Skocz do zawartości

Gs500-wersja USA


Rekomendowane odpowiedzi

Żeby nie było,że z "szukaj" nie korzystałem,ale mi tyle tematów o Gs500 wyskoczyło,że bym sie z tydzień przekopywał.

Więc-kto mi powie,czym sie różni wersja amerykańska od normalnej?

Mogą być u nas jakies problemy z czesciami do tej mejdin Hameryka????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś była dyskusja ogólna na temat różnic motorków z USA od naszych.

Prędkościomierz wyskalowany w mph, symetryczny reflektor i włączone na stałe światła. I chyba jeszcze coś o śrubach, że jakieś inne wymiary stosują za oceanem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykle sa identyczne a glowna roznica to symetryczny reflektor, szybkosciomierz w milach - choc ma chyba obok skale w km i na stale podlaczone swiatla pozycyjne w przednich kierunkach ( co wg mnie jest akurat dobrym pomyslem ).

Czy rzeczywiscie myslicie ze Suzuki robilo by jakies podstawowe zmiany w masowo robionym motocyklu ?

Mogli tylko robic wersje dlawione na rynek europejski, czyli wersja amerykanska bedzie zawsze miala pelna moc.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochody to zupelnie inna para kaloszy, bo roznice wynikaja z amerykanskich / kanadyjskich norm wytrzymalosci nadwozia na uderzenie i norm emisji spalin, czego w motocyklach nie ma ( oprocz Kaliforni ). Tak ze spokojnie mozna kupic wersje amerykanska, a jezeli trafi sie na kalifornijska to po prostu wyrzucic osprzet zwiazany z emisja spalin, zmienic reflektor na europejski i odlaczyc pozycje w kierunkach - i to wszystko.

Najlepiej jednak kupic wersje kanadyjska, ktora jest identyczna z angielska (oprocz reflektora i kierunkow ), ale

- motocykle maja mniejsze przebiegi od angielskich,

- nigdy nie sa tlumione,

- sa zwykle w dobrym stanie technicznym

- maja licznik w km.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja XT też jest amerykańską wersją. Różni się tylko licznikiem i szybkościomierzem wyskalowanym w milach. Kiedyś jednak spotkałem się z twierdzeniem, że niektóre amerykańskie wersje motocykli różnią się od europejskich. Jednak sam tego nigdy nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja VT500C była wersją kanadyjską. Z różnic w stosunku do modelu europejskiego to symetryczny reflektor, i dodatkowo recyrkulacja oparów benzyny, reszta to standard (takie same różnice podaje CLYMER dla CB650SC). Nie było nawet jednej śrubki wymiarowanej w calach, tudzież innych nietypowych części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...