moto.x. Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam jutro będę ściągał magneto w mojej cr 480 są tam dwie śrubeczki trzymające podstawke z morzliwością regulacji. Jak się w takich motorach ustawia zapłon? Proszę o odpowiedź. http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...=1983&fveh=3279 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 na srodek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 postaw kreske na mocowaniu i na stojanie, postem ustawisz wszystko według tych dwóch znaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 A jak nie masz pewnosci kto poprzednio robil silnik i czy zapłon jest dobrze włozony to szukasz sobie wyprzedzenia w serwisówce, szukasz znakow do ustawiania stroboskopem (lub je robisz jak nie ma) i ustawiasz. Czasem są tez takie zapłony gdzie w odpowiedni otwor na magnecie nalezy wlożyc pręt o okreslonej średnicy, trafic nim w otwor na statorze i ustawic na okreslone wyprzedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto.x. Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Heh, nie bardzo rozumiem o co chodzi bo wcześniej ustawiałem tylko w motorynce a w hondzie nie ma platynek i nie wiem jak się za to zabrać. Jest jakaś specyficzna kropka na magnecie w innym miejscu niż klin co ona morze znaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 tu się tylko wyprzedzenie zapłonu ustawia, powinny być znaki w serwisówce znajdziesz kąty wyprzedzenia w tabelach z danymi technicznym Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 ustawi na srodek i nie ma opcji aby dobrze nie chodziło! to Japonia sprzet idioto-odporny! pojezdzi maszyne ujezdzi to zacznie przestawianie a tak bez hamowni ustawiaj na srodek i jedziesz! Wyprzedzacz ma wbudowany w CDI nic tam nie ustawisz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto.x. Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Koledzy, co morze być przyczyną że motor odpala po 20-30 kopnięciu... Ja jurz nie mam pojęcia co w nim siedzi. Ściągłem magneto i wszystko gra (podstawka na cewki siedzi dobrze), membrana miała minimalny prześwit ale wyprostowałem, gaźnik przeczyszczony - iglica na środku, świeca ngk BR8EG. Sprawa wygląda mniej więcej tak: są terz filmy co odpala od trzeciego kopa.. Jak myślicie co w tym morze siedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Koledzy, co morze być przyczyną że motor odpala po 20-30 kopnięciu... Ja jurz nie mam pojęcia co w nim siedzi. Ściągłem magneto i wszystko gra (podstawka na cewki siedzi dobrze), membrana miała minimalny prześwit ale wyprostowałem, gaźnik przeczyszczony - iglica na środku, świeca ngk BR8EG. Sprawa wygląda mniej więcej tak: są terz filmy co odpala od trzeciego kopa.. Jak myślicie co w tym morze siedzieć? Ja bym radził zmierzyć ciśnienie w cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Ja bym radził zmierzyć ciśnienie w cylindrze popieram !!!plus sprawdzic ssanie czy dzial w gazniku! kup puszke samostarta i na tym odpal nie bedziesz tak meczyl mechanizmu rozruchowego on nie jest wieczny! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Zapłon sie ustawia i trzeba do tego mieć lampe stroboskopową, ustawienie na środek może sie czasem skończyć wypaleniem w denku otworu. Zawory też ustawiasz na rączke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto.x. Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 A znacie morze jakiś zamiennik świecy? Morze denso, champion, iskra ? Mogę sprubować ustawić na sam środek ale na pewno nic się nie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto.x. Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ściągłem magneto i okazało się że tam nie ma regulacji - podstawka trzyma na dwóch śrubkach i na jedną jest tak jak by na regulacje a na drugą jest zrobiony otwór uniemożliwiający regulację. Ssanie działa, przeczyściłem gaźnik a iglicę ustawiłem na wyrzszy rowek i widać niewielką poprawę. Ktoś pisał żeby zmierzyć ciśnienie w cylindrze ale jakie ono powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Szukaj w serwisówce. Pewnie powyżej 10 barów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.