz uprawiać turystykę to jednak sprzęt z owiewkami zdecydowanie lepiej się sprawdzi niż golas. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Żadna owiewka nie zrobi z naked-a turystyka. Do turystyki (sportowej :biggrin: ) polecam Sprint-a, choć osłona przed wiatrem mogła by być lepsza (pow. 160km/h przy moim wzroście 188cm - wieje). Sprint to mój drugi motocykl, wcześniej miałem WFM M06 (choć okazyjne jeździłem też innymi) i jeszcze z wami piszę... Edytowane 1 Października 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warren Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Trochę pokopałem z tytułem wątku: miało być o street triple a nie o speed triple :rolleyes:. To po pierwsze. Nie garnę się do litrówki na pierwsze moto. To po drugie. A po trzecie, pewnie macie rację: albo fun bike albo turystyk :banghead:. Dzięki wszystkim za wypowiedzi :notworthy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 silnik bielizny 675 też do baranków nie należy... miałem okazję się przejechać i podobnie jak KS sugerowałbym raczej coś co nie ma 130KM- po prostu tego typu maszyny wymagają już ciut umiejętności jazdy zrobisz jak będziesz chciał, ale przemyśl to jeszcze jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 To moto jest bardzo dobre na miasto i poza na krótkie wypady. Owiewka prócz wyglądu to nic nie daje, no może delikatnie coś daje jak położysz się na zbiorniku.Polecam ten sprzęt , ale do doświadczonych motocyklistów, bardzo ochoczo podrywa przednie koło.Moim zdaniem aż za dobrze,ja do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do tego.Osobiście nie lubię podnosić moto na gumę ,ale on aż się rwie i tego się boję.Jeszcze się nie nauczyłem i nie mam zamiaru się nauczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.